Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 21 hours ago
Dat was toch al langer bekend? Misschien niet hier in dit topic. Ik kende die plaat eerlijk gezegd niet voor dat ik hem een keer hier op hardtraxx zag staan. 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
In Lady Faith - Queen Bitch Of The Universe worden deze vocals gebruikt, kan hem alleen niet vinden op youtubeMaximum wrote:Kan het nummer er niet uit opmaken hoor!The_Gospel wrote:View on YouTube![]()
Ik weet wel dat Evolution Complete en The Cycle van G4H ook vocalen uit Starcraft 2 hebben.Die heb ik hier namelijk een tijdje geleden gepost.
Als we toch met de ''raw like cocaine straight from bolivia'' vocals bezig zijn:
View on YouTube
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
@Joeyvg:
View on YouTube
View on YouTube
Dit is wel echt een nare track.The_Gospel wrote:Als we toch met de ''raw like cocaine straight from bolivia'' vocals bezig zijn:
View on YouTube
Die stond hier niet, maar het is toch wel een beetje logisch, aangezien dat meisje in The Ring Samara heet...? Ik had die link al gelijk gelegd iig... 
-
N
Weet na vanmiddag pas waar Flux Capacitor van afgeleid is 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
NomanslandThreatofAdverse wrote:View on YouTube
-
S
Is al enorm doorgelekt. Free release lijkt me overbodig.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Nou, geef hem dan maar aan mijstefaneke wrote:Is al enorm doorgelekt. Free release lijkt me overbodig.
Ja inderdaad, ik heb hem alleen in kut kwaliteit 
Is die full uitgelekt? Alleen een soort radio edit toch?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een versie van een 4-tal minuten ofzo dacht ik? Heb hem zelf ook niet, alleen zo'n kut rip uit een of ander fearfm setje ofzo. 
Heb ik 2 Sidez ooit op Twitter gevraagd, antwoord was nooit.Fusionmania wrote:NomanslandThreatofAdverse wrote:View on YouTubewanneer komt die plaat free?
Maar zo te horen kun je er dus wel op een of andere manier aankomen.