Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
A
haha ja vond het ook wel komisch :D
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Haha dat "Is" autocorrectie op de telefoon :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Dozer? Zei volgens mij vorig jaar dat ie nieuwe muziek aan het maken was.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Shockerz?

Laatste fb post was in Juli.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
The I's wrote:Haha dat "Is" autocorrectie op de telefoon :P
Swiftkey zeker? Doet ie bij mij ook (en vele anderen). Moet je de "Is" knop ingedrukt houden en zeggen dat ie t niet meer moet suggereren. Als t goed is, komt het dan niet meer terug :).
N
Wat is er eigenlijk gebeurd met Feroxx? Die 1.5k likes op d'r Facebook leidt tot niet echt bijzonder veel. Jammer zeg, die promomix van festivaart was veelbelovend!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Mitzinator wrote:Shockerz?

Produceert nu vooral voor anderen
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Nazale wrote:Wat is er eigenlijk gebeurd met Feroxx? Die 1.5k likes op d'r Facebook leidt tot niet echt bijzonder veel. Jammer zeg, die promomix van festivaart was veelbelovend!
xd Haha.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Steffnov wrote:

Sub Sonik toch?
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
S
Number99 wrote:Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Meer met qult/subground achtige dingen bezig. Laatst nog een release gehad met Moby op Spinnin' Records.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Pipa wrote:
Steffnov wrote:

Sub Sonik toch?
Wordt wel gezegd ja.
Ook Fanteria.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
stefaneke wrote:
Number99 wrote:Wat doet Accelarator tegenwoordig? Precies al lang niks nieuws meer van gehoord.
Meer met qult/subground achtige dingen bezig. Laatst nog een release gehad met Moby op Spinnin' Records.
Dat is een andere Accelerator dan die hij bedoelt denk ik :P de hardcore variant heeft op A Gathering of Styles nog een tracks staan onder de naam (ander alias?) Rapture samen met Lunatic, genaamd Relentless.

Edit: volgens mij bedoel je Activator, Stefaneke xd
N
Hardtraxxer
60 posts member since 2013
last seen Feb 2019
Ik bedoelde inderdaad de hardcore variant :)
Vanwaar dat andere alias?
S
Steffnov wrote: Edit: volgens mij bedoel je Activator, Stefaneke xd
lol idd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Number99 wrote:Ik bedoelde inderdaad de hardcore variant :)
Vanwaar dat andere alias?
Ik heb het ook gemist hoor, heb het ff nagezocht en kwam dit bericht tegen op zijn FB:
So, to explain some things. I basically stopped performing and producing as Accelarator this year. I felt it was time to move on and do something new and interesting, feel creative again. As we speak, I'm doing all kinds of projects, from minimal and techno to drum 'n bass and industrial. Just making whatever I feel like and not focussing on one scene and building a career from it. That doesn't mean I will not be doing hardcore anymore, just differently. The first step, is my collab with Lunatic out on the new Enzyme Records 50 jubilee release by my new name Rapture. The next step is my first solo release as Rapture on Enzyme Records, somewhere between january and february. Thats the update so far more to come!
Dus... :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Number99 wrote: Bestaat DavidCentral nog? Had een aantal jaar geleden een deftige release bij coolman records.
Inderdaad jammer, heb Partycrashing en Hit 'Em Hard nog regelmatig opstaan. Maar denk dat het maar een eenmalige release was.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Focuz?

Laatste paar nummers waren echt heel fijn, maar het is al weer een tijdje stil rondom hem..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
wootum wrote:Focuz?

Laatste paar nummers waren echt heel fijn, maar het is al weer een tijdje stil rondom hem..
Volgens mij kreeg hij hulp met de producties van Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken. Zou een reden kunnen zijn waarom het wat rustiger is.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
PNXRMX wrote:Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken.
Bron? Want volgens mij heeft Titan hier ooit gezegd helemaal alleen aan zijn album te hebben gewerkt, gebaseerd op de hulp die die vroeger wel eens heeft gehad bij producties.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Inb4 wat is er gebeurd met Thyron...

:x
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Unknown wrote:Inb4 wat is er gebeurd met Thyron...

:x
Dan ben ik net te laat.
Eikel. :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 17 days ago
chas1n wrote:
PNXRMX wrote:Slim Shore, die op z'n beurt weer net een Titan album af heeft gemaakt / heeft helpen maken.
Bron? Want volgens mij heeft Titan hier ooit gezegd helemaal alleen aan zijn album te hebben gewerkt, gebaseerd op de hulp die die vroeger wel eens heeft gehad bij producties.
album is niet helemaal zelf gemaakt, hij had me op indicator vorig jaar beetje verteld dat hij het meeste zelf doet maar wel geholpen werd bij sommige aspecten van tracks, waaronder de welbekende mixdown/afmix. sounddesign doet hij wel gewoon zelf.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Distinctive wrote:
chas1n wrote:
album is niet helemaal zelf gemaakt, hij had me op indicator vorig jaar beetje verteld dat hij het meeste zelf doet maar wel geholpen werd bij sommige aspecten van tracks, waaronder de welbekende mixdown/afmix. sounddesign doet hij wel gewoon zelf.
Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :) en Titan heeft vaak genoeg foto's online gezet waar je duidelijk zag dat Slim Shore aan de knoppen zat.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:Zelfde verhaal als met the Pitcher dus, langzaam op je eigen benen gaan staan... ook niks mis mee toch, als er maar eerlijk over gedaan wordt :) en Titan heeft vaak genoeg foto's online gezet waar je duidelijk zag dat Slim Shore aan de knoppen zat.
Alleen heeft The Pitcher er nooit een geheim van gemaakt dat Michel Pollen de producer is, en dat zal ook echt niet veranderen (dus niet langzaam op eigen benen, Pollen doet het werk qua produceren)