Check 4:00PNXRMX wrote:View on YouTube
Waar "shake them titties" vandaan komt weet ik niet, zal wel een andere track zijn.
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
Mijn doorskipskills kunnen wat werk gebruikenFaalhaas wrote:Check 4:00
Last edited by PNXRMX on 18 Feb 2013 23:22, edited 1 time in total.
Hoe komen ze aan de vocals van Solutio & The I's - Mistress?
Geen 1 op 1 kopie maar vond de climax van Deepack - One Night In Paris wel verdacht veel weghebben van T-Junction & Osiris - Whats Up With Life (MOC Remix)
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Vast al eens gezegd gok ik..
Vocals van Gunz 4 Hire - Bolivia (& Wu-Tang Clan - Da Mystery Of Chessboxin')
View on YouTube
View on YouTube
Deze heeft die vocals ook (uit 2000)nmgn wrote:Vast al eens gezegd gok ik..
View on YouTube
View on YouTube
Een van de eerste Hardcore tracks die ik kende
Fuck It heeft exact hetzelfde deuntje als Bitcrusher, is het beste te horen in de Chris One remix 
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Activator & Jajox - Satana
Misschien van een pakje Chesterfield? Haha, ook afgeleid van de duivel. Je hoort dat ze 666 zeggen, het nummer van de duivel en de uitkomst als je de streepjescode van een pakje Chesterfield omrekent.
Natuurlijk onzin maar goed haha.
Misschien van een pakje Chesterfield? Haha, ook afgeleid van de duivel. Je hoort dat ze 666 zeggen, het nummer van de duivel en de uitkomst als je de streepjescode van een pakje Chesterfield omrekent.
View on YouTube
View on YouTube
Weet niet of ze van elkaar afgeleid zijn, maar het lijkt Noise Tool lijkt er wel veel op.
View on YouTube
Weet niet of ze van elkaar afgeleid zijn, maar het lijkt Noise Tool lijkt er wel veel op.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 18 hours ago
Hard4Us wrote:Activator & Jajox - Satana
Daarstraks wou men vriendin step up 2 kijken die op te was... (ja i know
). Maar opeens hoorde ik de vocals van catatonic overload - goddamn. Probleem is dat ik niet gelijk kan vinden wat de originele track is 
edit: gevonden
lyrics komen uit "T-Pain - church"
vanaf 1:25
View on YouTube
edit: gevonden
vanaf 1:25
View on YouTube
In welke track zit dit ook al weer?
Weet iemand toevallig waar de melodie van The Hose - I Survived afgeleid is? Het is een oud 80's nummer en de zanger klinkt als Wham of Spandeau Ballet maar ik weet niet hoe het nummer heet 
Ik was gister Mr & Ms Smith aan t kijken toen kwam dit voorbij:
View on YouTube
6:40
View on YouTube
2:03
View on YouTube
6:40
View on YouTube
2:03
Duran Duran - The Reflexdawasiknie wrote:Weet iemand toevallig waar de melodie van The Hose - I Survived afgeleid is? Het is een oud 80's nummer en de zanger klinkt als Wham of Spandeau Ballet maar ik weet niet hoe het nummer heet
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nou als je kijkt staat er op een pakje Chester een lucifer, dat heeft ook wat met de duivel te maken, als je dan die streepjescode omrekent kom je op 666 uit. Of is dit niet wat je bedoeld?Socializerz wrote:Waarom zou 666 met chesterfield te maken hebben dan ?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Vandaar ook dat ik erachter had gezet dat het waarschijnlijk gewoon onzin zou zijn haha.Socializerz wrote:ah ic, wel beetje vergezocht dat satana daar 666 van afgeleid zou hebbenHard4Us wrote:Nou als je kijkt staat er op een pakje Chester een lucifer, dat heeft ook wat met de duivel te maken, als je dan die streepjescode omrekent kom je op 666 uit. Of is dit niet wat je bedoeld?Socializerz wrote:Waarom zou 666 met chesterfield te maken hebben dan ?
Juist jaGeck-o wrote:Duran Duran - The Reflexdawasiknie wrote:Weet iemand toevallig waar de melodie van The Hose - I Survived afgeleid is? Het is een oud 80's nummer en de zanger klinkt als Wham of Spandeau Ballet maar ik weet niet hoe het nummer heet
Nog een leuke
View on YouTube
Melodie is een kopie van:
View on YouTube