Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire..wrote:Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.wrote:Clock Kid?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?wrote:Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire..wrote:Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.wrote:Clock Kid?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar wist ik dus echt niets vanaf.. Ik kan hier op het forum namelijk maar 2 topics vinden onder het kopje "nieuwe tracks".wrote:Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?
Zou je (of iemand) deze dan nog eens even online kunnen gooien? Is wel een leuke verrassing op die manier!
wrote:Hahahahaha de man van de releases
Happens, haha.
Kold Konexion?
Heeft al een tijdje geen boekingen gehad en release gedaan..
Hardstyle Revolution.wrote:Abyss & Judge .. ?
Nog steeds actief, recent nog een release gehad.wrote:Kold Konexion?
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)
Die recente release heb ik gemist dan. Zijn laatste track was een remix voor Tartaros die is uitgekomen in december vorig jaar. Hij heeft geloof ik wel een poging gedaan tot een comeback door het produceren van 7 nieuwe platen in de periode 2013-2014, maar dit jaar hebben we nog weinig van hem gehoord. Hopelijk weet hij zijn draai in de scene weer een beetje te vinden.wrote:Nog steeds actief, recent nog een release gehad.wrote:Kold Konexion?
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)
Ik zie hem ook niet veel meer op festivals staan, jammer. Act Of Rage lijkt de voorkeur te krijgen.
View on YouTube
Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.
Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.
Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.
Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
True that! Hij is verre weg de meest interessante producer!wrote:View on YouTube
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
-
S
Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&Rwrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts
Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat
Het valt ook op dat ze de laatste tijd veel meer collabs doen dan voorheen, en dat op studiofoto's/filmpjes van hun vaak alleen de andere 2 te zien zijn (bijvoorbeeld bij B-Front en Prefix & Density). Het kan natuurlijk ook zijn dat ie 'nog wel eens' wat doet, maar niet meer bij alle producties zit.wrote:Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&Rwrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts
Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat.
Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen
?
Dat worden 2 heerlijke maanden
(Sorry voor offtopic
)
(Sorry voor offtopic
Mooi!! Had het gemeld na zijn nieuwe tirade in de XXlerator podcast
Zitten altijd met zn 3en in de studiowrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
Las ook nog n vraag over de andere helft van Catatonic Overload, die heeft een goede baan en verder huisje boompje beestje. Ambieerde zelf geen muzikale carriere meer.
Oke, bedankt voor het antwoord!wrote:Zitten altijd met zn 3en in de studiowrote:Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?Krijn kiest er zelf voor om niet op de voorgrond te treden vandaar
View on Facebook
Cellrock stopt er voorlopig mee, laatste optreden op Q-Base. Zo ontzettend jammer, was een van m'n favoriete TC artiesten.
Cellrock stopt er voorlopig mee, laatste optreden op Q-Base. Zo ontzettend jammer, was een van m'n favoriete TC artiesten.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Toneshifterz?
Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.
Kan iemand misschien een (goeie) plaat van afgelopen tijd van hem linken?
Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.
Vroeg het me een tijd geleden ook nog af. Met 2 waren ze toch veel succesvoller dan alleen.wrote:Toneshifterz?
Wat is de andere gaan doen trouwens?
Dit zijn 'recente' tracks die ik kon vinden hier.
Havana Brown - Better Not Said (Toneshifterz Remix)
Code Black & Toneshifterz - Kick It Up Now (WER047)
Toneshifterz - TBA
Wild Wild Weekend eigenlijk wel jawrote:Toneshifterz?
Maar daarna is het niet veel bijzonder. Heb altijd steeds het gevoel alsof zijn productieskills down hill gaan. Alsof er niemand beschikbaar is om hem te ondersteunen ofzo
Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Of zijn albumwrote:Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.