Ivan Carsten - Bumpin' Hard!
Of toch maar weer Technoboy - Ti Sento?
Of toch maar weer Technoboy - Ti Sento?
Jaaa, wat een nummer he, die intro & outro vind ik al geniaal klinken.wrote:Technoboy - Ti Sento
Die kick van A Tributewrote:Jaaa, wat een nummer he, die intro & outro vind ik al geniaal klinken.wrote:Technoboy - Ti Sento
Doet me qua climax een trouwens beetje denken aan The Hose - I Survived, ook erg blij, maar toch wreed.
Ik zit vandaag al de hele tijd naar Headhunterz - A Tribute (Saifam Mashup) te luisteren, echt verslavend nummer, die je maar blijft herhalen
Blijft idd een heerlijke track!wrote:My Life is Just a Demo van Builder, de WJ Mix. Wat een lekker nummer is dat!
Is idd een erg dik nummer!wrote:My Life is Just a Demo van Builder, de WJ Mix. Wat een lekker nummer is dat!
ff offtopic: Is angerfist dat dan niet? Ik heb het ook alleen maar gehoord van een vriend van mewrote:Gelukkig moet jij nog even het interview met Crypsis op Q-dance lezen..
Ontopic: Gius - Nerve
Nope, het is wel een goede vriend van Angerfist, maar het zijn 2 verschillende personen!wrote:ff offtopic: Is angerfist dat dan niet? Ik heb het ook alleen maar gehoord van een vriend van mewrote:Gelukkig moet jij nog even het interview met Crypsis op Q-dance lezen..
Ontopic: Gius - Nerve
in Scope's top 10 staat ook overclipping iddwrote:Psyko Punkz - Overcupping. Vind die intro (vooral kick) GEWELDIG!
Al ben ik toch echt zeker dat ie overCLIPPING zegt i.p.v overCUPPING...