Main Concern - Adverts
Hardstyle maffia - Sound Of Victory
Vond dat een vrij irritante remix altijd. Omdat die melodie, als ik het mij goed herinner, in het begin precies het zelfde is maar dan opeens een andere weg in slaat.wrote:Headhunterz & Wildstylez - Blame it on the Music (D-Block & S-te-Fan remix)
Nooit geweten dat deze bestond
Kheb nog wel ergens een Tribute liggen met bijna al zijn platen. Het is aan te raden om die te luisteren als je deze platen zo vet vind. Kodex heeft echt veel vette en ongewaardeerde platen gemaaktwrote:Een aantal tracks van Kodex!![]()
Heb de afgelopen dagen alleen maar Charing Stars, Endless Possibilties & Days of our lives geluisterd. Wat een feeling zit er in die tracks zeg
Ga ik zeker doen, Thanks!wrote:Kheb nog wel ergens een Tribute liggen met bijna al zijn platen. Het is aan te raden om die te luisteren als je deze platen zo vet vind. Kodex heeft echt veel vette en ongewaardeerde platen gemaaktwrote:Een aantal tracks van Kodex!![]()
Heb de afgelopen dagen alleen maar Charing Stars, Endless Possibilties & Days of our lives geluisterd. Wat een feeling zit er in die tracks zeg
View on Mixcloudwrote:Ga ik zeker doen, Thanks!wrote:Kheb nog wel ergens een Tribute liggen met bijna al zijn platen. Het is aan te raden om die te luisteren als je deze platen zo vet vind. Kodex heeft echt veel vette en ongewaardeerde platen gemaaktwrote:Een aantal tracks van Kodex!![]()
Ik kende dit dus ook totaal niet, totdat Main Concern hiermee aan kwam zetten afgelopen zaterdagwrote:View on YouTube
Deze artiest, Lucy Furr draaide deze plaat op Bevrijdingsfestival, live gingen deze kicks en moeilijk hard. Rest van de platen klinken ook echt super dik.
Nee joh ga weg