Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardcore Track of the Year op Hardtraxx? ik zie net pas dat het bestaat, maar dat de laatste poll in 2016 was. Was er niet genoeg animo voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
De hardcore Track of the Year op Hardtraxx? ik zie net pas dat het bestaat, maar dat de laatste poll in 2016 was. Was er niet genoeg animo voor?

Dit was persoonlijk mijn reden om ermee te stoppen nadat ik 2015 afgemaakt had. Het probleem was niet echt het animo voor het stemmen (al is dit vanzelfsprekend minder dan voor de hardstyle-poll op HT), maar een opvolger vinden die zin heeft om iedere week de releases bij te houden. Iedereen kan het nog steeds overnemen, mocht er belangstelling voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
broodjebeenham schreef:
De hardcore Track of the Year op Hardtraxx? ik zie net pas dat het bestaat, maar dat de laatste poll in 2016 was. Was er niet genoeg animo voor?

Dit was persoonlijk mijn reden om ermee te stoppen nadat ik 2015 afgemaakt had. Het probleem was niet echt het animo voor het stemmen (al is dit vanzelfsprekend minder dan voor de hardstyle-poll op HT), maar een opvolger vinden die zin heeft om iedere week de releases bij te houden. Iedereen kan het nog steeds overnemen, mocht er belangstelling voor zijn.


Ah begrijpelijk. Misschien dat een maandelijks formaat er ook beter bij past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik deed het eerst ook, maar het is de combo van te weinig animo en alle releases vinden (veel onbekende labels en veel subgenre's die je er bij kan rekenen zoals Crossbreed, UK Hardcore, Terror, Uptempo, Frenchcore, Doomcore, Industrial Hardcore, Indsutrial Techno enz enz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik deed het eerst ook, maar het is de combo van te weinig animo en alle releases vinden (veel onbekende labels en veel subgenre's die je er bij kan rekenen zoals Crossbreed, UK Hardcore, Terror, Uptempo, Frenchcore, Doomcore, Industrial Hardcore, Indsutrial Techno enz enz)


Mogelijk is een globalere aanpak met album van het jaar ipv track van het jaar beter geschikt, zou daar animo naar zijn? Zou op zich in een goed middagje in elkaar kunnen worden gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan bedoel je releases neem ik aan?

Dat kan wel denk ik, moet je even wel alle A-Labels pakken en dat zijn er nog wel wat, wil je eventueel helpen met het benoemen, mocht je dit willen voortzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan bedoel je releases neem ik aan?

Dat kan wel denk ik, moet je even wel alle A-Labels pakken en dat zijn er nog wel wat, wil je eventueel helpen met het benoemen, mocht je dit willen voortzetten.


Dankjewel, ik zal het onthouden! Is er iets van een DM functie in Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je op mijn naam klikt zie je onder de avatar een knop waar pb op staat, zo verstuur je een DM.

Ik denk echter wel dat het animo niet heel hoog is omdat, gezien de huidige staat van hardcore, bijna niemand meer geïnteresseerd is in mainstream hardcore behalve artiesten als Angerfist, Miss K8, Ophidian, Tha Playah en Nosferatu en de meeste mensen vooral industrial hc nog luisteren en een hekel aan uptempo e.d. hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, het gaat echt niet om de hoeveelheid werk of het animo, althans niet voor mij. Heb al eens eerder gezegd dat je er nog geen halfuur, misschien drie kwartier per week ermee kwijt bent op de zondag of maandagavond. En stel dat je een keer een release mist, dan wordt ie toch wel door de leden aangevuld die het echt volgen, dus die kun je er dan weer gewoon bij de week erop zetten.

Album of the year zie ik persoonlijk niet veel in. Beetje nietszeggend imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Animo zal inderdaad niet superhoog liggen, tis eerder dat ik het zelf jammer vindt dat hardcore een beetje is overleden op Hardtraxx terwijl er uit de hoek van PRSPCT en Heresy nog wel gewoon hoge kwaliteit komt. Album was eerder een compromis aangezien alle releases van 2018 ineens een beetje onoverzichtelijk is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Tmyy schreef:
Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?


Is het al 2019?

Btw: allereerst welkom! Vele zullen echter vallen over de enorme hoeveelheid aan taalfouten in je posts, kleine tip ;) En Vlaming zijn is geen excuus, daar zijn er hier best wel wat van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Tmyy schreef:
Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?


Is het al 2019?

Btw: allereerst welkom! Vele zullen echter vallen over de enorme hoeveelheid aan taalfouten in je posts, kleine tip ;) En Vlaming zijn is geen excuus, daar zijn er hier best wel wat van


Gast, kalm aan, spreek je nieuwe mensen zo ook aan in het echt? :lol:

@Tmyy

Hardshock werd voorgaande jaren eind december/begin januari aangekondigd, ik zou daar op wachten. Anders kun je natuurlijk altijd via social media contact zoeken met High Energy Events en vragen of ze er mee bezig zijn/of het gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tmyy schreef:
Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?


De instagram van Hardshock is de laatste tijd weer wat actiever, dus verwacht een aankondiging aankomende weken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sound Rush en D-Sturb collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Tmyy schreef:
Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?


Is het al 2019?

Btw: allereerst welkom! Vele zullen echter vallen over de enorme hoeveelheid aan taalfouten in je posts, kleine tip ;) En Vlaming zijn is geen excuus, daar zijn er hier best wel wat van

https://www.taaltelefoon.be/velen-vele
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
ErikZ schreef:
Tmyy schreef:
Wat is er gebeurd met Hardshock festival gingen tog terug komen in 2019?


Is het al 2019?

Btw: allereerst welkom! Vele zullen echter vallen over de enorme hoeveelheid aan taalfouten in je posts, kleine tip ;) En Vlaming zijn is geen excuus, daar zijn er hier best wel wat van

https://www.taaltelefoon.be/velen-vele


https://taaladvies.net/taal/advies/vraa ... le_vragen/

NL he, niet Vlaams :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

OT: Villain? Volg hem alleen op Twitter eigenlijk maar daar is het muis stil :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
OT: Villain? Volg hem alleen op Twitter eigenlijk maar daar is het muis stil :huh:


Als we dat als maatstaf gaan nemen om de vraag te stellen 'Wat is er gebeurd met ..?' kunnen we nog wel een flinke lijst opstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
ErikZ schreef:
OT: Villain? Volg hem alleen op Twitter eigenlijk maar daar is het muis stil :huh:


Als we dat als maatstaf gaan nemen om de vraag te stellen 'Wat is er gebeurd met ..?' kunnen we nog wel een flinke lijst opstellen.


Van vrij actief naar complete radiostilte vind ik vreemd, vandaar de vraag

Als het antwoord is dat hij wel actief is op andere social media dan is dat prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als het antwoord is dat hij wel actief is op andere social media dan is dat prima


Het antwoord is dat hij wel actief is op andere social media!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project Exile?? Lijkt vrij stil momenteel (kan aan mij liggen).

@Thera :whistle:

Erg ondergewaardeerd ook, die man heeft zo veel goede tracks onder deze alias gemaakt (en dan neem ik CO2 nog niet eens mee, maar dat spreekt voor zich :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Basshunterzz schreef:
ErikZ schreef:
OT: Villain? Volg hem alleen op Twitter eigenlijk maar daar is het muis stil :huh:


Als we dat als maatstaf gaan nemen om de vraag te stellen 'Wat is er gebeurd met ..?' kunnen we nog wel een flinke lijst opstellen.


Van vrij actief naar complete radiostilte vind ik vreemd, vandaar de vraag

Als het antwoord is dat hij wel actief is op andere social media dan is dat prima


Gebruikt er nog iemand Twitter dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Global Dedication? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 14:48 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Global Dedication? :huh:


Zette het even stop voor Trip To Tomorrow, dacht ergens te lezen dat hij het daarna ging terugbrengen. Geen idee wanneer.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen