Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 55 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Aristo wrote:
Steffnov wrote:Clock Kid?
Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.
Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire.. :cry:
Hardtraxxer
173 posts member since 2011
last seen Feb 2017
bRt_ wrote:
Aristo wrote:
Steffnov wrote:Clock Kid?
Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.
Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire.. :cry:
Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: Hahahahaha de man van de releases
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Clock Kid wrote:Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?
Daar wist ik dus echt niets vanaf.. Ik kan hier op het forum namelijk maar 2 topics vinden onder het kopje "nieuwe tracks".

Zou je (of iemand) deze dan nog eens even online kunnen gooien? Is wel een leuke verrassing op die manier! :D
TiMOTHYb wrote: :lol: Hahahahaha de man van de releases
:cool:

Happens, haha.
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Kold Konexion?

Heeft al een tijdje geen boekingen gehad en release gedaan..
Hardtraxxer
108 posts member since 2014
last seen Jan 2024
Aristo wrote:Abyss & Judge .. ?
Hardstyle Revolution. :worship:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 10 minutes ago
RoelofBerlikum wrote:Kold Konexion?

Nog steeds actief, recent nog een release gehad.
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Nuracore wrote:
RoelofBerlikum wrote:Kold Konexion?

Nog steeds actief, recent nog een release gehad.
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)
Die recente release heb ik gemist dan. Zijn laatste track was een remix voor Tartaros die is uitgekomen in december vorig jaar. Hij heeft geloof ik wel een poging gedaan tot een comeback door het produceren van 7 nieuwe platen in de periode 2013-2014, maar dit jaar hebben we nog weinig van hem gehoord. Hopelijk weet hij zijn draai in de scene weer een beetje te vinden.
Ik zie hem ook niet veel meer op festivals staan, jammer. Act Of Rage lijkt de voorkeur te krijgen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on YouTube

Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.

Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Rickzel wrote:View on YouTube

Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.

Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.
True that! Hij is verre weg de meest interessante producer!
Hardtraxx Veteran
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
S
pim0412 wrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&R

https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts

Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat :P.
Hardtraxx Veteran
stefaneke wrote:
pim0412 wrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&R

https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts

Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat :P.
Het valt ook op dat ze de laatste tijd veel meer collabs doen dan voorheen, en dat op studiofoto's/filmpjes van hun vaak alleen de andere 2 te zien zijn (bijvoorbeeld bij B-Front en Prefix & Density). Het kan natuurlijk ook zijn dat ie 'nog wel eens' wat doet, maar niet meer bij alle producties zit.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?
Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)

:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dat worden 2 heerlijke maanden

(Sorry voor offtopic :lol: )
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Paultheone wrote:
Rickzel wrote:Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?
Gebande leden (wie, hoe lang en waarom)

:yay:
Mooi!! Had het gemeld na zijn nieuwe tirade in de XXlerator podcast :yay:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Zitten altijd met zn 3en in de studio :) Krijn kiest er zelf voor om niet op de voorgrond te treden vandaar :)

Las ook nog n vraag over de andere helft van Catatonic Overload, die heeft een goede baan en verder huisje boompje beestje. Ambieerde zelf geen muzikale carriere meer.
Hardtraxx Veteran
DjThera wrote:
Zitten altijd met zn 3en in de studio :) Krijn kiest er zelf voor om niet op de voorgrond te treden vandaar :)
Oke, bedankt voor het antwoord! ^^
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 55 minutes ago
View on Facebook

Cellrock stopt er voorlopig mee, laatste optreden op Q-Base. Zo ontzettend jammer, was een van m'n favoriete TC artiesten.
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Toneshifterz?

Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.

Kan iemand misschien een (goeie) plaat van afgelopen tijd van hem linken?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
SpiRiT wrote:Toneshifterz?

Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.

Vroeg het me een tijd geleden ook nog af. Met 2 waren ze toch veel succesvoller dan alleen.
Wat is de andere gaan doen trouwens?
Dit zijn 'recente' tracks die ik kon vinden hier.

Havana Brown - Better Not Said (Toneshifterz Remix)

Code Black & Toneshifterz - Kick It Up Now (WER047)

Toneshifterz - TBA
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 10 minutes ago
SpiRiT wrote:Toneshifterz?

Wild Wild Weekend eigenlijk wel ja

Maar daarna is het niet veel bijzonder. Heb altijd steeds het gevoel alsof zijn productieskills down hill gaan. Alsof er niemand beschikbaar is om hem te ondersteunen ofzo
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Bouke wrote:Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.
Of zijn album :P