1. E-Force
2. Frequencerz
3. B-Front
4. Adaro
5. weet ik nog niet, miss Phuture Noize
zie ik dan wel
2. Frequencerz
3. B-Front
4. Adaro
5. weet ik nog niet, miss Phuture Noize
Zeker niet. Top 200 misschien voor Freqz maar Bass Modulators echt niet.wrote:Ik zie freqz en bass modulators de top 100 wel in komen.
wrote:Headhunterz (die verdient het wel qua instelling en kwaliteit van producties)
Juist.Top 100 DJ's
Och ja kutzooi. Precies dat heb ik zelf vorig jaar heel erg hard geroepen. Ik neem mn woorden wel terugwrote:wrote:Headhunterz (die verdient het wel qua instelling en kwaliteit van producties)Juist.Top 100 DJ's
DJ Thera maakt het wel duidelijk na gisteren.wrote:1. E-Force
2. Frequencerz
3. B-Front
4. Adaro
5. DJ Thera
Phrantic, Thera en Titan hebben dat wel bewezen zaterdagwrote:1. Geck-o
2. Phrantic
3. B-Front
4. Thera
5. Titan
Hield je meer van mainstream bedoel je, je kan namelijk geen dagjesmens zijn als je niet op feestjes komt en niet elke mainstream liefhebber is een dagjesmenswrote: Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd
1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ
Dit vergeef ik mezelf nooit meer.
wrote:Hield je meer van mainstream bedoel je, je kan namelijk geen dagjesmens zijn als je niet op feestjes komt en niet elke mainstream liefhebber is een dagjesmenswrote: Een jaar geleden was ik nog een dagjesmens en toen had ik hier op gestemd
1. Da Tweekaz
2. Psyko Punkz
3. Hard Driver
4. Coone
5. Scope DJ
Dit vergeef ik mezelf nooit meer.
Haha kan ookik was toen idd meer van de mainstream, maar op 2 namen na (Scope DJ sowieso, en Da Tweekaz die ik toch blijf waarderen) is het niet je van het.
En hoezo zou je het jezelf niet vergeven? Als je dat toen kon waarderen, en zij op dat moment je stem waard waren (volgens jou) hoef je je toch niet te vergeven dat je hebt gestemd op waar op dat moment je smaak lag