Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 130  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg goed gevonden die van Imitate en 99 ballonnen lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 19:31 
 

Hardstyleking schreef:
het valt mij altijd op dat ze bij hardcore nummers vaak teksten uit xzibit, nas en andere rappers halen. Tha playah vs Nexes - the one bijvoorbeeld, maar der is een artiest die dat vaker doet, weet niet precies welke.

zoals Angerfist die heel veel Eminem vocals gebruiken? [of iig gebruikte]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:




Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 11:20 
 

Milán schreef:
Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..

idd, ik kan em ook niet vinden....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet - recession



Film:Network (1976)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook leuk om te weten die van The Prophet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
The Prophet - recession



Film:Network (1976)



Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:


:thumbsup:


Heeeeeeeeeeeeeeerlijk nummer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Milán schreef:
Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..

idd, ik kan em ook niet vinden....?


Het deuntje in het midden is gewoon de vocal van 99 luftbalonen. Als je goed luistert bij de dragan youtube film hoor je wel het deuntje.
Dat denk ik!

Wel super gevonden zeg :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde t echt meteen bij de eerste keer al bij dragan - grappig dat het nummer ook imitate heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
The Prophet - recession



Film:Network (1976)


Repost, stond al op pag 14 ;)


Beuntie schreef:
Het deuntje in het midden is gewoon de vocal van 99 luftbalonen. Als je goed luistert bij de dragan youtube film hoor je wel het deuntje.
Dat denk ik!

Wel super gevonden zeg :O

Je denkt het? Sorry, maar hard ik ook probeer, ik hoor 'm echt totaaaaal niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Sjaak1 schreef:




Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..


Melodie in de climax van imitate, en melodie van zang en het hogere keyboard stuk in 99. Ritme is aangepast, maar de melodie is (imo) duidelijk uit 99 luftballons gehaald

EDIT 1: Zippyshare link met hulp komt eraan ;)

EDIT 2: http://www4.zippyshare.com/v/12442499/file.html Dit krijg je als je 99 luftballons vertraagd op 1 semitoon lager over imitate heen speelt :P Zo is de overheenkomst wel heel duidelijk toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2009 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Milán schreef:
Sjaak1 schreef:
Dat nummer van Dragan vind ik echt heerlijk, en heb nu een 3 keer die 99Luftballonen geluisterd. Kan iemand mij wijzen waar zich in die track iets bevind wat op elkaar lijkt, want ik geloof het zo hoor, maar ik hoor 'm gewoon echt niet..


Melodie in de climax van imitate, en melodie van zang en het hogere keyboard stuk in 99. Ritme is aangepast, maar de melodie is (imo) duidelijk uit 99 luftballons gehaald

EDIT 1: Zippyshare link met hulp komt eraan ;)

EDIT 2: http://www4.zippyshare.com/v/12442499/file.html Dit krijg je als je 99 luftballons vertraagd op 1 semitoon lager over imitate heen speelt :P Zo is de overheenkomst wel heel duidelijk toch? :)



Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Maar deze moeite waardeer ik zeer, dank je wel man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2009 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

misschien is het al eerder gepost hoor maar de melodie van 2 Sidez - GOD komt ook van een rapnummer, iemand enig idee welke? ik ben het vergeten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Maar deze moeite waardeer ik zeer, dank je wel man!!


Ik hoorde hem bij de eerste keer vergelijke al. Snap dus niet waar jullie zo'n moeite mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Milán schreef:
Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Maar deze moeite waardeer ik zeer, dank je wel man!!


Ik hoorde hem bij de eerste keer vergelijke al. Snap dus niet waar jullie zo'n moeite mee hebben.


X2 je hoort het duidelijk zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Milán schreef:
Echt hoor, ik ben nu bijna zeker van mijn zaak. Ik hoor dat de tonen duidelijk op elkaar lijken, maar de melodie is dat niet het geval. Ik begrijp dat als je die twee vrolijke tonen op elkaar lijken, maar dat betekent niet dat de ene track van de ander afgeleid is?!

Maar deze moeite waardeer ik zeer, dank je wel man!!


Ik hoorde hem bij de eerste keer vergelijke al. Snap dus niet waar jullie zo'n moeite mee hebben.


X2 je hoort het duidelijk zat


Nouja, de tonen die vergelijkbaar zijn, niet de melodie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The KGB's - Infinity (Dj Phil Ty Remix)


Popcorn by Hot Butter!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dat van Project 1 had ik eigenlijk niet verwacht. Als je dat filmpje zo ziet valt het wel echt fuckin veel op

Ik vond het interessant, maar het bracht bij mij geen schok teweeg ofzo. Doet volgens mij iedere producer wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tekst in The Prophet - Recession was al eerder te horen in Da TweekaZ - Get Mad!!

Geef mij Get Mad dan maar :thumbup: !! Alleen de intro van Recession is meesterlijk :oh: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 20:09 
 
Donateur

Tekst uit Low-E & Alter Egosz - Vendetta is van een spel, namelijk Call Of Duty 5, van karakter dat Sgt. Reznov heet. Deze was denk ik hier nog niet gepost, toch niet volgens de zoek functie ^^


Het nummer:




Spel:


Vanaf 0.06 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Tekst uit Low-E & Alter Egosz - Vendetta is van een spel, namelijk Call Of Duty 5, van karakter dat Sgt. Reznov heet. Deze was denk ik hier nog niet gepost, toch niet volgens de zoek functie ^^


Het nummer:




Spel:


Vanaf 0.06 ^^


Maar ook van Efteling - Villa Volta

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 01:35 
 
Donateur

omg die filmpje is eng als je savonds laat in donkere kamer in je eentje achter de com zit xD
van die Samara track van NC
The Ring ofzo.
tering :P
maar wel nice dat ze zowiets uit een thriller (lijkt me dan) halen.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woow die van The Prophet - Recession, die is heel actueel:P had er helemaal niet bij nagedacht!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 130  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen