enig idee waarom hij niet meer produced?wrote:Volgens mij staat hij zo nu en dan nog wel te draaien op feestjes. Als ik zn twitter moet geloven.wrote:Pavo?
Produceren doet hij niet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Heeft ie nooit gedaan volgens mij.wrote:enig idee waarom hij niet meer produced?wrote:Volgens mij staat hij zo nu en dan nog wel te draaien op feestjes. Als ik zn twitter moet geloven.wrote:Pavo?
Produceren doet hij niet.
http://www.fusionbv.com/artists/discography/pavo/29wrote:Heeft ie nooit gedaan volgens mij.
View on YouTube
Last edited by zoro on , edited 1 time in total.
Hij doelt op bijv. dit: http://www.discogs.com/Pavo-From-Scratc ... se/2467598
Written-By, Composed By, Producer – Bas Oskam
Pavo produceert niet idd, vrijwel altijd of collabs, of geproduceerd door iemand anders, zo is Pavo - Elektronik , from scratch, Back In Time, Classic, Raven en communicate geproduceerd door bas oskam, Tekno Musik door Zany en nog iemand. let's go door frontliner. de rest weet ik zo gauw even niet.
oh dat wist ik nietwrote:Pavo produceert niet idd, vrijwel altijd of collabs, of geproduceerd door iemand anders, zo is Pavo - Elektronik , from scratch, Back In Time, Classic, Raven en communicate geproduceerd door bas oskam, Tekno Musik door Zany en nog iemand. let's go door frontliner. de rest weet ik zo gauw even niet.
Hardshore
? Was zo vet vorig jaar...
Geen vergunning meer vd gemeente ivm overlast.wrote:Hardshore? Was zo vet vorig jaar...
Oh dat is best wel kut trouwens. Een van mijn persoonlijke favorieten vorig jaar..
-
WHardtraxxer
- 112 posts member since 2013
Olcay van Toneshifterz ???
Vorige pagina ook al gevraagd en vaag beantwoord dus waarschijnlijk weet niemand zeker wat hij nu doet nadat Tonesifterz gesplit is.wrote:Olcay van Toneshifterz ???
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Dozer??
Church of the darkside...
Church of the darkside...
https://partyflock.nl/artist/41854:Dozer
Hoezo?
Qua producties heeft hij volgens nooit heel veel zelf gedaan, ik meen dat Michel Pollen voor de naam Tony & Dozer produceerde.
Hoezo?
Qua producties heeft hij volgens nooit heel veel zelf gedaan, ik meen dat Michel Pollen voor de naam Tony & Dozer produceerde.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dozer draait tegenwoordig ook veel in het Freestyle straatje 
Sinds Pollen niet echt meer actief is bij Fusion is Dozer ook weg denk ik. Lijkt me logisch?
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Dat was in mijn ogen sowieso waarschijnlijk een failure. Ik hou echt van alphaverb zijn stijl, maar als je per 10 dagen (zoiets dacht ik?) een track af moet hebben en ook nog de kwaliteit hoog moet houden? Dat is echt haast onmogelijk!wrote:het alfabet van alphaverb?
Hopelijk gaan we weer wat meer horen van hem
Te beginnen met wat meer boekingen. Een alphaverb (of nog beter AVIO LIVE) in je lineup is toch heerlijk divers! Zoals vorig jaar Intents, mainstream publiek of niet, dit moet iedereen toch wel aantrekken?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
i know, ik bedoelde ook 'het project' Dozerwrote:https://partyflock.nl/artist/41854:Dozer
Hoezo?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Beetje jammer dat Low-E Anarchy gejoined is daarna niets meer gereleased heeft. Vond de collabs met Alter Egosz allemaal wel dik.
Ook dat House produceren, laat ze maar weer Harstyle maken...
-
S
Gaat ie in de toekomst nog wel eens doen heb ik vernomen, of heeft ie al gedaan.wrote:Beetje jammer dat Low-E Anarchy gejoined is daarna niets meer gereleased heeft. Vond de collabs met Alter Egosz allemaal wel dik.Ook dat House produceren, laat ze maar weer Harstyle maken...
-
BHardtraxxer
- 248 posts member since 2012
- last seen Aug 2016
Adaro?! Zie hem nooit meer op feesten namelijk.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Meen je deze?
Misschien zijn Facebookpagina eens doornemen.
Mij echt totaal niet, is me op Emporium ook wel weer duidelijk geworden.wrote:Een alphaverb (of nog beter AVIO LIVE) in je lineup is toch heerlijk divers! Zoals vorig jaar Intents, mainstream publiek of niet, dit moet iedereen toch wel aantrekken?