Hahaha vet, voor mij is t Southstylers - Nok Joe Douwnwrote:Cody ChesnuTT - Look Good In Leather van de Axe reclame![]()
Dankzij Brennan Heart at Hard Nature gisteren
Hahaha vet, voor mij is t Southstylers - Nok Joe Douwnwrote:Cody ChesnuTT - Look Good In Leather van de Axe reclame![]()
Ik snap echt totaal niet waarom iedereen die track toch zo geweldig vind :S. Leg het eens uit?wrote:Weer, Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Rmx)
Weet dat 'k m al eerder heb gepost.
Maar vandaag weer omdat ik daar gister zo op los ben gegaan.![]()
Voor mij toch hetzelfde liedje van Showtekwrote:Partylover (Sydney Mix) - Shotek
Dikke shit
Eindelijk vind ik een medestander! Echt een topnummer is dat, afgelopen zaterdag gekocht en ik heb hem behoorlijk vaak aan staanwrote:Luna - Unlocked![]()
Keihard raggen!
Alleen vind ik iets te lange intro, maar dat word daarna weer helemaal goedgemaaktwrote:Eindelijk vind ik een medestander! Echt een topnummer is dat, afgelopen zaterdag gekocht en ik heb hem behoorlijk vaak aan staanwrote:Luna - Unlocked![]()
Keihard raggen!.
Hehe, ik vind de intro prima, outro is juist te kortwrote:Alleen vind ik iets te lange intro, maar dat word daarna weer helemaal goedgemaaktwrote:Eindelijk vind ik een medestander! Echt een topnummer is dat, afgelopen zaterdag gekocht en ik heb hem behoorlijk vaak aan staanwrote:Luna - Unlocked![]()
Keihard raggen!.