@ Die midnight... mwua enigszins een beetje.
Maar pak dan het origineel van Eurythmics
Dat gitaarstukje lijkt er meer opSkedoedelefloeps wrote:@ Die midnight... mwua enigszins een beetje.
Zie de vergelijking, maar enigszins vergezochtdawasiknie wrote:Dat gitaarstukje lijkt er meer opSkedoedelefloeps wrote:@ Die midnight... mwua enigszins een beetje.
Mja heb het ook alleen van Discogs hoor
Daveytl wrote:Chain Reaction- Answers
Pavo & Blutonium Boy - Echoes 2009.Deeltjesversneller wrote:View on YouTube
Er is een hardstyle nummer met deze melodie, maar kan er niet opkomen... Volgens mij iets van Saifam van een paar jaar geleden. Help
Haha bijna alle saidam zijn ripjes van 80ties nummers xDdawasiknie wrote:Dus niet alleen The New God is afgeleid van I've Seen That Face BeforeClimax van Definition of a Track (TBY's eighties fetisj haha)
Atari Teenage Riot - RagePommer wrote:Van welke track komen de vocals van Furious? Hoorde die echt al in een setje uit 2004/2005/2006 ofzo, ik dacht van Sensation Megamix
View on YouTubePommer wrote:Van welke track komen de vocals van Furious? Hoorde die echt al in een setje uit 2004/2005/2006 ofzo, ik dacht van Sensation Megamix
care. het klinkt tog vet? beter goed gejat als slecht bedachtSkedoedelefloeps wrote:Als je echt kijkt naar de hardstyle en hardcore scene zijn de producers die wij aanbidden (en sommige haten) echt de aso's van de muziek industrie![]()
jatten werklijkwaar alles.
Hmm, ben het daar niet helemaal mee eens, in sommige gevallen gaat het wel wat verRAW-vizion wrote:care. het klinkt tog vet? beter goed gejat als slecht bedachtSkedoedelefloeps wrote:Als je echt kijkt naar de hardstyle en hardcore scene zijn de producers die wij aanbidden (en sommige haten) echt de aso's van de muziek industrie![]()
jatten werklijkwaar alles.