Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dacht dat m'n punt de eerste keer wel duidelijk was, maar blijkbaar niet. Als je hieronder nog verder off-topic gaat krijg je een waarschuwing :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz & Geck-o collab? Schiet me ineens weer te binnen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Headhunterz & Geck-o collab? Schiet me ineens weer te binnen :love:

Volgens mij waren ze eenmalig een beetje aan het kloten in de studio en daar is blijkbaar niks serieus uit voortgekomen.

Op zich wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
TondH schreef:
Headhunterz & Geck-o collab? Schiet me ineens weer te binnen :love:

Volgens mij waren ze eenmalig een beetje aan het kloten in de studio en daar is blijkbaar niks serieus uit voortgekomen.

Op zich wel jammer.

Zat hier laatst ook aan te denken en dit is gruwelijk jammer. Tijd dat ze keer de studio induiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Theracords Live? Laatste optreden was Q-Base vorig jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 13:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Theracords Live? Laatste optreden was Q-Base vorig jaar...

We hebben Theracords Live eigenlijk nooit actief gepromoot. Eigenlijk was elke Theracords Live op verzoek van organisaties geboekt met ook altijd een wisselende samenstelling. Na Q-Base hebben we iets meer de focus gelegd op de artiesten zelf, maar ik sluit niet uit dat dat in het najaar of in 2017 weer n beetje zal veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords live classic set zou gaaf zijn :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Naad schreef:
Theracords Live? Laatste optreden was Q-Base vorig jaar...

We hebben Theracords Live eigenlijk nooit actief gepromoot. Eigenlijk was elke Theracords Live op verzoek van organisaties geboekt met ook altijd een wisselende samenstelling. Na Q-Base hebben we iets meer de focus gelegd op de artiesten zelf, maar ik sluit niet uit dat dat in het najaar of in 2017 weer n beetje zal veranderen


Ah, duidelijk! Goed om te horen dat er in de toekomst nog mogelijke optredens zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan? Hoor je ook niet heel veel meer van. 2017 komt hij met een album, maar op grote feesten zie je hem al vrijwel niet meer. Na Suicide met The Pitcher ook weinig nieuws op het gebied van tracks. Zag alleen een topic verschijnen dat hij met Stereotuners een track heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Titan? Hoor je ook niet heel veel meer van. 2017 komt hij met een album, maar op grote feesten zie je hem al vrijwel niet meer. Na Suicide met The Pitcher ook weinig nieuws op het gebied van tracks. Zag alleen een topic verschijnen dat hij met Stereotuners een track heeft gemaakt.


Vorige week nog 3 optredens op een dag gehad, draait vgm sowieso gewoon elk weekend wel ergens. Vaak samen met Requiem. Qua releases idd wat rustiger, maar misschien is hij wel weer met een album bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
iRon schreef:
Titan? Hoor je ook niet heel veel meer van. 2017 komt hij met een album, maar op grote feesten zie je hem al vrijwel niet meer. Na Suicide met The Pitcher ook weinig nieuws op het gebied van tracks. Zag alleen een topic verschijnen dat hij met Stereotuners een track heeft gemaakt.


Vorige week nog 3 optredens op een dag gehad, draait vgm sowieso gewoon elk weekend wel ergens. Vaak samen met Requiem. Qua releases idd wat rustiger, maar misschien is hij wel weer met een album bezig?

... Ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha lekker :P Weer eens ouderwets overheen gelezen

Dan snap ik niet waarom de vraag uberhaupt gesteld wordt, toch logisch dat je even niks hoort als er een album aan komt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de vraag op zich wel, mij was het namelijk ook al opgevallen dat Titan afwezig is op veel grote feesten dit jaar.
Partyflock ligt er helaas uit op dit moment voor mij (zul je net zien :P), maar als je Titan in 'Feesten' opzoekt onder 'Eerste berichten' op HT (hier), zie je dat ie in 2016 inderdaad amper op grote festivals heeft gestaan, en tot nu toe nauwelijks tot niet is geboekt door organisaties als Q en b2s (op Decibel dan weer wel).
Zo gauw Titan met dat album komt zal ie vast wel weer wat meer in trek zijn, maar schijnbaar vinden een aantal organisaties hem op dit moment niet interessant genoeg om te boeken (wat waarschijnlijk mede het gevolg is van het gebrek aan uitbrengen van nieuwe platen de laatste tijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er in zijn "klasse" ook gewoon heel veel concurrentie bij gekomen is, het is best een grote jongen geworden, maar komt niet in de buurt van de Adaro's Frequencerz en B-Fronts van deze wereld, maar toch zou hij z'n prijskaartje hebben.

Denk dat organisaties liever voor een D-Sturb of Requiem kiezen omdat die (dnek ik?) een stuk goedkoper zijn, en minstens zo populair.

Maargoed hij heeft gewoon z'n eigen Megabase gehad dit jaar, en al aardig wat dikke releases en feestjes mogen draaien, denk dat we ons daar geen zorgen om hoeven te maken, nieuw album is wss ook wel weer een excuus om op bijv Qapital te staan aankomend jaar ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 12:43 
 
Hardtraxxer

Draait Wasted mind nog ergens op een festival deze zomer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee helaas niet :( . Is sowieso niet meer echt actief en heeft ook nog eens last van vliegangst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuwig zonde, een van de weinige hardcore artiesten waar ik echt fan van ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Naad schreef:
Theracords Live? Laatste optreden was Q-Base vorig jaar...

maar ik sluit niet uit dat dat in het najaar of in 2017 weer n beetje zal veranderen

Is dit een grap? Jullie hebben bij TC toch niet zo'n langer-termijnplanning? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is inmiddels al augustus he, het najaar begint al over een maand of 2 :P het is gvd al bijna kerst man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
DjThera schreef:
Naad schreef:
Theracords Live? Laatste optreden was Q-Base vorig jaar...

maar ik sluit niet uit dat dat in het najaar of in 2017 weer n beetje zal veranderen

Is dit een grap? Jullie hebben bij TC toch niet zo'n langer-termijnplanning? xd

Geen idee waar je op doelt en wat je probeert te insinueren met je vage opmerking.
TC live is een exclusieve act die nooit hetzelfde is en het is helemaal aan de organisaties om het te boeken. Als dat niet gebeurt, dan zie je geen TC live. Simple as that, ik kan niet in de toekomst kijken wat organisaties gaan doen, maar ik kan er natuurlijk wel positief in staan voor de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Jordy "najaar 2017" las xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk dat Jordy "najaar 2017" las xd

Inderdaad, foutje! Ik had het niet helemaal goed gelezen. :$ Lag misschien aan het tijdstip.

(Mijn onscherpte valt ook wel af te leiden aan de belabberde spelling van 'langer-termijnplanning'. :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss Tess X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Number99 schreef:
Draait Wasted mind nog ergens op een festival deze zomer?


Dit vraag ik me toevallig nu dus ook af!! Weet iemand hier meer over? op fb in april ze laatste bericht in maart ze laatste feest gehad.... ben wel benieuwd wat er aan de hand is! groot fan van ze tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het maar een vage bedoeling met heel dat Wasted Mind verhaal. Als die hier in de zomer (tijdelijk) in Nederland had gaan wonen had hij elke week 3x geboekt kunnen worden. Sinds april niks meer op Facebook gepost ook. Ik geloof er allemaal geen fluit van. Geen zuivere koffie zeg ik je
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen