Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:47 
 

Rickzel schreef:
Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :)


Ook al blijft iemand het voor je doen. Wie weet wil diegene wel alleen producen en niet draaien. Who cares? Samen in de studio zitten en wie weet kun je als dj wat input hebben in het totaalplaatje. Ook niks mis mee! Maar al dat geheimzinnige gedoe vind ik juist alleen maar zielig! Met uitspraken als 'busy with a new track' op social media wanneer je het zelf niet maakt is echt te sneu voor woorden :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :) en Titan heeft vaak genoeg foto's online gezet waar je duidelijk zag dat Slim Shore aan de knoppen zat.


Alleen heeft The Pitcher er nooit een geheim van gemaakt dat Michel Pollen de producer is, en dat zal ook echt niet veranderen (dus niet langzaam op eigen benen, Pollen doet het werk qua produceren)


Dacht dat hij een tijdje wel zelf had geproduceerd, en dat hij met dit album weer met/door michel pollen liet produceren?

Kan me vergissen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Rickzel schreef:
Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :)


Ook al blijft iemand het voor je doen. Wie weet wil diegene wel alleen producen en niet draaien. Who cares? Samen in de studio zitten en wie weet kun je als dj wat input hebben in het totaalplaatje. Ook niks mis mee! Maar al dat geheimzinnige gedoe vind ik juist alleen maar zielig! Met uitspraken als 'busy with a new track' op social media wanneer je het zelf niet maakt is echt te sneu voor woorden :x xd


Warface :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface produceert gewoon samen met Triax, Triax doet dit niet alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Warface produceert gewoon samen met Triax, Triax doet dit niet alleen.


Was dat niet dezelfde constructie als Pitcher en Michel Pollen? Triax produceert en Youri het gezicht/draaien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim0412 schreef:
Warface produceert gewoon samen met Triax, Triax doet dit niet alleen.


Was dat niet dezelfde constructie als Pitcher en Michel Pollen? Triax produceert en Youri het gezicht/draaien ?

Warface geeft zelf altijd aan dat hij de producties samen met Triax doet. Er worden ook vaak op Facebook foto's gepost waarin Youri te zien is in de studio, en ik neem aan dat deze niet speciaal gemaakt worden om ons te laten geloven dat ie er daadwerkelijk aan meewerkt, dus ik ga er vanuit dat dit gewoon klopt. :P
Ik heb ook ergens gelezen dat Luc (The Pitcher) meer invloed in de studio heeft gekregen en dat hij in principe samen met Michel Pollen het nieuwe album heeft gemaakt. Stond geloof ik in een interview dat gepost is in het WJD topic, maar kan het met de zoekfunctie zo even niet vinden.
Over Titan, dit is wat hij zelf postte op hardtraxx:
TITAN schreef:
Toen ik bij Fusion tekende werd ik heel erg veel geholpen door Zany.
Nu sta ik op een punt dat ik op mijn eigen benen kan staan en mijn eigen tracks produceer

Ik en Slim Shore zijn naast collega's ook hele goede vrienden. Hij is mijn steun en zekerheid in mijn muziek en dat is wederzijds. Wat ik al aan gaf, in dit wereldje word veel samen gewerkt en dat heb ik ook met hem maar, het is niet zo dat ik thuis laid back zit en dat hij voor mij tracks aan produceren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk verhaal, wist niet dat het zo in elkaar zat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duidelijk inderdaad, en ook helemaal niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D stylerz?

Als iemand die nog kent haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:19 
 

Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


Was dit niet een soort project van Frequencerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


Was dit niet een soort project van Frequencerz?


Heb ooit gehoord dat Justin ghostproducete voor iemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Justin maakt House en produceert aftermovies voor van alles en nog wat weet ik

Johan geen idee, volgens mij volledig gestopt met muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:36 
 
Hardtraxx Newbie

_theon_ schreef:
Number99 schreef:
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.

Inderdaad jammer, heb Partycrashing en Hit 'Em Hard nog regelmatig opstaan. Maar denk dat het maar een eenmalige release was.


Vraag ik me ook af. Jaren geleden een keer een remix van hem van Lords of the hardschool gehoord in een podcast. Nooit meer iets van vernomen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:17 
 

Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 04:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The R3belz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:03 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
The R3belz?


Inderdaad, vraag ik me ook al een tijdje af, iemand die iets meer weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 02:31 
 
Hardtraxx Addict

Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


Citaat van Facebook:
Justin Welgraven heeft een foto van Wasted Festival gedeeld.
21 januari om 19:08 ·
d'Stylerz terug in actie tijdens Wasted Festival.

Of het éénmalig is of een echte terugkomst weet ik niet!

Iemand hier bekend met Freemind? Die komt een beetje uit dezelfde tijd als 'pre Torque beats' D'Stylerz
Die gast maakte opzich best coole tracks en had naar mijn idee zeker wel potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:40 
 
Artiest

Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


Ik volg de hardstyle nog steeds, lees ook dagelijks hier op het forum en maak af en toe nog wat muziek.

Justin maakt inderdaad muziek voor aftermovies (voor Strong Viking, organisatie van Obstacle Runs)

De booking op Wasted Festival is een eenmalig ding, we hebben geen plannen voor een comeback haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isaac? iemand? lang niet van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Isaac? iemand? lang niet van gehoord

Draaide die afgelopen zaterdag niet op XQlusive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:55 
 
Hardtraxx Elite

Johan010 schreef:
Protoss schreef:
D stylerz?

Als iemand die nog kent haha


Ik volg de hardstyle nog steeds, lees ook dagelijks hier op het forum en maak af en toe nog wat muziek.

Justin maakt inderdaad muziek voor aftermovies (voor Strong Viking, organisatie van Obstacle Runs)

De booking op Wasted Festival is een eenmalig ding, we hebben geen plannen voor een comeback haha :P

Aaaah :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is Digital Abuse eigenlijk gestopt, of hoe zit het daarmee? Zo'n gruwelijke releases gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:57 
 

Jonas schreef:
Is Digital Abuse eigenlijk gestopt, of hoe zit het daarmee? Zo'n gruwelijke releases gehad...


Ja

Of was dat enigmato?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:41 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Jonas schreef:
Is Digital Abuse eigenlijk gestopt, of hoe zit het daarmee? Zo'n gruwelijke releases gehad...


Ja

Of was dat enigmato?


Dat was Enigmato idd, Digital Abuse zou nog actief zijn maar betwijfel het, al lang niks meer van gehoord

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Dus van ST, Main Concern, Vazard, Delete en Hardstyle Mafia/Freakshow.
Logisch :) Gezien Enigmato gestopt is en Digital Abuse ook niet actief meer is.


Digital Abuse is nog aardig actief hoor :) Heb dikke nieuw tracks van ze gehoord en komen binnenkort nieuwe tracks showen bij The Dark Menace Show

:thumbsup:


dit is 5 maanden geleden gezegd, en heb die nieuwe tracks nooit langs zien komen volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nuracore schreef:
Isaac? iemand? lang niet van gehoord

Draaide die afgelopen zaterdag niet op XQlusive?

Ja maar ik zie geen nieuwe platen xD
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen