Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Klopt, dat zou zo moeten zijn. Ik wil ook niet opscheppen ofzo want zo zit ik niet in elkaar maar ik kan niet zo goed tegen muziek dat gemaakt is om aan te verdienen en om beroemd mee te worden. Die eigenschappen spreken mij niet aan in een persoon.


Je weet alleen niet of die muziek gemaakt is om aan te verdienen of beroemd mee te worden. Snap niet waarom mensen altijd zo snel zeggen over bekende artiesten dat ze muziek maken om die reden. Armin van Buuren heeft zelf ook al aantal keer gezegd dat hij het zelfs voor niets zou doen, omdat hij het zo leuk vindt.

Ik houd me niet zo bezig met Armin Van Buren, maar artiesten zeggen ook een hoop dingen die mensen willen horen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.


Behoorlijk kortzichtig dit zeg. Als dat je visie is ga jij het nog heel zwaar krijgen in je leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Da Tweekaz & Wasted Penguinz in de DJ Mag Top 100... echt belachelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:07 
 

Millard Fillmore schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.


Behoorlijk kortzichtig dit zeg. Als dat je visie is ga jij het nog heel zwaar krijgen in je leven.
Misschien wel, maar ik vind dat je tegenwoordig niet zomaar alles moet pikken wat er van je verwacht wordt. Nu drijft dit heel ver af van de muziek, maar ook muziek wordt in zijn greep gehouden door commercie. Natuurlijk berust ik me in het feit dat het nu zo eenmaal is, dus rebels zal ik niet optreden, maar het zijn meer mijn ideeën zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, moeilijk veel Hardstyle-artiesten in de top 100 :/
Da Tweekaz & Wasted Penguinz in de top 100, krebs.

En @Nerazzurro :lol: Doe normaal joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijwel elke hardstyle act in deze lijst noemt Code Black als "Breakthrough DJ/Producer of 2012" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik houd me niet zo bezig met Armin Van Buren, maar artiesten zeggen ook een hoop dingen die mensen willen horen he.


Blijkt wel dat je je niet zo met hem bezig houdt, anders had je wel geweten dat het Armin van Buuren is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:19 
 

Daveytl schreef:
Godverdomme, moeilijk veel Hardstyle-artiesten in de top 100 :/
Da Tweekaz & Wasted Penguinz in de top 100, krebs.

En @Nerazzurro :lol: Doe normaal joh.
Ok, ik zal het proberen.

Maar Da Tweekaz & Wasted Penguinz horen daar toch thuis? Ze vermaken weet ik het hoeveel mensen met hun pakkende muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz heeft het echt gewoon verdient.
Top prestatie #11 van de wereld.
The Machine heeft ook een top presatie geleverd #372

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
waar/wanneer kan ik de plaats 151 t/m 1000 zien?



Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.


Verwijder je dan nu ook alle mp3's die je had van de nieuwe entries, omdat die nu ineens in de top 100 staan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Armin :worship:
Ik gun het die gozer zo veel meer dan de rest in die top 10 (zoals bijv. Afrojack :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

atmozfears at 421 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:23 
 

Delt-A schreef:
Delt-A schreef:
waar/wanneer kan ik de plaats 151 t/m 1000 zien?



Nerazzurro93 schreef:
Geeft ook weer aan dat er een scheiding moet komen tussen commerciele en echte hardstyle. Ik weiger muziek te luisteren van mensen in de top honderd op Angerfist na. De dj mag is voor mij een graadmeter van welke muziek ik wil luisteren. Ik ben tegen commercie.


Verwijder je dan nu ook alle mp3's die je had van de nieuwe entries, omdat die nu ineens in de top 100 staan? :P
Natuurlijk overdreef ik heel erg over wat ik allemaal heb gezegd, maar dat is mijn manier van reageren om mijn punt duidelijk te maken :P

Antwoord op de vraag: Nee, want de muziek die ik heb van enkele van de top 100 hardstyle DJ's was wel geweldig.
Dit zijn ze:
11: Headhunterz
27: Noisecontrollers
36: Zatox
37: Coone
41: Wildstylez
49: Brennan Heart
67: Psyko Punk
76: Wasted Penguinz
79: Frontliner
89: Ran-D
99: Da Tweekaz

Brennan Heart, Coone, Wildstylez, Wasted Penguinz, Frontliner, Da Tweekaz en Psyko Punkz, (op enkele platen na) heb ik nooit wat gevonden. De rest zijn geweldige producers geweest. Maar die drie die nu bovenaan staan van de hardstyle hebben mij in de harder styles gesleurd met hun oudere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:26 
 

Weet iemand waar Radical Redemption staat want die heb ik over het hoofd gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scope DJ
Citaat:
Seriously DJ Mag something is up with your naming system in the top100 djs list. When I search for my name I get a 'scorpio' ?? That is not me, I wish to know where I ended up this year :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik ben zelf dus benieuwd waar Alphaverb staat, dan weet ik de posities van mijn persoonlijke top 5 lijstje van dit jaar, namelijk:

1. B-Front : #179
2. Frequencerz: #236
3. Frontliner: #79
4. Zany : #156
5. Alphaverb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Ik gun het Hardwell ook wel op plaats 6, heerlijke DJ :D
Skrillex had gewoon uit die top 10 gekickt moeten worden en dan had Heady plek 10 gehad zoals het hem toehoort. 11 is niettemin een geweldige plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik vraag me al jaren af waar nummer 151 t/m 1000 te vinden zijn, want Scope DJ wil ik namelijk nog ff weten. Kan iemand die naam ff zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ja, ik ben zelf dus benieuwd waar Alphaverb staat, dan weet ik de posities van mijn persoonlijke top 5 lijstje van dit jaar, namelijk:

1. B-Front : #179
2. Frequencerz: #236
3. Frontliner: #79
4. Zany : #156
5. Alphaverb:


Waar vind je die plekken dan? Van degene die niet in de top 150 staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

http://www.djmag.com/php/top100djs/search/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja, euh:

Citaat:
Top 100 DJ search
We are currently updating our databases
2012 results will be avilable midnight 19th October 201


Dus, waar de fuck heeft lyst die resultaten gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:45 
 
Artiest

Lyst schreef:
466 Geck-o

Zo, dat zit even snor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
http://www.djmag.com/search

Als je artiest zoekt krijg je te zien welke positie :)

Ik niet. :lol:
Ook de namen die hier al vernoemt staan met positie vind ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat heb ik dus al 200 keer geprobeerd.
En ook via google, met bijvoorbeeld de term "Zany site:http://www.djmag.com", krijg ik niks.

Ik krijg alleen wat tracks van zany te zien en 2 andere DJ's waarvan de naam niet eens in de buurt komt van Zany.

(En ja, ik weet de positie van Zany al, het was maar een voorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Elite

Als je search gebruikt, dan krijg je alleen de namen uit de top 100.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen