Nosferatu & Endymion - Face II Face. Kwam zojuist voorbij in m'n speellijst. Vocalen zijn gesampled uit de twee films Unthinkable en Shutter Island. En ik geloof dat de phrase 'Light 'em up!' uit Lost komt. Misschien dat het ook al wel gepost is hier.
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
de melodie van freqz - bitch zou afgeleid kunnen zijn van frontliner - if you find, de 1e 3 bars van de melody zijn zo goed als hetzelfde
-
B
- 3 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
Ran-d en dp hebben hem zelf ingezongen en er 'grave' van gemaakt, Chain reaction heeft hem direct uit het nummer gepakt en is het Grain jadawasiknie wrote:De zin "Rebel to the grave, there's no way to barricade me" is afkomstig uit de zelfde samplesource van Bolivia...
View on YouTube
Ik ben nieuw hier dus haat me niet als deze al gepost zijn!
View on YouTube
View on YouTube
Sorry, de zoekfunctie op HT vind ik echt dramatisch lastig, dus hoop dat hij er niet al staat!
View on YouTube
Delete - Beheaded!
View on YouTube
Delete - Beheaded!
View on YouTube
Toevallig de film eerst gekeken. Paar dagen erna hoorde ik het nummer en vond het net als de film, echt ziek
Toevallig de film eerst gekeken. Paar dagen erna hoorde ik het nummer en vond het net als de film, echt ziek
Ik hoorde net Ghoulish Delight voorbij komen, die break lijkt ontzettend veel op Wildstylez - Timeless. Voor de bijdehandjes andersom dus.
Vraagje: wie van jullie weet waar de sample van Negative A - Polymerase Chainreaction vandaan komt?
je doelt erop dat Wildstylez - Timeless op Ghoulish Delight lijkt toch ?Lyst wrote:Ik hoorde net Ghoulish Delight voorbij komen, die break lijkt ontzettend veel op Wildstylez - Timeless. Voor de bijdehandjes andersom dus.
View on YouTubedawasiknie wrote:Vraagje: wie van jullie weet waar de sample van Negative A - Polymerase Chainreaction vandaan komt?
De 'Clair de Lune' uit zijn klassieke stuk 'Suite Bergamasque'. Heerlijk luisterstukje inderdaad, heeft ook in meerdere films gezeten.
Haha ik had hem net gevonden op youtube voordat jij ermee kwam. Alsnog bedankt, prachtig stukje en ik vind heerlijk hoe duister Negative A dit in zn track verwerkt heeft 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
Van een deze deze twee:
View on YouTube
(Mid van thugs is denk ik sowieso afgeleid van:)
View on YouTube
Van een deze deze twee:
View on YouTube
(Mid van thugs is denk ik sowieso afgeleid van:)
View on YouTube
Last edited by Mannonymous on 29 Oct 2013 16:59, edited 1 time in total.
Noize Suppressor heeft Fingherz nog net niet letterlijk overgenomen van een track uit 1997...
View on YouTube
View on YouTube
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Sympho
Wow maat jij bent echt zo super scherp ik had dit er zelf nooit uit gehaald en dikke vette pluspunten dat je dit weet ik ben zo blij nu oke ik ga slapen doei grramon038 wrote: Sympho
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
-
N
View on YouTube
View on YouTube
---
View on YouTube
Op 1:37 onder andere
View on YouTube