Komt het vandaan inderdaad.tijntjuh120 wrote:View on YouTube
lijkt een heel klein beetje op Infinity (Phil Ty Remix)![]()
weet niet of deze er al stond
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is.
Maar in Main Concern - Game over zitten samples van de zombie game mode uit de afgelopen Call of Duty edition of niet?
Maar in Main Concern - Game over zitten samples van de zombie game mode uit de afgelopen Call of Duty edition of niet?
Volgens lololyrics: From video game "Call Of Duty: World At War" (2008), bonus game mode known as "Call Of Duty: Zombies", from DLC map "Der Riese".Zamble wrote:Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is.
Weet iemand hier misschien van welke plaat de chord progresion van ACTI - 1978 vandaan komt. Ik dacht dat dat hier in dit topic ergens stond, maar helaas nergens kunnen vinden 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
View on YouTube
vanaf 1:27
View on YouTube
1:32
View on YouTube
0:18 (niet de delete remix, maar de originele)
View on YouTube
0:19, het rap stukje
vanaf 1:27
View on YouTube
1:32
View on YouTube
0:18 (niet de delete remix, maar de originele)
View on YouTube
0:19, het rap stukje
-
S
View on YouTubeklapstoel wrote: De vocals komen uit Roland Clark - I Get Deep (2:00)
deze op zich ook wel afgeleid
Niet verwacht
Heftig ehIndyy wrote:Niet verwacht
Of dezestefaneke wrote:klapstoel wrote: De vocals komen uit Roland Clark - I Get Deep (2:00)
deze op zich ook wel afgeleid
View on YouTube
Iemand die dit ook bekend in de oren klinkt? Kom er alleen niet op van welke bekende track..
View on YouTube
View on YouTube
@Ivey Requiem - Collateral Damage maar dat is niet waar dit topic voor bedoelt is 
-
S