Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Het Track of the Year gedeelte is onoverzichtelijk
Ja 71%  71%  [ 41 ]
Nee 12%  12%  [ 7 ]
Het interesseert me echt geen ene zak 17%  17%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 58
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Ik irriteer me echt dood aan het Track of the Year gedeelte op het moment. Sinds de hardcore variant erbij is gekomen is het voor mij echt een onoverzichtelijk zooitje geworden.

Ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben en of hier iets tegen gedaan kan worden? (Net als met releases gewoon verder opdelen in Hardstyle, Hardcore en Hardtrance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Geen last hor. Maar overzichtelijker is nooit verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik irriteer me er ook wel aan, zou wel beter zijn als dit (op een redelijk simpele manier) verholpen kan worden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:53 

Hardtraxx Crew

Ja, ik ben het met je eens. Is echt heel onoverzichtelijk geworden nu. Er mag van mij best een hardcore TOTY gedeelte komen, maar het liefst apart. Vrij lastig te zien of het nu hs/hc is en welk topic ik nu al gehad heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ja, ik ben het met je eens. Is echt heel onoverzichtelijk geworden nu. Er mag van mij best een hardcore TOTY gedeelte komen, maar het liefst apart. Vrij lastig te zien of het nu hs/hc is en welk topic ik nu al gehad heb.

Dit dus, vind het zelfs wel tof dat er zoiets is voor de HC liefhebbers onder ons. Maar hou het wel even gescheiden aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:02 

Hardtraxxer

Ik vind dat Hardstyle en Hardcore gescheiden moeten worden en dat de topics op volgorde moet staan van wanneer de topic is aangemaakt en niet volgens wanneer de laatste post in de topic is gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:08 

Hardtraxx Crew

YWalen schreef:
en dat de topics op volgorde moet staan van wanneer de topic is aangemaakt en niet volgens wanneer de laatste post in de topic is gemaakt!

Als een topic naar een andere pagina gezakt is, en iemand reageert er op, zie je dat helemaal niet meer. Of ga jij overal controleren? Het is juist handig dat topics met nieuwe reacties bovenaan komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 08:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het ook graag gescheiden zien, idd heel onoverzichtelijk dit. En sowieso mag er wel wat meer aandacht besteed worden aan het hardstyle gedeelte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:02 

Donateur

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:03 

Hardtraxx Veteran

Het is wel onoverzichtelijk ja, maar ik denk dat je dit op kan lossen door het zo te doen dat de topics met de nieuwste week bovenaan blijven te staan, en dat als je bijvoorbeeld op week 43 van 2011 reageert deze niet meer boven de huidige week komt te staan. Zelfde idee als ze op sommige fora hebben met van die tags ervoor als [1104] :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:44 

Donateur

Nando schreef:
Ik zou het ook graag gescheiden zien, idd heel onoverzichtelijk dit. En sowieso mag er wel wat meer aandacht besteed worden aan het hardstyle gedeelte.

Misschien de tweede post altijd een post met links naar de releases maken? Zodat meer mensen zich echt eens verdiepen in de tracks in plaats van blind wat kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 09:54 

Aan het typen...

Dat is er toch al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:21 

Donateur

Meer zon invoeg toepassing waardoor je de track kunt beluisteren. Zon balkje met een play knop ofso. Links staan er inderdaad wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:46 

Hardtraxxer

Zie ook graag een splitsing tussen Hardstyle en Hardcore, maakt het wel overzichtelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:34 

Hardtraxxer

wootum schreef:
YWalen schreef:
en dat de topics op volgorde moet staan van wanneer de topic is aangemaakt en niet volgens wanneer de laatste post in de topic is gemaakt!

Als een topic naar een andere pagina gezakt is, en iemand reageert er op, zie je dat helemaal niet meer. Of ga jij overal controleren? Het is juist handig dat topics met nieuwe reacties bovenaan komen te staan.

Links van de topic titel is het icoontje toch grijs als er niks nieuws is gepost sinds de vorige keer dat je er was?
Maar het is wel zo dat op alle fora de topic met de nieuwste bericht boven aan komt. Ik zeg alleen dat het meest overzichtelijk zou zijn als de topics in TOTY staan in deze voorbeeld volgorde:

Track of the month Januari 2012
Track of the week #4 2012
Track of the week #3 2012
Track of the week #2 2012
Track of the week #1 2012

Dit is vooral duidelijk ivm het stemmen en het terug kijken van de resultaten. Maar idd niet de de beste manier voor het bespreken van de resultaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het vroeger veel chiller. Toen was dat gedeelte er nog niet maar stond het gewoon in algemeen. Nu sneeuw het nogal onder. Ben al heel vaak vergeten te stemmen. Denk niet dat ik de enige ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

2 aparte sectoren maken ééntje hardstyle en ééntje hardcore klaar overzichtelijk en makkelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me duidelijk dat de meesten dus wel een verandering hier in willen :)
Mods? Jor-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:36 

Als je er gewoon hardstyle voorzet bij een nieuw thread is er geen probleem..nutteloos hoor dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Sorteren op topic datum ipv last post idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:19 

Bierkoning

'Het interesseert me echt geen ene zak'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:14 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

Bij releases gedeelte: Naast Nieuwe tracks en Gratis tracks ook een subforum Track of the year maken.

Of gewoon binnen het Track of the year topic 2 subfora maken voor Hardcore en Hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Schopje!

Ook nog een Mod die iets heeft te zeggen?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen