daar doelde ik op!dawasiknie wrote:En DJ Juanma - King Of The Jungle (die is ook leip trouwens haha).
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Ran-d - Under Attack, vraag me af of die link wel klopt, maar hij klinkt wel precies hetzelfde
Hahah ik dacht precies het zelfde... Ben toch nog best wel helder zo vanuit de kroeg 
BTW: Waar zijn de lyrics van Bassleader anthem van? Of komen die bij bassleaser vandaan? Want klinkt best bekent...
BTW: Waar zijn de lyrics van Bassleader anthem van? Of komen die bij bassleaser vandaan? Want klinkt best bekent...
whooop toch een beetje dronkenStruikrover wrote:Struikrover wrote:Hahah ik dacht precies het zelfde... Ben toch nog best wel helder zo vanuit de kroeg
BTW: Waar zijn de lyrics van Bassleader anthem van? Of komen die bij bassevents vandaan? Want klinkt best bekent...
Inderdaad zeg, wat ziet dat er gruwelijk uit! Kan me echt goed vinden in de mensen die daar aan het woord zijn. Dano bijvoorbeeld. Jammer dat ik die tijd niet heb mogen meemaken.Dennis Aka Mash wrote:De docu 'House uit je dak 1992' die bij gerelateerde video's staat is ook wel interessant.
-
A
Ran-D & Adaro - Struggle for existence is afgeleid van Charles Darwin's, Origin of Species. 
Activator & Zatox - Still Drunk is afgeleid van Tha Alkaholiks - Only When I'm Drunk. 
View on YouTube
View on YouTube
(Credits gaan naar Lololyrics.)
View on YouTube
View on YouTube
ehhh? welke?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Noisecontrollers - Revolution Is HereProfaNe wrote: ehhh? welke?
Moet jij toch weten met je mooie MashupProfaNe wrote:ehhh? welke?
ProfaNe wrote:ehhh? welke?

Ze zeggen het nog!
nee op 10 sec...ProfaNe wrote:ehhh nadat ik het vroeg jah?
Als je nou gewoon op play had gedrukt en de eerste 20 sec had geluisterd, had je het moeten weten
just what he said_dp_ wrote:nee op 10 sec...ProfaNe wrote:ehhh nadat ik het vroeg jah?
Als je nou gewoon op play had gedrukt en de eerste 20 sec had geluisterd, had je het moeten weten
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
je weet wel dat 6 pack activator & zatox voor was met drunken piece of shitQonFuzion wrote:Activator & Zatox - Still Drunk is afgeleid van Tha Alkaholiks - Only When I'm Drunk.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Angerfist - Choices
Stond al in een topic elders, favo hardstyle tekst denk ik!
Weet niet of hij hier al staat maar luister maar naar dit stukje vanaf 1:57 tot 2:05. Take a guess 
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
Philippe Rochard - Pirates