1. Headhunterz
2. Coone
3. Angerfist
4. Korsakoff
5. Anime
2. Coone
3. Angerfist
4. Korsakoff
5. Anime
heb een facebook account waar ik niks mee doe, moest net ook ff denken wat mijn inlognaam was.wrote:Dus je kan niet stemmen zonder Facebook? :')
Facebook zou goed de rede kunnen zijn dat David Guetta de nummer 1 positie heeft overgenomen van Armin van Buuren gezien het verschil in fans. Beinvloed het stemmen helaas wel heel erg dus. Jammer, maar is een keuze van de organisatie.wrote:heb een facebook account waar ik niks mee doe, moest net ook ff denken wat mijn inlognaam was.wrote:Dus je kan niet stemmen zonder Facebook? :')
Vind het ook kut beter doen ze het gewoon via hen eigen site
Klopt, die staat op 2 en Noisecontrollers op 1.wrote:Ik heb iig gehoord dat Gangsterdwerg op Brennan Heart gaat stemmen.
Hahaha Facebook sletten 4 life!wrote:Ik heb iig gehoord dat Gangsterdwerg op Brennan Heart gaat stemmen.
Wat heb je op facebook gezet danwrote:Hahaha Facebook sletten 4 life!wrote:Ik heb iig gehoord dat Gangsterdwerg op Brennan Heart gaat stemmen.
Ik heb Brennan Heart inderdaad ff afgemaakt op Facebook, die laffe slappe zak verdient nog niet 1 stem.
Als ik zou moeten stemmen dan was het
Alphaverb, Clock Kid, Adaro, Deepack ofzo.
Lang verhaal, moet je ff Brennan Heart zn page checken en dan bij de comments hahahahawrote:Wat heb je op facebook gezet danwrote:Hahaha Facebook sletten 4 life!wrote:Ik heb iig gehoord dat Gangsterdwerg op Brennan Heart gaat stemmen.
Ik heb Brennan Heart inderdaad ff afgemaakt op Facebook, die laffe slappe zak verdient nog niet 1 stem.
Als ik zou moeten stemmen dan was het
Alphaverb, Clock Kid, Adaro, Deepack ofzo.?
Toffe ventwrote: Lang verhaal, moet je ff Brennan Heart zn page checken en dan bij de comments hahahaha
Noisecontrollers als beste DJ?wrote:Dit zijn de eerste die in me opkomen: The Machine, Noisecontrollers, B-Front, Adaro en Thera
Mag hopen dat Producer en DJ door elkaar wordt gehaald...wrote:Noisecontrollers als beste DJ?wrote:Dit zijn de eerste die in me opkomen: The Machine, Noisecontrollers, B-Front, Adaro en Thera