Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Het Track of the Year gedeelte is onoverzichtelijk

Ja
41
71%
Nee
7
12%
Het interesseert me echt geen ene zak
10
17%

Total votes: 58

Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ja, is onoverzichtelijk.

Maak gewoon een deel hardstyle en hardcore, zoals bij het gratis nieuwe tracks ding, en dan door opklikken een overzicht gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dit hoeft toch niet zoveel tijd te kosten? Gewoon 2 subfora hardstyle/hardcore om te beginnen. Dat scheelt al genoeg.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
W0uT3R wrote: gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.
Bij datum van aanmaak kan sowieso niks omhooggehaald worden zonder terug in de tijd te gaan en de beginpost op een ander tijdstip te maken
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
PNXRMX wrote:
W0uT3R wrote: gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.
Bij datum van aanmaak kan sowieso niks omhooggehaald worden zonder terug in de tijd te gaan en de beginpost op een ander tijdstip te maken
Wat ik meer bedoelde was dat als je een slotje erop knalt zodra de poll gesloten is, dat de topics dan op datum van aanmaak blijven staan ik had in plaats van de comma het woordje 'of' moeten gebruiken :)