Heb je onder een steen gelegen?wrote:Adaro?! Zie hem nooit meer op feesten namelijk.
Edit:
Last edited by Fluxion on , edited 1 time in total.
Heb je onder een steen gelegen?wrote:Adaro?! Zie hem nooit meer op feesten namelijk.
dude wat heb je de afgelopen maanden gedaan dan?wrote:Adaro?! Zie hem nooit meer op feesten namelijk.
snap niet hoe je zo iets kan missenwrote:Hahahahahahahaha dom klootjesvolk
Goeie, is even vragen. (Als je de podcast bedoeldwrote:Visions Of Hardstyle?
ja dacht ik ook maar ik vroeg het voor de zekerheid toch maar eenswrote:Volgens mij gewoon gestopt, de laatste dateert al van 3 maand terug.
ja die bedoel ikwrote:Goeie, is even vragen. (Als je de podcast bedoeldwrote:Visions Of Hardstyle?)
The VisionWhen is the next Visions of Hardstyle coming out?
Soon.. More info soon mate!
Ah, tywrote:The Vision zei laatst op facebook dat er binnenkort een nieuwe episode kwam.
Ik heb het gevoel dat jij een hekel aan alles en iedereen hebt ofzowrote:Krijg je met een forum vol mooiboys sies
Zou het?wrote:Ik heb het gevoel dat jij een hekel aan alles en iedereen hebt ofzowrote:Krijg je met een forum vol mooiboys sies
Volgens mij is het ook wederzijds of hij houdt nog een grudge van die ban.wrote:Zou het?wrote:Ik heb het gevoel dat jij een hekel aan alles en iedereen hebt ofzowrote:Krijg je met een forum vol mooiboys sies
(Vincent) The Vision is door gegaan, Coen gestopt.wrote:Zentiments?
Jeetje, onze Roy Donders in 't zuur van Hardtraxx moet ook weer even reageren hoor
Volgens mij is het ook wederzijds of hij houdt nog een grudge van die ban.
Jawrote:Zou het?wrote:Ik heb het gevoel dat jij een hekel aan alles en iedereen hebt ofzowrote:Krijg je met een forum vol mooiboys sies