Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:40 
 
Hardtraxxer

1. Geck-o
2. B-front
3. Noisecontrollers
4. Audiofreq
5. Delete

Zoiets word het denk ik
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
SL8492 schreef:
1. Geck-o
2. Phrantic
3. B-Front
4. Thera
5. Titan


Phrantic, Thera en Titan hebben dat wel bewezen zaterdag :worship:

Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd :x

1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ

Dit vergeef ik mezelf nooit meer.


dit is één van de meest kutte posts die ik hier ooit op dit forum heb gelezen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
SL8492 schreef:
SL8492 schreef:
1. Geck-o
2. Phrantic
3. B-Front
4. Thera
5. Titan


Phrantic, Thera en Titan hebben dat wel bewezen zaterdag :worship:

Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd :x

1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ

Dit vergeef ik mezelf nooit meer.


dit is één van de meest kutte posts die ik hier ooit op dit forum heb gelezen.


Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geen stem vanuit mijn kant.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o, Geck-e, Noisecontrollers, Cashmere Cat sowieso top 4. Twijfel voor positie 5 tussen Hudson Mohawke, B-Front, Wavolizer. Wildstylez, Thera, Headhunterz, Posij zouden ook allemaal geen verkeerde keuzes zijn. Zoveel kwaliteit :)
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?


Misschien dat ik Coone er wel inzet inderdaad, dit is overigens niet de reden. Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

DJ 1: Headhunterz

DJ 2: Wildstylez

DJ 3: Noisecontrollers

DJ 4: D-Block & S-te-Fan

DJ 5: Nicky Romero

Dat is 'm geworden.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Dakpan schreef:
Omdat jouw top 5 er nu zo uitziet?


Misschien dat ik Coone er wel inzet inderdaad, dit is overigens niet de reden. Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.

Hihi :$ Maar had het idd vooral over Psyko Punkz en Coone, rest is niet echt wat mis mee imo :P
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Zijn post neigt nogal naar 'hoe harder hoe beter, ik luister RAW dus ik ben stoer', wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. Maar vooral dat laatste zinnetje, doe toch even normaal vent.

Eens :P Vond het ook een vreselijke post.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar harde hardstyle is nou eenmaal stoerder.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ 1: Gunz For Hire

DJ 2: B-Front

DJ 3: DJ Thera

DJ 4: D-Block & S-te-Fan

DJ 5: Titan

mijn lijstje ^^
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.


Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn rijtje voor dit jaar

Crypsis
Headhunterz
Adaro
Geck-o
E-Force
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

DJ 1: E-Force

DJ 2: Adaro

DJ 3: B-Front

DJ 4: Headhunterz

DJ 5: Noisecontrollers

Bonus DJ: Armin van Buuren
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardwell
nicky romero
showtek
sinister souls
thera
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.


Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.


Maar je schwanz wordt er dus wel groter van
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

1. Zatox
2. Audiofreq
3. Wasted Penguinz
4. D-Block & S-Te-Fan
5. Showtek
Bonus: HHz
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
Harde hardstyle is alweer uit man. Tegenwoordig moet je industrial hardcore en crossbreed luisteren, dan ben je veel hipper en stoerder en wordt je piem0l groter van.


Wanneer je naar Industrial Hardcore en Crossbreed luistert sta je ver boven stoer en hip.


Maar je schwanz wordt er dus wel groter van


Nee.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:25 
 
Hardtraxx Newbie

helaas ligt de website er uit...... maar dit zou ik stemmen

1. Phuture Noize
2. Phrantic
3. Adaro
4. B-Front
5. Titan

Bonus: The Outside Agency
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom als bonus The Outside Agency? Die bonus vraag gaat over de laatste 20 jaar, lijkt mij niet dat je dan een act die nog niet zo lang bestaat een stem geeft...
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom schreef:
helaas ligt de website er uit...... maar dit zou ik stemmen

1. Phuture Noize
2. Phrantic
3. Adaro
4. B-Front
5. Titan

Bonus: The Outside Agency

:yawn:

Weer een nieuw account aangemaakt om pesterijen te voorkomen DarkestSymphony/Forbidden Phobia of is dit puur toeval? :yawn:

Citaat:
Ilja Kokke
Mijn DJ mag top 5:

1. Phuture Noize
2. Phrantic
3. Dj Adaro
4. B-Front
5. Titan Artist

Bonus: The Outside Agency

‪#‎MusicRulesTheNoize‬
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom als bonus The Outside Agency? Die bonus vraag gaat over de laatste 20 jaar, lijkt mij niet dat je dan een act die nog niet zo lang bestaat een stem geeft...

Lijkt mij dat jij je de volgende keer ff beter kunt informeren. Eerste release stamt uit 1996.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu al helemaal klaar met al dat gespam. Hele fb en twitter zit onder die zooi. >.<
Bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom als bonus The Outside Agency? Die bonus vraag gaat over de laatste 20 jaar, lijkt mij niet dat je dan een act die nog niet zo lang bestaat een stem geeft...


:lol:

Psst
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen