Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Ben benieuwd als dat er aan komt. Het wordt waarschijnlijk nooit zo goed als daybreak meets.
Nummers zoals quirk... Dat zou ik graag willen horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crypsis?

Lijkt wel alsof hij bijna niet meer produceert? Is hij alleen nog maar bezig met Minus Militia ofzo? Hij draait hier en daar nog wel is ergens maar verder hoor je niet veel meer van hem (Uit zijn studio dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Crypsis?

Lijkt wel alsof hij bijna niet meer produceert? Is hij alleen nog maar bezig met Minus Militia ofzo? Hij draait hier en daar nog wel is ergens maar verder hoor je niet veel meer van hem (Uit zijn studio dan)

Recent nog een collab met RR gemaakt. Verder staan zijn producties inderdaad ook op een laag pitje volgens mij.

Of hij is ook bezig met een album en hoor je daarom niks van hem, maar daar heb ik verder geen onderbouwing voor en die kans acht ik dus niet vrij groot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of misschien is hij bezig met ghost producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Crypsis sowieso z'n boekingen wel krijgt en een groot aantal nieuwe tracks niet echt nodig heeft. Dat hij zich even kan richten op andere dingen zoals misschien ghost producen inderdaad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch zou ik wel met enige regelmaat een leuk crypsis plaatje willen horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Clear? heeft letterlijk 1 release gehad: Mindgame met J&W, Midnight skies en nog 1. nooit meer wat van weer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 09:53 
 

Distinctive schreef:
D-Clear? heeft letterlijk 1 release gehad: Mindgame met J&W, Midnight skies en nog 1. nooit meer wat van weer gehoord.


Dit kwam er ooit op z'n Facebook te staan:

D-Clear schreef:
Dear fans,

I stop with producing hardstyle for a while.
Some might have seen this coming, for others it may come as a surprise.
At this very moment in my life i made the decision to look beyond my dreams and to just DO instead of dream.
Therefore i've made the decision to study abroad next year for a second Bachelor in filmmaking. Yes, filmmaking. And that means i'll residence abroad for about 4 years.

This year i'm graduating in my first Bachelor and film and filmmusic has always captured my interest. (Next to hardstyle i've always been busy with making filmmusic). Aswell as directing. I have lot's of idea's and views about film and i hope to enlight the filmindustry.

At this very moment i'm busy with directing and scoring a short movie and i'm sure there are many other projects to follow when i'm in my second Bachelorstudy.
However, Hardstyle is something beautiful that i would never give up. And i'm absolutely planning on getting back, but for now i'm keeping it low-key.

I wanna thank Headhunterz, Josh & Wesz, Deepack, Dj Adaro and ofcourse a lot of other artists for supporting my music, but mainly YOU! I've released one EP and the support of you guys was so enormous, and therefore i'm grateful.
You'll see my name again in a while, perhaps, when you least expect it
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een keuze. Dat je toch wel een kans hebt om door te breken, en dan afhaakt omdat je nog grotere dromen hebt. Dan moet je ook maar hopen dat je carriere kan maken in de filmscene, anders ga je wel spijt hebben lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ Stana?
Of is dat ergens al beantwoord de vorige 40 pagina's?

Edit:

Stana
August 19, 2014 ·
Hi,
There comes a time when everything has to come to an end.
To all of you dedicated fans that have seen me perform all over the world.
From the 2 guys i saw in my first dutch booking who traveled all the way from
Dublin to see me in 2010, to the american who traveled all the way from Texas to
Las vegas to see my first US show in 2012. I remember all of you smile emoticon
Its been a wonderful and weird damn journey we took together.
I have enjoyed pushing the boundaries of the Harder Styles, Trance,
House and Techno to make my own kind of music. I have enjoyed all your comments,
your appreciation and dedication as well as your funky dance moves to my music!
But due to personal reasons, I am ending the Stana project.
The last Tech Maniac Show episode will be in September.
Join me on my last ever Stana performance in Sydney the 20th of September for
Defqon 1. Lets have one last beer.
Sincerly
Aram


Dit staat er op zijn Facebookpagina. Hij is niet meer actief in de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hi,
There comes a time when everything has to come to an end.
To all of you dedicated fans that have seen me perform all over the world.
From the 2 guys i saw in my first dutch booking who traveled all the way from
Dublin to see me in 2010, to the american who traveled all the way from Texas to
Las vegas to see my first US show in 2012. I remember all of you smile-emoticon
Its been a wonderful and weird damn journey we took together.
I have enjoyed pushing the boundaries of the Harder Styles, Trance,
House and Techno to make my own kind of music. I have enjoyed all your comments,
your appreciation and dedication as well as your funky dance moves to my music!
But due to personal reasons, I am ending the Stana project.
The last Tech Maniac Show episode will be in September.
Join me on my last ever Stana performance in Sydney the 20th of September for
Defqon 1. Lets have one last beer.
Sincerly
Aram


19 augustus 2014 op zijn FB pagina.
Waarom kijken mensen nooit op de FB pagina van artiesten wat een stuk sneller is. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft het Stana project beëindigd. Misschien een andere naam begonnen voor zichzelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is inderdaad met iets nieuws bezig. Dat heeft hij een maand geleden bevestigd in een reactie op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:20 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
stefaneke schreef:
pim0412 schreef:
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?


Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&R

https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts

Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat :P.

Het valt ook op dat ze de laatste tijd veel meer collabs doen dan voorheen, en dat op studiofoto's/filmpjes van hun vaak alleen de andere 2 te zien zijn (bijvoorbeeld bij B-Front en Prefix & Density). Het kan natuurlijk ook zijn dat ie 'nog wel eens' wat doet, maar niet meer bij alle producties zit.


Die studio die je ziet bij D&R is van Krijn zelf. ;)

Krijn is zover ik weet het brein achter de producties, aangevuld door Thijs en Peter.

Het podiumwerk doen alleen Thijs en Peter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat net door het topic van gratis tracks te scrollen en zag outlander staan. Kan me nog herinneren dat heady een keer een plaat in HWS had (een hele vette overigens). Verder eigenlijk nooit meer wat van gehoord. Niet dat ik me er veel mee bezig hou, maar toch. Zag op partyflock geen boekingen meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:47 
 

sonnebloem schreef:
Zat net door het topic van gratis tracks te scrollen en zag outlander staan. Kan me nog herinneren dat heady een keer een plaat in HWS had (een hele vette overigens). Verder eigenlijk nooit meer wat van gehoord. Niet dat ik me er veel mee bezig hou, maar toch. Zag op partyflock geen boekingen meer.


volgens mij was hij een beetje klaar met hardstyle of het kwam omdat hij niet professioneel zou zijn op social media
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het het 2e zou zijn is dat niet zo heel handig. Kon ook geen fb pagina meer vinden, of is die verwijderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:52 
 

sonnebloem schreef:
Als het het 2e zou zijn is dat niet zo heel handig. Kon ook geen fb pagina meer vinden, of is die verwijderd?


die bestaat nog gewoon https://www.facebook.com/djoutlander?fref=ts

over zn niet professioneel op social media
algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-57825.html?hilit=outlander#p1484554

en over het produceren (19 maart btw)
Citaat:
Hi, this has been on my mind for a long time;
I'm slowly stepping away from Hardstyle and i'm looking out for new musical adventures.
In the future I'll be creating whatever I feel like without trying to meet expectations of any type of music.
Perhaps I'll still make music that you can play in a Hardstyle set but it's gonna be from a different approach and it's (probably) not gonna sound like any of the music I created in the past.
More soon. I'm doing my best to put new stuff out there ASAP, but as you know I like to take my time to make it perfect.
Peace.


die meer info moet nog steeds komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup:
En dan nog een. Af en toe een releasje (stick em dacht ik), maar verder hoor je (ik) er nog weinig van. Z'n platen die in HWS gesupport werden vond ik erg vet, zoals Till the sky comes down remix. Doet Isaac verder nog wat of werkt hij ergens aan? Zie wel eens een foto van een boeking voorbij komen maar niet echt speciaal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit wijf, was ook niet bepaald een succesvol project van Fusion volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 00:20 
 
Hardtraxx Newbie

yowan schreef:


Dit wijf, was ook niet bepaald een succesvol project van Fusion volgens mij..


Wie heeft die track gemaakt dan? Niks mis mee iig, maar niet gemaakt door haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 07:22 
 

zany had deze track volgens mij gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da's gewoon Anagenetic. Doet verder vrij weinig volgens mij. Beetje reizen, koekjes bakken, nutella eten. Wat vrouwen doen zeg maar: https://www.facebook.com/AnnaPeters01?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Af en toe een releasje (stick em dacht ik), maar verder hoor je (ik) er nog weinig van. Z'n platen die in HWS gesupport werden vond ik erg vet, zoals Till the sky comes down remix. Doet Isaac verder nog wat of werkt hij ergens aan? Zie wel eens een foto van een boeking voorbij komen maar niet echt speciaal imo.

Draait wel eens op Qlimax en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
sonnebloem schreef:
Af en toe een releasje (stick em dacht ik), maar verder hoor je (ik) er nog weinig van. Z'n platen die in HWS gesupport werden vond ik erg vet, zoals Till the sky comes down remix. Doet Isaac verder nog wat of werkt hij ergens aan? Zie wel eens een foto van een boeking voorbij komen maar niet echt speciaal imo.

Draait wel eens op Qlimax en zo.

xd
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen