Rond 1:11:35 ong.. Staat verder niet op yt..Rik wrote:Waar ongeveer in de film? Of kun je 't miss op yt opzoeken?RAW-vizion wrote:Zat net The Day The Earth Stood Still te kijken, en hoorde de vocals in Degos & Re-Done - Evolve!
Ben heel benieuwd, tis een van mn alltime favorites namelijk
Related topics
- View the latest post: Tracks waar je pas net achter komt dat ze bestaan
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Waar zijn de fucking moderators, maak iemand anders moderator
- View the latest post: Nummers die je eerst niet tof vond maar waar je nu helemaal weg van bent.
- View the latest post: WEB-releases: Waar te koop?
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Alphaverb - F (Feel the Music) (Ft. MC Shocker)
View on YouTube
EVE Online - Theme From Jita
View on YouTube
De melodie
View on YouTube
EVE Online - Theme From Jita
View on YouTube
De melodie
Last edited by Delt-A on 13 Nov 2013 20:42, edited 1 time in total.
-
N
Huisgenoot speelde laatst fallout3. Totdat ik opeens hoorde: "I'm afraid theres been a...misunderstanding"... "THE HARD WAY!"
Ging even stuk toen ik dat hoorde.
Haha, hoorde dat laatst ook een keerNazale wrote:Huisgenoot speelde laatst fallout3. Totdat ik opeens hoorde: "I'm afraid theres been a...misunderstanding"... "THE HARD WAY!"
-
S
Meer tracks van Geck-o bevatten vocals uit Fallout 3. Bijvoorbeeld Trespassing.Nazale wrote:Huisgenoot speelde laatst fallout3. Totdat ik opeens hoorde: "I'm afraid theres been a...misunderstanding"... "THE HARD WAY!"
& Another Blackout van Wavolizer ft. Creaters Project.
En Dilemma van Max Enforcer komt ook van Flash Forward
Paar quotes van Thera komen ook uit games, zoals van Therafied geloof ik...stefaneke wrote:Meer tracks van Geck-o bevatten vocals uit Fallout 3. Bijvoorbeeld Trespassing.Nazale wrote:Huisgenoot speelde laatst fallout3. Totdat ik opeens hoorde: "I'm afraid theres been a...misunderstanding"... "THE HARD WAY!"
Ding Dong is van Left 4 Dead dacht ik
View on YouTube
Da Tweekaz & In-Phase – Don’t Stop
Da Tweekaz & In-Phase – Don’t Stop
View on YouTubeRAW-vizion wrote:Rond 1:11:35 ong.. Staat verder niet op yt..Rik wrote:Waar ongeveer in de film? Of kun je 't miss op yt opzoeken?RAW-vizion wrote:Zat net The Day The Earth Stood Still te kijken, en hoorde de vocals in Degos & Re-Done - Evolve!
Ben heel benieuwd, tis een van mn alltime favorites namelijk
1.41
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
De vocals van Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon komen uit de film: The Lovely Bones
vanaf 2:56
View on YouTube
vanaf 2:56
View on YouTube
View on YouTube
Ik zat echt al bijna 2 weken (na Club r_AW) te denken waar ik die tekst ook al weer van kende... en ineens schoot het me te binnen
View on YouTube
Ik zat echt al bijna 2 weken (na Club r_AW) te denken waar ik die tekst ook al weer van kende... en ineens schoot het me te binnen
View on YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Zal al wel bekend zijn, maar ach. Vette films en vette track
.
View on YouTube
View on YouTube
en
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
en
View on YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Geen idee of deze hier al stond, maar op lololyrics is niet te vinden dat de vocals hier van af komen.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Het is bij langere filmpjes wel handig als er aangegeven wordt wanneer het stukje komt met de herkenbare tekst.
Dit zie ik wel vaker, en dan heb ik al snel geen zin meer om het te kijken/ luisteren.
Dit zie ik wel vaker, en dan heb ik al snel geen zin meer om het te kijken/ luisteren.
Bij GBI is het zoonbeetje alles. Anders had ik het zeker gedaan. 
Had het niet alleen tegen jou, maar was meer voor de volgende keer voor iedereenParvuz wrote:Bij GBI is het zoonbeetje alles. Anders had ik het zeker gedaan.
-
G
View on YouTube
Is defqon 2012 anthem
View on YouTube
hebben noisecontrollers geleend voor attack again
Is defqon 2012 anthem
View on YouTube
hebben noisecontrollers geleend voor attack again