Nog ver voordat The Prophet aan hardstyle begon en Da Tweekaz nog naar de kleuterschool gingen...
View on YouTube
View on YouTube
Haha, en snel veranderen ook nogThe Hardstyler-1994 wrote:Headhunterz - the Sacrifice
Ik denk dat ik het nog goed heb ook
Hardcore nummer was dat toch?a-troxx wrote:Ik zat deze track te luisteren...
Het midden stuk zit toch ook in een hardstyle nummer toch??
View on YouTube
@ 2:22...
De tekst van The Sacrifice komt uit de film : The Boondock Saints!frankhardenberg wrote:Tom & Jerry
en uiteraard
Headhunterz - The Sacrifice
ik snap niet hoe je ooit bij Forever Az One komt als je dit hoort
Zie je wel! ik wist dat ik die intro ergens van herkende!dawasiknie wrote:Hehehe, blijkbaar niet.
Muzikal Revolution intro
TNT - Second Match intro
Haha en dat is ook gelijk het enige goede aan die track. Net als het intro van A New Day. Allebei nagemaakt van iemand anders.Guide4U wrote:Zie je wel! ik wist dat ik die intro ergens van herkende!dawasiknie wrote:Hehehe, blijkbaar niet.
Muzikal Revolution intro
TNT - Second Match intro
Gouwe Ouwe ook, Second Match
Eerste wat mij opviel aan die trackfreddyadu8 wrote:Ik las net op de blog van NC dat Samara is afgeleid van 'Samara Song' uit 'The Ring'
dan hoor jij heel wat anders als mijSoundTunerZ wrote:Eerste wat mij opviel aan die trackfreddyadu8 wrote:Ik las net op de blog van NC dat Samara is afgeleid van 'Samara Song' uit 'The Ring'Als je goed luistert hoor je dat meisje ''seven days'' zeggen in dat nummer
a-troxx wrote:Ik zat deze track te luisteren...
Het midden stuk zit toch ook in een hardstyle nummer toch??
View on YouTube
@ 2:22...