Vazard & Delete - Explosions
View on YouTube
Ben weer begonnen met Borderlands 2 dus deze kwam meteen in me op
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 26 days ago
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Ik vind de melodie van Max Enforcer & Waverider - Dilemma echt 1 op 1 lijken op die van Frontliner - Spacer.
Vond het een beetje gek dat in het releasetopic van Epic/Dilemma niemand dit opmerkte. Of ik hoor heel wat anders haha.
View on YouTube
View on YouTube
Vond het een beetje gek dat in het releasetopic van Epic/Dilemma niemand dit opmerkte. Of ik hoor heel wat anders haha.
View on YouTube
View on YouTube
Ik vind die melodie van die track op het mini-album, Still Standin', van Headhunterz, heel erg lijken op Coolio - Gangsta's Paradise 
Wordt er één wakker hoor.THArdstyler wrote:Ik vind die melodie van die track op het mini-album, Still Standin', van Headhunterz, heel erg lijken op Coolio - Gangsta's Paradise
Totaal niet nee?Indy wrote:Vind ik echt totaal niet haha
Phuture Noize - Fire: View on YouTube
Ik vind nog een aantal platen die diezelfde vocals gebruiken maar kan zo direct geen 'origineel' vinden. Misschien zijn de vocals afkomstig uit een vocalpack zoals bij Noisecontrollers - Down Down?Chroman wrote:Phuture Noize - Fire: View on YouTube
Ik hoorde deze toevallig vandaag in een podcast: View on YouTubeGrim wrote:Ik vind nog een aantal platen die diezelfde vocals gebruiken maar kan zo direct geen 'origineel' vinden. Misschien zijn de vocals afkomstig uit een vocalpack zoals bij Noisecontrollers - Down Down?Chroman wrote:Phuture Noize - Fire: View on YouTube
Maar bovenstaande was de oudste die ik kon vinden met die vocal. Vocal pack zou idd wel kunnen.
-
A
Volgens mij waren deze rechten netjes gekocht voor de break van Angel.Anonymous wrote:[youtube]
Vond deze laatst in een random 'study' lijstje
Gekocht weet ik niet, maar wel gecrediteerd op de vinyl:
The track samples Vangelis - Rachel's Song from the "Blade Runner" OST.
View on YouTubeTSFH wrote:
Waar komt de originele melodie van deze nummers ookalweer vandaan?
Nee die bedoel ik niet. Had het eigenlijk over dat piano stukje.Mark With A Tarrel wrote:View on YouTubeTSFH wrote:
Waar komt de originele melodie van deze nummers ookalweer vandaan?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
View on YouTube
Neilio - Stories 0:00
A-Lusion & S-Dee - All These Symbols 3:18
View on YouTube
Phuture Noize - The Temple 1:24
Neilio - Stories 0:00
A-Lusion & S-Dee - All These Symbols 3:18
View on YouTube