Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2009 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Ik vind Scrap attack ook beter. Al luister ik het zo, maar die van Zany is zeker niet verkeerd

Is het feest trouwens overdag? S'nachts is het nummer denk ik beter xd


Klinken sommige nummers beter als ze op een ander tijdstip worden afgespeeld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2009 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Antwoord: Ja, K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) is leuker voor overdag dan 's nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2009 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Antwoord: Ja, K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) is leuker voor overdag dan 's nachts.


+1 vooral in de zon op het strand met een biertje in de hand. :P (rijmt volgens mij ook nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2009 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Markos schreef:
Antwoord: Ja, K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) is leuker voor overdag dan 's nachts.


+1 vooral in de zon op het strand met een biertje in de hand. :P (rijmt volgens mij ook nog)


Ik vind het orgineel veel meer voor overdag, deze meer voor later ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
oostzaner schreef:
Markos schreef:
Antwoord: Ja, K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix) is leuker voor overdag dan 's nachts.


+1 vooral in de zon op het strand met een biertje in de hand. :P (rijmt volgens mij ook nog)


Ik vind het orgineel veel meer voor overdag, deze meer voor later ;).


Ja deze noisecontrollers is net wat harder, dus die hoor ik ook liever tegen de avond zo (Natuurlijk ook nog wel met een biertje in je hand:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoor liever altijd de original, NC remix voegt echt niks toe :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sommigen zeggen van wel, sommigen van niet:

Frontliner - Sunblast
Decibel 2009 Anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Sommigen zeggen van wel, sommigen van niet:

Frontliner - Sunblast
Decibel 2009 Anthem?


Iedereen bombardeerde deze gekochte track van Noisecontrollers tot anthem, omdat deze in de tralier van Decibel zat.

Men vergeet dat vorig jaar 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix) in de Decibel trailer zat en recent nog Zany Vs. NC - Delomelancum.

B2S heeft ook officieel ontkent dat dit de anthem is. Bovendien hoor je geen naam vh feest (Decibel oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gekochte track van Noisecontrollers? Serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja wat is je bron daarvoor Khad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok erop dat er nog een ander anthem komt, ik vind het nog beetje te vroeg omdat nou al klaar te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Gekochte track van Noisecontrollers? Serieus?


De geruchten zijn wel heel erg sterk. En het feit dat ze ook voor anderen produceren zou het me serieus niet verbazen.. Ik heb het wel ergens gelezen, waar weet ik niet precies meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verwijdert om gezeur te voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Nou ik heb de promo in me bezit ,
En daar staat ook als titel sunblast (decibel anthem) ,
En daar zitten nog niet de typisch NC geluiden in.
Naja ik vind het allemaal maar vaag.
Maar geloof niet dat hij hem van Noisecontrollers heeft


De promo is niet de full neem ik aan?
Maar iedereen op internet neemt nu aan dat het de Decibel anthem is, mede omdat veel mensen de titel van een track op YT niet veranderen. B2S heeft officieel een bericht afgegeven dat het niet de anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook voor gezeur te voorkomen verwijdert
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Gekochte track van Noisecontrollers? Serieus?


De geruchten zijn wel heel erg sterk. En het feit dat ze ook voor anderen produceren zou het me serieus niet verbazen.. Ik heb het wel ergens gelezen, waar weet ik niet precies meer.


Als je het niet zeker weet, waarom loop je dan te verkondigen dat 'ie verkocht is? Als 'ie nou wel door Frontliner geproduceerd is dan ben je behoorlijk fout bezig he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:27 
 
Hardtraxxer

douwe141 schreef:
de promo is nagenoeg full en geen ripje ofzo , echt 320 kbs ,
en als b2s dat heeft gezegt , zal het wel zo zijn
want hun organiseren het feest zelf.
Zou raar zijn als er van hun info niks klopt

en hoe de fuck zou jij aan die promo moeten komen of je kent frontliner of je hebt hem gewoon illegaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Khadber schreef:
Sunboom schreef:
Gekochte track van Noisecontrollers? Serieus?


De geruchten zijn wel heel erg sterk. En het feit dat ze ook voor anderen produceren zou het me serieus niet verbazen.. Ik heb het wel ergens gelezen, waar weet ik niet precies meer.


Als je het niet zeker weet, waarom loop je dan te verkondigen dat 'ie verkocht is? Als 'ie nou wel door Frontliner geproduceerd is dan ben je behoorlijk fout bezig he..

Ben het hier met Arturhoihoi eens, op deze manier lezen mensen dit, nemen het zonder na te denken aan voor 'waar', en gaat het verder verkondigen op internet. Op die manier komen dus verkeerde geruchten op gang. Dat je je vermoedens uit, oke, maar zeg er dan ook bij dat het slechts een vermoeden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:41 
 
Hardtraxxer

Als je het niet zeker weet, waarom loop je dan te verkondigen dat 'ie verkocht is? Als 'ie nou wel door Frontliner geproduceerd is dan ben je behoorlijk fout bezig he..[/quote]
Ben het hier met Arturhoihoi eens, op deze manier lezen mensen dit, nemen het zonder na te denken aan voor 'waar', en gaat het verder verkondigen op internet. Op die manier komen dus verkeerde geruchten op gang. Dat je je vermoedens uit, oke, maar zeg er dan ook bij dat het slechts een vermoeden is.[/quote]
ik ben het hier ook meej eens en over dat douwe141 al hem nagenoeg full 320 kbs zou moeten hebben kan niej illegaal want die is er nog niej dus je hebt waarschijnlijk de versie van de decibel trailer want ik heb nog geen andere versie gezien die zo veel kbs heeft op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou er geen promo kunnen zijn? De producer van Sunblast kan best de full track al aan enkele dj's hebben gegoven om het nummer te draaien en hem zo te promoten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:48 
 
Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Waarom zou er geen promo kunnen zijn? De producer van Sunblast kan best de full track al aan enkele dj's hebben gegoven om het nummer te draaien en hem zo te promoten. ;)

dit kan ook het enige zijn ja klopt maar wat ik weet is douwe141 niej egt een bekende dj ;) tenzij hij zijn ware identiteit niej wil bekend maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij deze voorspel ik alvast dat de Qlimax-anthem dit jaar van Wildstylez komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 00:00 
 
Donateur

stelletje f*ckers :P
Scrap Attack is leaked via Dance-Tunes en ik heb m nu van een vriend gekregen, en hij klinkt super lekker met DIKKE kicks!
Zany vind ik trouwens ook heel vet hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Waarom zou er geen promo kunnen zijn? De producer van Sunblast kan best de full track al aan enkele dj's hebben gegoven om het nummer te draaien en hem zo te promoten. ;)

dit kan ook het enige zijn ja klopt maar wat ik weet is douwe141 niej egt een bekende dj ;) tenzij hij zijn ware identiteit niej wil bekend maken :P



maak je niet druk
heb hem van iemand die die gasten wel kent
maar mag er niks mee doen met die track
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke dat is wat jij denkt, qlimax duurt nog ff en dit topic is voor Decibel..

On: Promo's worden vaker vrijgegeven dan je denkt, iedereen zou er in principe aan kunnen komen, maar goed wat maakt het uit..Laten we gewoon verder discusseren over het Decibel anthem en niet zeiken over evt promo's..? :(
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen