Hebbuh!!!!!!!!!wrote:die van Q-Base wordt Mike NRG - Lost in dreams (khadber & C-mind rmx)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Niet dat ik atm iets produceer haha.wrote:Hebbuh!!!!!!!!!wrote:die van Q-Base wordt Mike NRG - Lost in dreams (khadber & C-mind rmx)![]()
Zany ft. The Prophet - Bulletproof (Official Decibel Outdoor 2009 anthem)
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Doe mij maar ns een Frontliner anthem <3wrote:Brand dus los over wat het anthem van Decibel '09 zal worden!
Wat er nog niet is, kan nog komenwrote:Niet dat ik atm iets produceer haha.wrote:Hebbuh!!!!!!!!!wrote:die van Q-Base wordt Mike NRG - Lost in dreams (khadber & C-mind rmx)![]()
Bron?wrote:Zany ft. The Prophet - Bulletproof (Official Decibel Outdoor 2009 anthem)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik hoop toch miss wel op een frontliner of scope, iets met een goede melodie iig
Het anthem van Defqon 1 Australia wordt overigens DJ Zany - Maximum Force (Offical Defqon 1 Anthem Australia 2009)
Voorspelde maar wat, is toch de bedoeling in dit topic :pwrote:Bron?wrote:Zany ft. The Prophet - Bulletproof (Official Decibel Outdoor 2009 anthem)
Laat de Alpha Twins maar weer eens een anthem maken!
Darkside _O_
Darkside _O_
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Bron?wrote:Het anthem van Defqon 1 Australia wordt overigens DJ Zany - Maximum Force (Offical Defqon 1 Anthem Australia 2009)
En zijn er al Previews?
Ik zat even op google maar kan geen bron vinden, ben benieuwd
Mijn bron is Zany op Facebook, daar had 'ie dat gezet! Er zijn nog geen samples
Zany kicks, overduidelijk.
Wel erg vrolijk voor een Zany track..
Klinkt wel oké hoor die anthem voor Defqon 1. Australia... je kan als australiër een reis winnen naar Defqon in NL, zou leuk zijn als Q-Dance dat ook is andersom doet, ben wel benieuwd hoe de party's daar zijn!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Wat een fucking lekkere plaat! echt een anthem! veel beter dan scrap attack 
Zeker weten.. HHZ Anthem is waardeloos..wrote:Wat een fucking lekkere plaat! echt een anthem! veel beter dan scrap attack
+veelwrote:Zeker weten.. HHZ Anthem is waardeloos..wrote:Wat een fucking lekkere plaat! echt een anthem! veel beter dan scrap attack
mischien wat vrolijk voor zany, maar het is dan ook zomer ? toch
Vind Scrap Attack veel beter. Die bleef al vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde goed hangen en klinkt lekker. Zany's anthem vind ik niks, voorlopig.
Zany z'n anthem is veel lekkerder hoor!wrote:Vind Scrap Attack veel beter. Die bleef al vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde goed hangen en klinkt lekker. Zany's anthem vind ik niks, voorlopig.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Ik vind Scrap attack ook beter. Al luister ik het zo, maar die van Zany is zeker niet verkeerd
Is het feest trouwens overdag? S'nachts is het nummer denk ik beter
Is het feest trouwens overdag? S'nachts is het nummer denk ik beter