Fusion & TiLLT, omdat die 2 helemaal mijn stijl zijn. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Theracords met kop en schouder bovenaan, gevolgd door een paar andere prima labels als Sys-X, Fusion, Spoontech Records, Therabyte en TiLLT.
Fusion is al wel een flink stuk gezakt op mijn lijst sinds de release van Can't Fail, alles daarna is veel minder geworden.
Sys-X zou ook wel een keuze mogen zijn trouwens, net als Dance Pollution, Titanic Records, BLQ Records en Activa Records.. 
Ongelofelijk eigenlijk dat Theracords op de 2de plaats staat. Zelf zou ik toch echt voor Fusion & A2records(scantraxx) gaan. Maargoed over smaak valt niet te twisten 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hardtraxx zal Theracords altijd hoog staan, wat dat ergaat een hele slechte proef om te kijken naar de hele scene.wrote:Ongelofelijk eigenlijk dat Theracords op de 2de plaats staat. Zelf zou ik toch echt voor Fusion & A2records(scantraxx) gaan. Maargoed over smaak valt niet te twisten
Maar dat is dan ook niet het doel v.d. poll natuurlijk.
Fusion en Digital Age. En dat komt omdat die nog geen slechte tracks hebben uitgebracht en ik alleen maar goeds verwacht.
Fusion & Minus is More
Avio er net onder
Avio er net onder
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Fusion en Italian Hardstyle

-
D
1. Fusion
2. Theracords
3. Sys-x
4. Tillt
5. Italian Hardstyle (omdat The R3bels alleen maar beukers heeft uitgebracht)
2. Theracords
3. Sys-x
4. Tillt
5. Italian Hardstyle (omdat The R3bels alleen maar beukers heeft uitgebracht)
Bij mij was het vroeger voornamelijk scantraxx maar laatste tijd vind ik dat italian hardstyle en natuurlijk digital age uitsteken boven de rest dus die zijn het dan ook geworden.
Gekozen voor Fusion & AVIO. Die sound spreekt mij het meeste aan van het rijtje.
Scantraxx begin ik meer en meer op uitgekeken te raken, af en toe nog wel een leuke release. En dan doel ik vooral op A2 Records, wat volgens mij onder Scantraxx valt.
En Theracords krijgt ook steeds meer leuke releases, alleen de early hardstyle platen is niet echt mijn ding
.
Scantraxx begin ik meer en meer op uitgekeken te raken, af en toe nog wel een leuke release. En dan doel ik vooral op A2 Records, wat volgens mij onder Scantraxx valt.
En Theracords krijgt ook steeds meer leuke releases, alleen de early hardstyle platen is niet echt mijn ding
Is voor de volgende keer niet een idee om op 3 labels te kunnen stemmen?

ik wou fusion avio en thera
maar moest kiezen dus voor fusion en avio gegaan
maar moest kiezen dus voor fusion en avio gegaan
Theracords en Sys-X. Alhoewel Sys-X ff op z'n gat ligt blijft t 1 van m'n favo labels. Die High Voltage & B-Front release die eraan komt is weer te dik. Fusion kan me de laatste tijd niet zo veel meer boeien. Theracords blijft maar stijgen.
Zelfde hier.wrote:Fusion & Minus is More
Avio er net onder