Ik snap niet wat er zo spannend moet zijn aan Wasted Minds 
Voor mij erg lekkere melodieuze Mainstream HCwrote:Ik snap niet wat er zo spannend moet zijn aan Wasted Minds
Voor mij erg lekkere melodieuze Mainstream HCwrote:Ik snap niet wat er zo spannend moet zijn aan Wasted Minds
hij heeft er toch wel wat meer gehad, eerder een stuk of 10 maar idd het is wel erg stilwrote:Omegatypez?
Na de split heeft ie denk ik nog 1 à 2 releases gehad maar daarna was het toch heel stil...
Dit is inderdaad ondertussen zo'n vreemde eend in de bijt geworden.wrote:Wat Wasted Mind betreft weet ik ook niet of het zuivere koffie is.
Er zijn genoeg oplossingen die ervoor konden zorgen dat hij boekingen kon blijven doen.
Van wekelijks optreden naar nooit meer optreden en posten lijkt me niet alleen door 'vliegangst'.
Dat is nu Bodyshock.wrote:hyperdrive?
na z'n comeback op Hardfest en die eerste plaat niks meer over gehoord.
Jawel, dat hij verder is gegaan met dit alias blijkbaarwrote:Dus? Vertelt toch niet wat er gebeurt is met Hyperdrive?
Wat is er gebeurd met ..? (page 46)wrote:F8trix?
Deze man heeft echt een paar lekkere nummers geproduceerd i.m.o.
Als ik jou was zou ik hem gewoon even een berichtje sturen op fb of insta. Hij beantwoord vragen voor zo ver ik weet altijd welwrote:F8trix?
Inderdaad, flaavawrote:Als ik jou was zou ik hem gewoon even een berichtje sturen op fb of insta. Hij beantwoord vragen voor zo ver ik weet altijd welwrote:F8trix?
Idd wel jammer dat je nooit meer wat van hem hoort. Flavaa staat nog regelmatig op