Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik ben het deels eens met de lijst van Broken Balance maar ik snap alleen echt niet hoe je platen als vooral This Mind of Ghetto, Sorrow, Undiscovered en Nackt mainstream kan noemen, zeggen dat het een recente hype heeft of hetzelfde klinkt als als andere Raw tracks. Alleen argument 2 kan ik me dan wel iets bij voorstellen misschien.


This Mind : Ik kan wel betere D&R platen verzinnen
Ghetto : Zelfde verhaal als hierboven
Sorrow : Zelfde verhaal, hoort er wellicht wel maar lager
Undiscovered : Zie ik zelf niet echt als raw, maar dat is voor iedereen anders
Nackt : Zelfde verhaal

Daveytl schreef:
Gewoon overheen lezen.

Of je gaat gewoon de gezonde discussie aan in ter plaats van te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ventrue schreef:
Ik ben het deels eens met de lijst van Broken Balance maar ik snap alleen echt niet hoe je platen als vooral This Mind of Ghetto, Sorrow, Undiscovered en Nackt mainstream kan noemen, zeggen dat het een recente hype heeft of hetzelfde klinkt als als andere Raw tracks. Alleen argument 2 kan ik me dan wel iets bij voorstellen misschien.


This Mind : Ik kan wel betere D&R platen verzinnen
Ghetto : Zelfde verhaal als hierboven
Sorrow : Zelfde verhaal, hoort er wellicht wel maar lager
Undiscovered : Zie ik zelf niet echt als raw, maar dat is voor iedereen anders
Nackt : Zelfde verhaal

Daveytl schreef:
Gewoon overheen lezen.

Of je gaat gewoon de gezonde discussie aan in ter plaats van te janken.


Ja maar dan gaat het alleen om jouw persoonlijke kwestie. Je weet dat this mind een goed gewardeerd nummer is in de raw scene. Heel theracords draait die track, bfront& frequencerz draaien hem ook nog vaak. Dus het is wel een van de betere harde platen. Zelfde geldt voor Ghetto. Sorrow komt omdat die eerst echt gewaardeerd werd en undiscovered reken ik wel als harde plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
Ventrue schreef:
Ik ben het deels eens met de lijst van Broken Balance maar ik snap alleen echt niet hoe je platen als vooral This Mind of Ghetto, Sorrow, Undiscovered en Nackt mainstream kan noemen, zeggen dat het een recente hype heeft of hetzelfde klinkt als als andere Raw tracks. Alleen argument 2 kan ik me dan wel iets bij voorstellen misschien.


This Mind : Ik kan wel betere D&R platen verzinnen
Ghetto : Zelfde verhaal als hierboven
Sorrow : Zelfde verhaal, hoort er wellicht wel maar lager
Undiscovered : Zie ik zelf niet echt als raw, maar dat is voor iedereen anders
Nackt : Zelfde verhaal

Daveytl schreef:
Gewoon overheen lezen.

Of je gaat gewoon de gezonde discussie aan in ter plaats van te janken.


Ja maar dan gaat het alleen om jouw persoonlijke kwestie. Je weet dat this mind een goed gewardeerd nummer is in de raw scene. Heel theracords draait die track, bfront& frequencerz draaien hem ook nog vaak. Dus het is wel een van de betere harde platen. Zelfde geldt voor Ghetto. Sorrow komt omdat die eerst echt gewaardeerd werd en undiscovered reken ik wel als harde plaat


Maar waren meerdere platen van D&R dat ook niet? Warrior, Outside The Box, Connected, S@lsa, Evolve, Madlay, Die DHHD remix? Die zou ik er persoonlijk eerder neer zetten dan This Mind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak even een Hardtraxx top 50 dan ;) Mix hem zo heur, benne niet bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 21:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die is er al een dag of 3

off-topic/top-50-raw-t47138.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen