och ja nu hoor ik t directdj-rico01 wrote:de melodieSoundTunerZ wrote:Ik kan niet echt wat maken van die just say my name....
Ik dacht dat het de vocal was
och ja nu hoor ik t directdj-rico01 wrote:de melodieSoundTunerZ wrote:Ik kan niet echt wat maken van die just say my name....
Is uit de film The Boondock Saints, komt me heeeeel erg bekend voor.Fuckin'- What the fuckin'. Fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... Fuck!
Jep Boondock Saints.. Mooiste film ooit!Headhunter(4)Ever wrote:Waar komt deze quote ook al weer vandaan
Is uit de film The Boondock Saints, komt me heeeeel erg bekend voor.Fuckin'- What the fuckin'. Fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... Fuck!
hahaha ja!Atraxisz wrote:Jep Boondock Saints.. Mooiste film ooit!Headhunter(4)Ever wrote:Waar komt deze quote ook al weer vandaan
Is uit de film The Boondock Saints, komt me heeeeel erg bekend voor.Fuckin'- What the fuckin'. Fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... Fuck!![]()
Was er gisteravond trouwens nog op..
Jaren naar uitgekeken en nu eindelijk gezien, was echt topAtraxisz wrote:Jep Boondock Saints.. Mooiste film ooit!![]()
Was er gisteravond trouwens nog op..
zie ook mijn megapost @ pagina 23Dennis Aka Mash wrote:Knap staaltje jat werk van Headhunterz en Wildstylez..
ff checken.Just4Music wrote:rambo is a pussy
Famous
die climax Is zo goed als hetzelfde
Volgens mij niet hoor. Shanokee heeft die vocals gewoon verkocht aan andere artiesten.Arthurhoihoi wrote:Die vocal is voor Brennan Heart gemaakt, en later ook door hun gebruikt