Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Showtek Podcast:
Zwaar klote 11%  11%  [ 2 ]
Leuk dat ze t doen, misschien een keer luisteren 56%  56%  [ 10 ]
Mwah, wel geestig, ik zal wel achter mn pc zitten om te luisteren 11%  11%  [ 2 ]
Heel Vet!!! 22%  22%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds kort brengt Showtek maandelijks een Podcast uit.

Wat vinden jullie hiervan?

Ikzelf ben bang dat we Showtek binnenkort op Dance Departement kunnen verwachten, vind t een beetje jammer,,, waar is de oude showtek toch gebleven? de showtek van vóór X-Qlusive Showtek in januari 2008?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry dat ik misschien je trend ga breken, maar ik vind dit JUIST een goede zet van Showtek! Iedereen verdient een 2e kans, dus waarom zij dan niet?

Na Hold Us Back/Back 2 Reality moest duidelijk gemaakt worden dat de gang van zaken daar niet kon. Hold Us Back was geen superplaat en Back 2 Reality was gewoon waardeloos en Showtek-onwaardig. Er is heel duidelijk een signaal afgegeven dat de scene het niet zo kon waarderen dat deze platen gemaakt waren. Hier word echt wel naar gekeken en wat mee gedaan hoor! Alsof ze niet doorhebben dat er kritiek is ;).

Ik vond het optreden op TMF goed. Daar hebben ze, afgezien van het niet noemen van Dutch Master eigenlijk geen fout mee gemaakt, maar duidelijk gemaakt dat ook Showtek doorheeft dat het anders moet. Vervolgens komen ze (waarschijnlijk zoals gepland) met een Podcast, waarin ze veel DMW dingen promoten.. Is dat nou zo slecht? Ik vind het een goed initiatief! Er worden gewoon lekkere nummertjes op een redelijke hoge kwaliteit gedraaid, inclusief nieuwe tracks. Goed toch? En dat er dan de naam Showtek bij moet staan knapt iedereen af..
Ik durf stellig te wedden dat als The Prophet dit deed met Scantraxx tracks dat iedereen laaiend enthausiast was, maar nu vanwege de naam Showtek dat veel minder is.

Kortom. Ik vind het top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sorry dat ik misschien je trend ga breken, maar ik vind dit JUIST een goede zet van Showtek! Iedereen verdient een 2e kans, dus waarom zij dan niet?

Na Hold Us Back/Back 2 Reality moest duidelijk gemaakt worden dat de gang van zaken daar niet kon. Hold Us Back was geen superplaat en Back 2 Reality was gewoon waardeloos en Showtek-onwaardig. Er is heel duidelijk een signaal afgegeven dat de scene het niet zo kon waarderen dat deze platen gemaakt waren. Hier word echt wel naar gekeken en wat mee gedaan hoor! Alsof ze niet doorhebben dat er kritiek is ;).

Ik vond het optreden op TMF goed. Daar hebben ze, afgezien van het niet noemen van Dutch Master eigenlijk geen fout mee gemaakt, maar duidelijk gemaakt dat ook Showtek doorheeft dat het anders moet. Vervolgens komen ze (waarschijnlijk zoals gepland) met een Podcast, waarin ze veel DMW dingen promoten.. Is dat nou zo slecht? Ik vind het een goed initiatief! Er worden gewoon lekkere nummertjes op een redelijke hoge kwaliteit gedraaid, inclusief nieuwe tracks. Goed toch? En dat er dan de naam Showtek bij moet staan knapt iedereen af..
Ik durf stellig te wedden dat als The Prophet dit deed met Scantraxx tracks dat iedereen laaiend enthausiast was, maar nu vanwege de naam Showtek dat veel minder is.

Kortom. Ik vind het top!


Hehe,, je breekt mn trend niet hoor, ik ben gewoon benieuwd naar de meningen hier:) Maar op het punt dat iedereen een tweede kans verdiend heb je misschien wel gelijk, we gaan zien wat Showtek ons gaat brengen in dit nieuwe jaar, ik ben in ieder gaval heel benieuwd naar wat er gaat komen, want zoals t afgelopen jaar is gegaan is inderdaad niet goed en als ze t door hebben dan merken we het vanzelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste vinyl is in ieder geval erg hoopgevend. Partylover Remix vind ik niet heel verkeerd als ik het zeggen mag. Dus we merken het vanzelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik maak me er ook geen druk om. ;)

De dominate remix vind ik wel minder Khad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, Frontliner of Headhunterz hebben ook wel eens een mindere tijd.. PL remix is vet, dus die gaat toch wel gekocht worden. Dominate niet vaak genoeg gehoord, weet ik dus niet. Maar het hele gezeik op Showtek is nu wel een beetje klaar vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben er ook wel klaar mee.. Ze hebben een tijdje gewoon de verkeerde indruk bij mij gewekt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vindt dat je vergezochte conclusies trekt. Ze maken een podcast en meteen zeg je erbij, 'die zal binnenkort wel op Radio 538 komen'? Als ik zo kijk naar wat voor 'n tracks er op de podcast staan, dan zijn dat tracks van zacht tot hard, en zelfs nog een enkele behoorlijk ontoegankelijke (In De Strieel).

Ik vindt het prima dat ze dit doen; ik ben als het op hardstyle aankomt niet zo van de livesetjes, maar ik vind het een prettige manier om nieuwe nummers uit te checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook nog cker niet verkeerd van showtek ;) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2009 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet zo veel mis met het idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook niet, vind het wel vet!, mooie nummers op heel goeie kwaliteit. kan niet beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg altijd een PM van ze via hyves, maar ik kijk/luister er nooit naar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik krijg altijd een PM van ze via hyves, maar ik kijk/luister er nooit naar. :$

Ben dus niet de enige :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik bekijk ze wel altijd even, soms gaat het om nieuwe tracks en dan wil ik ze toch wel altijd even horen.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen