Active topics in Algemeen
Moderators
Al dat spul van Embrionyc
Godverdomme wat lekker
Godverdomme wat lekker
Jezus wat vet! Doet me ook een beetje denken aan een beetje TiLLT/Zany & The Beholder achtige platen.
View on YouTube
Godverdomme wat vet dit zeg, ik kende alleen de remix van tha Playah maar wat zit dit goed in elkaar. Echt zo'n plaat voor de intro van je solofeest
Godverdomme wat vet dit zeg, ik kende alleen de remix van tha Playah maar wat zit dit goed in elkaar. Echt zo'n plaat voor de intro van je solofeest
De collab met Lowroller past ook wel een beetje in dat straatje
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
high voltage crispy tempura tering wat een drive
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
B-freqz - The Story
Geen idee hoe ik deze track gemist heb, maar op Wow Wow even de lyrics opgezocht toen ie gedraaid werd. Pwoahhh wat een vet nummer
Geen idee hoe ik deze track gemist heb, maar op Wow Wow even de lyrics opgezocht toen ie gedraaid werd. Pwoahhh wat een vet nummer
Tatanka - Tokyo
op 1 of andere manier heb ik die ooit gemist
wat een heerlijk nummer om bij weg te dromen 
op 1 of andere manier heb ik die ooit gemist
View on YouTube
Had nooit het hele Fragments album geluisterd, maar deze kwam voorbij op de Supremacy CD en ik was meteen verkocht. Achteraf was dit voor mij zelfs een TOTY kandidaat
Had nooit het hele Fragments album geluisterd, maar deze kwam voorbij op de Supremacy CD en ik was meteen verkocht. Achteraf was dit voor mij zelfs een TOTY kandidaat
View on YouTube
Ik had van de Blue Stories EP eigenlijk alleen Locker Room Talk gehoord, maar dit kwam voorbij in de playlist en ik was zwaar onder de indruk. Industrial puristen zullen dit wel echt superkut vinden maar dit is voor mij het teken dat hoog BPM echt niet oninteressant hoeft te zijn. Een van m'n meest geluisterde plaatjes van de afgelopen twee weken
Ik had van de Blue Stories EP eigenlijk alleen Locker Room Talk gehoord, maar dit kwam voorbij in de playlist en ik was zwaar onder de indruk. Industrial puristen zullen dit wel echt superkut vinden maar dit is voor mij het teken dat hoog BPM echt niet oninteressant hoeft te zijn. Een van m'n meest geluisterde plaatjes van de afgelopen twee weken
View on YouTube
Op 22:05 die hardcore remix van Sound Intense City (Wellicht door Nosferatu?)
Hoor deze nu pas voor het eerst
Ik ga er van uit dat deze nooit een release heeft gehad? Of free giveaway?
Op 22:05 die hardcore remix van Sound Intense City (Wellicht door Nosferatu?)
Hoor deze nu pas voor het eerst
Ik ga er van uit dat deze nooit een release heeft gehad? Of free giveaway?
Specymen - D - Verze Remix
Holy shit wat gruwelijk dit

Holy shit wat gruwelijk dit
View on YouTube
Ongelofelijk dik
Ongelofelijk dik
Safri Duo - Played A Live (Prefix & Density Remix)
The Beholder & Max Enforcer - Got To Be There
Wat een gave plaat!
Wat een gave plaat!