1. Geck-o
2. B-front
3. Noisecontrollers
4. Audiofreq
5. Delete
Zoiets word het denk ik
2. B-front
3. Noisecontrollers
4. Audiofreq
5. Delete
Zoiets word het denk ik
dit is één van de meest kutte posts die ik hier ooit op dit forum heb gelezen.wrote:Phrantic, Thera en Titan hebben dat wel bewezen zaterdagwrote:1. Geck-o
2. Phrantic
3. B-Front
4. Thera
5. Titan
Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd
1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ
Dit vergeef ik mezelf nooit meer.
Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?wrote:dit is één van de meest kutte posts die ik hier ooit op dit forum heb gelezen.wrote:Phrantic, Thera en Titan hebben dat wel bewezen zaterdagwrote:1. Geck-o
2. Phrantic
3. B-Front
4. Thera
5. Titan
Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd
1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ
Dit vergeef ik mezelf nooit meer.
Misschien dat ik Coone er wel inzet inderdaad, dit is overigens niet de reden. Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.wrote: Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?
Hihiwrote:Misschien dat ik Coone er wel inzet inderdaad, dit is overigens niet de reden. Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.wrote: Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?
Eenswrote:Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.
Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.wrote:Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.
Maar je schwanz wordt er dus wel groter vanwrote:Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.wrote:Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.
Nee.wrote:Maar je schwanz wordt er dus wel groter vanwrote:Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.wrote:Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.
wrote:helaas ligt de website er uit...... maar dit zou ik stemmen
1. Phuture Noize
2. Phrantic
3. Adaro
4. B-Front
5. Titan
Bonus: The Outside Agency
Ilja Kokke
Mijn DJ mag top 5:
1. Phuture Noize
2. Phrantic
3. Dj Adaro
4. B-Front
5. Titan Artist
Bonus: The Outside Agency
#MusicRulesTheNoize
Lijkt mij dat jij je de volgende keer ff beter kunt informeren. Eerste release stamt uit 1996.wrote:Waarom als bonus The Outside Agency? Die bonus vraag gaat over de laatste 20 jaar, lijkt mij niet dat je dan een act die nog niet zo lang bestaat een stem geeft...
wrote:Waarom als bonus The Outside Agency? Die bonus vraag gaat over de laatste 20 jaar, lijkt mij niet dat je dan een act die nog niet zo lang bestaat een stem geeft...