Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

haha ja vond het ook wel komisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 17:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha dat "Is" autocorrectie op de telefoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dozer? Zei volgens mij vorig jaar dat ie nieuwe muziek aan het maken was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 21:46 
 
Hardtraxx Crew

Shockerz?

Laatste fb post was in Juli.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Haha dat "Is" autocorrectie op de telefoon :P


Swiftkey zeker? Doet ie bij mij ook (en vele anderen). Moet je de "Is" knop ingedrukt houden en zeggen dat ie t niet meer moet suggereren. Als t goed is, komt het dan niet meer terug :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 21:12 
 

Wat is er eigenlijk gebeurd met Feroxx? Die 1.5k likes op d'r Facebook leidt tot niet echt bijzonder veel. Jammer zeg, die promomix van festivaart was veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Shockerz?

Laatste fb post was in Juli.

Produceert nu vooral voor anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Feroxx? Die 1.5k likes op d'r Facebook leidt tot niet echt bijzonder veel. Jammer zeg, die promomix van festivaart was veelbelovend!

xd Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Mitzinator schreef:
Shockerz?

Laatste fb post was in Juli.

Produceert nu vooral voor anderen


Sub Sonik toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 10:10 
 
Hardtraxxer

Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:40 
 

Number99 schreef:
Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.


Meer met qult/subground achtige dingen bezig. Laatst nog een release gehad met Moby op Spinnin' Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Steffnov schreef:
Mitzinator schreef:
Shockerz?

Laatste fb post was in Juli.

Produceert nu vooral voor anderen


Sub Sonik toch?

Wordt wel gezegd ja.
Ook Fanteria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Number99 schreef:
Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.


Meer met qult/subground achtige dingen bezig. Laatst nog een release gehad met Moby op Spinnin' Records.

Dat is een andere Accelerator dan die hij bedoelt denk ik :P de hardcore variant heeft op A Gathering of Styles nog een tracks staan onder de naam (ander alias?) Rapture samen met Lunatic, genaamd Relentless.

Edit: volgens mij bedoel je Activator, Stefaneke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:45 
 
Hardtraxxer

Ik bedoelde inderdaad de hardcore variant :)
Vanwaar dat andere alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 19:46 
 

Steffnov schreef:
Edit: volgens mij bedoel je Activator, Stefaneke xd


lol idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Number99 schreef:
Ik bedoelde inderdaad de hardcore variant :)
Vanwaar dat andere alias?

Ik heb het ook gemist hoor, heb het ff nagezocht en kwam dit bericht tegen op zijn FB:

Citaat:
So, to explain some things. I basically stopped performing and producing as Accelarator this year. I felt it was time to move on and do something new and interesting, feel creative again. As we speak, I'm doing all kinds of projects, from minimal and techno to drum 'n bass and industrial. Just making whatever I feel like and not focussing on one scene and building a career from it. That doesn't mean I will not be doing hardcore anymore, just differently. The first step, is my collab with Lunatic out on the new Enzyme Records 50 jubilee release by my new name Rapture. The next step is my first solo release as Rapture on Enzyme Records, somewhere between january and february. Thats the update so far more to come!


Dus... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Number99 schreef:
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.

Inderdaad jammer, heb Partycrashing en Hit 'Em Hard nog regelmatig opstaan. Maar denk dat het maar een eenmalige release was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Focuz?

Laatste paar nummers waren echt heel fijn, maar het is al weer een tijdje stil rondom hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Focuz?

Laatste paar nummers waren echt heel fijn, maar het is al weer een tijdje stil rondom hem..


Volgens mij kreeg hij hulp met de producties van Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken. Zou een reden kunnen zijn waarom het wat rustiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken.


Bron? Want volgens mij heeft Titan hier ooit gezegd helemaal alleen aan zijn album te hebben gewerkt, gebaseerd op de hulp die die vroeger wel eens heeft gehad bij producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 wat is er gebeurd met Thyron...

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Inb4 wat is er gebeurd met Thyron...

:x


Dan ben ik net te laat.
Eikel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
PNXRMX schreef:
Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken.


Bron? Want volgens mij heeft Titan hier ooit gezegd helemaal alleen aan zijn album te hebben gewerkt, gebaseerd op de hulp die die vroeger wel eens heeft gehad bij producties.

album is niet helemaal zelf gemaakt, hij had me op indicator vorig jaar beetje verteld dat hij het meeste zelf doet maar wel geholpen werd bij sommige aspecten van tracks, waaronder de welbekende mixdown/afmix. sounddesign doet hij wel gewoon zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
chas1n schreef:
PNXRMX schreef:
Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken.


Bron? Want volgens mij heeft Titan hier ooit gezegd helemaal alleen aan zijn album te hebben gewerkt, gebaseerd op de hulp die die vroeger wel eens heeft gehad bij producties.

album is niet helemaal zelf gemaakt, hij had me op indicator vorig jaar beetje verteld dat hij het meeste zelf doet maar wel geholpen werd bij sommige aspecten van tracks, waaronder de welbekende mixdown/afmix. sounddesign doet hij wel gewoon zelf.


Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :) en Titan heeft vaak genoeg foto's online gezet waar je duidelijk zag dat Slim Shore aan de knoppen zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :) en Titan heeft vaak genoeg foto's online gezet waar je duidelijk zag dat Slim Shore aan de knoppen zat.


Alleen heeft The Pitcher er nooit een geheim van gemaakt dat Michel Pollen de producer is, en dat zal ook echt niet veranderen (dus niet langzaam op eigen benen, Pollen doet het werk qua produceren)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen