En deze dan?
Zany - Angel of the sun
View on YouTube
Starkoo - Ik wil je
View on YouTube
De laatste paar seconden van de preview, lijkt mij toch wel hetzelfde!
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Dat zijn 3 noten, vroeg of laat gebruikt iemand die idd toevallig in die volgorde 
als iemand die niet doorhad dan mag diegene zich wel heel diep schamen 
SoundTunerZ wrote:als iemand die niet doorhad dan mag diegene zich wel heel diep schamen
Eigenlijk juist nietG1LL wrote:SoundTunerZ wrote:als iemand die niet doorhad dan mag diegene zich wel heel diep schamen
Tja das ook een prestatieTeknizion wrote:Eigenlijk juist nietG1LL wrote:SoundTunerZ wrote:als iemand die niet doorhad dan mag diegene zich wel heel diep schamenDan ben je juist iemand die het gelukt is om de top40 crap te ontwijken..
Waar o waar komt Zatox - So High vandaan :-/
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
inderdaad!\
ach ze houden de naam tenminste nog redelijk respectvol
ach ze houden de naam tenminste nog redelijk respectvol
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Weet niet of ie al gepost is maar goed:
B-ware & Frequencerz - Convictive
Vocals komen uit de film Taken.
B-ware & Frequencerz - Convictive
Vocals komen uit de film Taken.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
haha, ik kwam er gister ook achter.
Weet iemand waar de lyrics van de track, Unnecessary Sacrifice van Meccano twins vandaan komen
Weet iemand waar de lyrics van de track, Unnecessary Sacrifice van Meccano twins vandaan komen
transformers (2007)
wel vette vocals trouwens
wel vette vocals trouwens
Ik vind het eerlijk gezegt een kut nummer!
+1.. Vind et ook helemaal niks..Atraxisz wrote:Ik vind het eerlijk gezegt een kut nummer!
weet iemand ook waar het nummer van still number 1 vandaan komt 
ik heb het namelijk gehoord in een tv programma de melodie dan.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik heb de tekst van dit nummer ooit gehoord in een rapnummer, maar weet ook niet meer welke dat was, als iemand dit weet.. zou dit echt relax zijntranceboy1989 wrote:weet iemand ook waar het nummer van still number 1 vandaan komt
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
View on YouTubefreddyadu8 wrote:Ik heb de tekst van dit nummer ooit gehoord in een rapnummer, maar weet ook niet meer welke dat was, als iemand dit weet.. zou dit echt relax zijntranceboy1989 wrote:weet iemand ook waar het nummer van still number 1 vandaan komt
grotendeels daarvan!
Deze quote komt me ook bekend voor uit een nummer
is van de film Equilibrium, weet iemand van welk nummer?And without it, without love, without anger, without sorrow, breath is just a clock... ticking.
June van ActivatorHeadhunter(4)Ever wrote:Deze quote komt me ook bekend voor uit een nummer
is van de film Equilibrium, weet iemand van welk nummer?And without it, without love, without anger, without sorrow, breath is just a clock... ticking.