Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Het Track of the Year gedeelte is onoverzichtelijk
Ja 71%  71%  [ 41 ]
Nee 12%  12%  [ 7 ]
Het interesseert me echt geen ene zak 17%  17%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 58
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 01:01 

Hardtraxx Addict

Ja, is onoverzichtelijk.

Maak gewoon een deel hardstyle en hardcore, zoals bij het gratis nieuwe tracks ding, en dan door opklikken een overzicht gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:28 

Donateur

Dit hoeft toch niet zoveel tijd te kosten? Gewoon 2 subfora hardstyle/hardcore om te beginnen. Dat scheelt al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.

Bij datum van aanmaak kan sowieso niks omhooggehaald worden zonder terug in de tijd te gaan en de beginpost op een ander tijdstip te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:26 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
W0uT3R schreef:
gesorteerd op datum van aanmaak, slotje op gesloten polls zodat die niet meer omhooggehaald kunnen worden.

Bij datum van aanmaak kan sowieso niks omhooggehaald worden zonder terug in de tijd te gaan en de beginpost op een ander tijdstip te maken

Wat ik meer bedoelde was dat als je een slotje erop knalt zodra de poll gesloten is, dat de topics dan op datum van aanmaak blijven staan ik had in plaats van de comma het woordje 'of' moeten gebruiken :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen