Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Heel erg goed gevonden die van Imitate en 99 ballonnen lucht
G
Hardstyleking wrote:het valt mij altijd op dat ze bij hardcore nummers vaak teksten uit xzibit, nas en andere rappers halen. Tha playah vs Nexes - the one bijvoorbeeld, maar der is een artiest die dat vaker doet, weet niet precies welke.
zoals Angerfist die heel veel Eminem vocals gebruiken? [of iig gebruikte]
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Sjaak1 wrote:View on YouTube

View on YouTube
Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
G
Milán wrote:Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
idd, ik kan em ook niet vinden....?
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
The Prophet - recession
View on YouTube

Film:Network (1976)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
ook leuk om te weten die van The Prophet. :)
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
oostzaner wrote:The Prophet - recession
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
View on YouTube

:thumbsup:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Teknizion wrote:View on YouTube

:thumbsup:
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk nummer :bomb:
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
KSwoosh wrote:
Milán wrote:Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
idd, ik kan em ook niet vinden....?
Het deuntje in het midden is gewoon de vocal van 99 luftbalonen. Als je goed luistert bij de dragan youtube film hoor je wel het deuntje.
Dat denk ik!

Wel super gevonden zeg :O
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik hoorde t echt meteen bij de eerste keer al bij dragan - grappig dat het nummer ook imitate heet :P
Donateur
last seen Oct 2017
oostzaner wrote:The Prophet - recession
View on YouTube

View on YouTube
Repost, stond al op pag 14 ;)

Beuntie wrote:Het deuntje in het midden is gewoon de vocal van 99 luftbalonen. Als je goed luistert bij de dragan youtube film hoor je wel het deuntje.
Dat denk ik!

Wel super gevonden zeg :O
Je denkt het? Sorry, maar hard ik ook probeer, ik hoor 'm echt totaaaaal niet :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Milán wrote:
Sjaak1 wrote:View on YouTube

View on YouTube
Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
Melodie in de climax van imitate, en melodie van zang en het hogere keyboard stuk in 99. Ritme is aangepast, maar de melodie is (imo) duidelijk uit 99 luftballons gehaald

EDIT 1: Zippyshare link met hulp komt eraan ;)

EDIT 2: http://www4.zippyshare.com/v/12442499/file.html" target="_blank" rel="nofollow Dit krijg je als je 99 luftballons vertraagd op 1 semitoon lager over imitate heen speelt :P Zo is de overheenkomst wel heel duidelijk toch? :)
Donateur
last seen Oct 2017
PNXRMX wrote:
Milán wrote:
Sjaak1 wrote: Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
Melodie in de climax van imitate, en melodie van zang en het hogere keyboard stuk in 99. Ritme is aangepast, maar de melodie is (imo) duidelijk uit 99 luftballons gehaald

EDIT 1: Zippyshare link met hulp komt eraan ;)

EDIT 2: http://www4.zippyshare.com/v/12442499/file.html" target="_blank" rel="nofollow Dit krijg je als je 99 luftballons vertraagd op 1 semitoon lager over imitate heen speelt :P Zo is de overheenkomst wel heel duidelijk toch? :)

Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Maar deze moeite waardeer ik zeer, dank je wel man!!
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
misschien is het al eerder gepost hoor maar de melodie van 2 Sidez - GOD komt ook van een rapnummer, iemand enig idee welke? ik ben het vergeten! :$
Hardtraxx Veteran
Milán wrote:Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Ik hoorde hem bij de eerste keer vergelijke al. Snap dus niet waar jullie zo'n moeite mee hebben.
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Dennis Aka Mash wrote:
Milán wrote:Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Ik hoorde hem bij de eerste keer vergelijke al. Snap dus niet waar jullie zo'n moeite mee hebben.
X2 je hoort het duidelijk zat
Donateur
last seen Oct 2017
Guide4U wrote:
Dennis Aka Mash wrote:

X2 je hoort het duidelijk zat
Nouja, de tonen die vergelijkbaar zijn, niet de melodie ;)
Donateur
last seen Oct 2017
The KGB's - Infinity (Dj Phil Ty Remix)
View on YouTube

Popcorn by Hot Butter!!!
View on YouTube
Donateur
last seen Oct 2017
Project 141 wrote:Dat van Project 1 had ik eigenlijk niet verwacht. Als je dat filmpje zo ziet valt het wel echt fuckin veel op
Ik vond het interessant, maar het bracht bij mij geen schok teweeg ofzo. Doet volgens mij iedere producer wel..
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 8 days ago
De tekst in The Prophet - Recession was al eerder te horen in Da TweekaZ - Get Mad!!

Geef mij Get Mad dan maar :thumbup: !! Alleen de intro van Recession is meesterlijk :oh: !!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Tekst uit Low-E & Alter Egosz - Vendetta is van een spel, namelijk Call Of Duty 5, van karakter dat Sgt. Reznov heet. Deze was denk ik hier nog niet gepost, toch niet volgens de zoek functie ^^

Het nummer:

View on YouTube

Spel:

View on YouTube
Vanaf 0.06 ^^
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Yannicksuper wrote:Tekst uit Low-E & Alter Egosz - Vendetta is van een spel, namelijk Call Of Duty 5, van karakter dat Sgt. Reznov heet. Deze was denk ik hier nog niet gepost, toch niet volgens de zoek functie ^^

Het nummer:

View on YouTube

Spel:

View on YouTube
Vanaf 0.06 ^^
Maar ook van Efteling - Villa Volta

View on YouTube
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
omg die filmpje is eng als je savonds laat in donkere kamer in je eentje achter de com zit xD
van die Samara track van NC
The Ring ofzo.
tering :P
maar wel nice dat ze zowiets uit een thriller (lijkt me dan) halen.!
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Woow die van The Prophet - Recession, die is heel actueel:P had er helemaal niet bij nagedacht!