Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:02 

we weten nu allemaal zeker: qlimax komt niet in de arena terecht.
maar stel: we gaan er van uit dat er een qountdown in de arena komt.
hoe zou Q erop reageren?

Speculaties mogen hier losgelaten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Wie zegt dat ID&T dit jaar ook 2 nachtvergunningen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:06 

om meer inkomsten te creeeren en winst te boeken op een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

De vraag die je beter kan stellen:

Waarom heeft ID&T haar monopoly op nachtevenementen in de ArenA opgegeven door de 2e vergunning NIET af te nemen. Want niemand gaat mij wijsmaken dat ze met de 2e vergunning verlies hebben geleden. Misschien dat de Feestfabriek niet zo winstgevend was als vooraf was gehoopt en dat Black niet meer goed genoeg oplevert. Maar op Sensation 2009 (vrijdag) hebben ze goede winst gepakt. Een 2e Sensation zou dan ook dit jaar een logische keus zijn.

Aan de andere kant levert dit ook weer kansen op voor andere organisaties. Er is dus nu 1 nacht vrijgekomen. Maar wie durft het in deze crisis aan om een (nieuw) evenement in de ArenA te organiseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Mss een Sensation NYE ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:59 

Donateur

PNXRMX schreef:

Heb er niet veel verstand van maar denk niet dat ID&T 2 nachtfeesten op dezelfde dag zou gaan hosten. Alleen maar meer risico om niet helemaal uitverkocht te raken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:06 

Hardtraxx Elite

Sensation gaat tegenwoordig heel de wereld over, wat tot gevolg heeft dat de editie hier in Nederland toch minder bezocht wordt... Dat ze dan die 2 dagen niet gebruiken voor Sensation begrijp ik wel, als ze dit blijven doen ga je toch zien dat 1 van de dagen drukker wordt dan de ander, wat niet volgens mij niet bepaald de bedoeling is van ID&T.

Als Qlimax niet naar de Arena gaat dan zie ik zo snel niet een ander feest van Q-Dance hierheen gaan... Met Qlimax krijgen ze de Arena wel vol, maar met een ander (nieuw) feest denk ik niet dat ze de tent helemaal vol gaan krijgen.. Zou dus niet logisch zijn dat er een Q-Dance feest naar de Arena gaat. De Feestfabriek was gewoon een uitzondering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:

Heb er niet veel verstand van maar denk niet dat ID&T 2 nachtfeesten op dezelfde dag zou gaan hosten. Alleen maar meer risico om niet helemaal uitverkocht te raken..

Voorgaande jaren zie ik geen NYE feest van ID&T in Nederland (wel in Duitsland, Belgie en Australie). In DLD en AUS waren dat Sensation NYE's... dus het zou best kunnen. Qountdown is natuurlijk ook soort van ID&T, maar zo heel veel mensen gaan er toch niet naar Sensation (gewone editie) en Qountdown bijv.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:49 

Donateur

PNXRMX schreef:
Voorgaande jaren zie ik geen NYE feest van ID&T in Nederland (wel in Duitsland, Belgie en Australie). In DLD en AUS waren dat Sensation NYE's... dus het zou best kunnen. Qountdown is natuurlijk ook soort van ID&T, maar zo heel veel mensen gaan er toch niet naar Sensation (gewone editie) en Qountdown bijv.?

Ik, denk dat je je daar nog best op verkijkt op zich. Misschien mensen op HT niet zo maar het grote publiek wil alles wel een keertje meemaken lijkt me. Daarnaast wordt het natuurlijk 1 grote rotzooi op dat kleine Bijlmer stationnetje met 2 uitverkochte NYE feesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:58 

Donateur

Qountdown was de laatste jaren wel stijf uitverkocht na een weekje of 2, dus ik kan me best voorstellen dat er genoeg animo voor is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:14 

Hardtraxxer

In Qontrol naar de arena! ^^ (met aangepast programma uiteraard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:23 

Donateur

dawasiknie schreef:
Qountdown was de laatste jaren wel stijf uitverkocht na een weekje of 2, dus ik kan me best voorstellen dat er genoeg animo voor is...

Qountdown / ArenA is wel ff een verschil hè..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:

Ik, denk dat je je daar nog best op verkijkt op zich. Misschien mensen op HT niet zo maar het grote publiek wil alles wel een keertje meemaken lijkt me. Daarnaast wordt het natuurlijk 1 grote rotzooi op dat kleine Bijlmer stationnetje met 2 uitverkochte NYE feesten..

Qountdown is 5.000 man en een Arena feest 40.000, toch? Stel dat er in dat Arena feest 40.000 geinteresseerden zijn die normaal een kaartje zouden kopen, die allemaal liever naar Qountdown zouden gaan in principe. 5.000 gaan naar Qountdown, dan blijven er alsnog 35.000 bezoekers over, wat me sowieso wel genoeg lijkt om winst te draaien, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Die geven ze aan mij voor mn verjaardag, opdat ik de volgende sensation black mag organiseren en ook de namen van artiesten mag uitkiezen. Maak je klaar voor partijtje industrial :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Die geven ze aan mij voor mn verjaardag, opdat ik de volgende sensation black mag organiseren en ook de namen van artiesten mag uitkiezen. Maak je klaar voor partijtje industrial :thumbsup:

:woot: en gratis toegang voor freunds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel helemaal niets. Het zou namelijk ondertussen wel aangekondigd kunnen worden.

Gok maar niet op een harder styles feest. Deze verkopen gewoon niet genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

10 years of b2s zou wel tof zijn :P
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen