Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Steffnov schreef:
Clock Kid?

Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.

Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Aristo schreef:
Steffnov schreef:
Clock Kid?

Heeft mij verteld dat hij dat alias heeft laten vallen. Is nu samen met iemand anders onder het alias Ravenous.

Bijna 2 en een half jaar verder en ik wacht nog steeds op Wildfire.. :cry:


Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Hahahahaha de man van de releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Huh? Die heb ik toch al weggegeven paar jaar terug?

Daar wist ik dus echt niets vanaf.. Ik kan hier op het forum namelijk maar 2 topics vinden onder het kopje "nieuwe tracks".

Zou je (of iemand) deze dan nog eens even online kunnen gooien? Is wel een leuke verrassing op die manier! :D

TiMOTHYb schreef:
:lol: Hahahahaha de man van de releases

:cool:

Happens, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kold Konexion?

Heeft al een tijdje geen boekingen gehad en release gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Abyss & Judge .. ?

Hardstyle Revolution. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Kold Konexion?

Heeft al een tijdje geen boekingen gehad en release gedaan..


Nog steeds actief, recent nog een release gehad.
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Kold Konexion?

Heeft al een tijdje geen boekingen gehad en release gedaan..


Nog steeds actief, recent nog een release gehad.
Werkt volgens mij ook sterk aan een comeback (MiM)

Die recente release heb ik gemist dan. Zijn laatste track was een remix voor Tartaros die is uitgekomen in december vorig jaar. Hij heeft geloof ik wel een poging gedaan tot een comeback door het produceren van 7 nieuwe platen in de periode 2013-2014, maar dit jaar hebben we nog weinig van hem gehoord. Hopelijk weet hij zijn draai in de scene weer een beetje te vinden.
Ik zie hem ook niet veel meer op festivals staan, jammer. Act Of Rage lijkt de voorkeur te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.

Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:


Hij heeft toen best hele vette platen gemaakt! Zet Sukey nog regelmatig op. Hele goede track was dat wel.

Valt alleen niet echt in een straatje, het is niet voor het mainstream publiek en niet voor het raw publiek. Wel jammer want het is juist een producer van Minus is More die wat experimenteler produceert.


True that! Hij is verre weg de meest interessante producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:51 
 

pim0412 schreef:
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?


Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&R

https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts

Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
pim0412 schreef:
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?


Op FB staat ie nog lekker te compressen in de studio van D&R

https://www.facebook.com/krijn.broekhuijsen?fref=ts

Thijs zie ik nooit produceren eigenlijk, zet alleen maar onzin op snapchat :P.

Het valt ook op dat ze de laatste tijd veel meer collabs doen dan voorheen, en dat op studiofoto's/filmpjes van hun vaak alleen de andere 2 te zien zijn (bijvoorbeeld bij B-Front en Prefix & Density). Het kan natuurlijk ook zijn dat ie 'nog wel eens' wat doet, maar niet meer bij alle producties zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?


mededelingen-updates/gebande-leden-wie-hoe-lang-en-waarom-t46975.html#p1527559

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat worden 2 heerlijke maanden

(Sorry voor offtopic :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Rickzel schreef:
Hardstylboy? Heeft hij een ban gekregen :worship:?


mededelingen-updates/gebande-leden-wie-hoe-lang-en-waarom-t46975.html#p1527559

:yay:


Mooi!! Had het gemeld na zijn nieuwe tirade in de XXlerator podcast :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?


Zitten altijd met zn 3en in de studio :) Krijn kiest er zelf voor om niet op de voorgrond te treden vandaar :)

Las ook nog n vraag over de andere helft van Catatonic Overload, die heeft een goede baan en verder huisje boompje beestje. Ambieerde zelf geen muzikale carriere meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
pim0412 schreef:
Wat is er gebeurd met de 3e man achter de producties van Degos & Re-Done? Het DJ aspect werd altijd al door de andere 2 gedaan, maar ik heb het idee dat hij ook niet langer meeproduceert met de D&R platen. Volgens mij is dit al best een tijdje zo maar het kwam ineens in me op. Heeft hij toevallig ooit aangekondigd te stoppen met het project?


Zitten altijd met zn 3en in de studio :) Krijn kiest er zelf voor om niet op de voorgrond te treden vandaar :)

Oke, bedankt voor het antwoord! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/cellrockDJ/vid ... =2&theater

Cellrock stopt er voorlopig mee, laatste optreden op Q-Base. Zo ontzettend jammer, was een van m'n favoriete TC artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 21:04 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz?

Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.

Kan iemand misschien een (goeie) plaat van afgelopen tijd van hem linken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Toneshifterz?

Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.

Kan iemand misschien een (goeie) plaat van afgelopen tijd van hem linken?


Vroeg het me een tijd geleden ook nog af. Met 2 waren ze toch veel succesvoller dan alleen.
Wat is de andere gaan doen trouwens?
Dit zijn 'recente' tracks die ik kon vinden hier.

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/havana-brown-better-not-said-toneshiferz-remix-t45245.html?hilit=toneshifterz#p1381339

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/code-black-toneshifterz-kick-it-up-now-t52202.html?hilit=toneshifterz#p1529069

http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/toneshifterz-tba-t51562.html?hilit=toneshifterz#p1515712
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Toneshifterz?

Ik volgde hem sowieso al minder, aangezien ik al tijden geen goeie plaat meer van 'm had gehoord, maar hij is voor mijn gevoel helemaal van de aardbodem verdwenen sinds die 2 gesplit zijn. Hij lijkt op FB echter nog wel redelijk actief.

Kan iemand misschien een (goeie) plaat van afgelopen tijd van hem linken?


Wild Wild Weekend eigenlijk wel ja

Maar daarna is het niet veel bijzonder. Heb altijd steeds het gevoel alsof zijn productieskills down hill gaan. Alsof er niemand beschikbaar is om hem te ondersteunen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:30 
 
Hardtraxx Crew

Bouke schreef:
Wellicht heeft dit er ook iets mee te maken.

Of zijn album :P
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen