Je kunt beter in de week na HeartBeat pas kommen, deze aankomende week zit al ramvolwrote:Ik kom volgende week ffies maatTotdat de pot bier op is
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Ja die bedoel ik haha, ik zie komende vrijdag in Denemarken ook duswrote:Je kunt beter in de week na HeartBeat pas kommen, deze aankomende week zit al ramvolwrote:Ik kom volgende week ffies maatTotdat de pot bier op is
Ik heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.wrote:Kun je die mail niet online zetten? Ben benieuwd wat hij stuurdewrote:Kudos voor jouw mail ook.wrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
.
ben wel benieuwd, plaats is? 
..en ik zou graag studiotijd winnen FOR THE SEXUALL THRILL
..en ik zou graag studiotijd winnen FOR THE SEXUALL THRILL
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Zoo hoort et ook... een egte DJ is een Stage-Animal en geen zoutzak die op play druktwrote:
Kijk hem eens even losgaan @ +/-1.35! Bizar vet!
God man hoe heet die gruwelijke track ook alweer?
Aah dat is wel heel netjes gedaan! Netzoals AVIO met hun krantenbericht voor InQontrol 2009wrote:Ik heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.
Had je echt zo weinig te doenIk heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.
Nou ik zou er die moeite wel 10x voor willen doen om 3uur studiotijd te winnen.wrote:Had je echt zo weinig te doenIk heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.?
Het zijn maar tien zinnen ofzo, zoveel tijd kostte dat nu ook weer niet, maar ik moest wel een flink beroep doen op mijn creativiteitwrote:Had je echt zo weinig te doenIk heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.?
Linkje?wrote:Aah dat is wel heel netjes gedaan! Netzoals AVIO met hun krantenbericht voor InQontrol 2009wrote:Ik heb de namen van 28 theracords tracks in mijn motivatie verwerkt, dwz ik heb er goed lopende zinnen van proberen te maken.
Dat was toen die tijd hun frontpage, misschien kan je hun een mailtje sturen of ze nog een foto ervan hebben 
Was dat dan een wedstrijd van Q-Dance, waar AV en IO aan meededen om te mogen draaien op IQ?
Hahaha denk dat je het verkeert heb begrepen 
Lyst had de wedstrijd gewonnen omdat hij een verhaal had geschreven met Theracords tracknamen in de tekst verwerkt. En AVIO had een krantenbericht op hun website gezet met AVIO tracknamen erin verwerkt, de bedoeling was meer als opwarmertje en wat je ongeveer kon verwachten van hun set.
Lyst had de wedstrijd gewonnen omdat hij een verhaal had geschreven met Theracords tracknamen in de tekst verwerkt. En AVIO had een krantenbericht op hun website gezet met AVIO tracknamen erin verwerkt, de bedoeling was meer als opwarmertje en wat je ongeveer kon verwachten van hun set.
Ah zo, duidelijk
Theracords Pieter Heijnen
The Theracords Megamix 2010 by Wavolizer starting in 50 mins at www.hardstation.fm ! Don't miss it!!!
20 minutes ago
http://twitvid.com/P6JEM - Our dog likes the new Thera vs Geck-o tune haha
3 hours ago
:')
om maar even ontopic te blijven
The Theracords Megamix 2010 by Wavolizer starting in 50 mins at www.hardstation.fm ! Don't miss it!!!
20 minutes ago
http://twitvid.com/P6JEM - Our dog likes the new Thera vs Geck-o tune haha
3 hours ago
:')
om maar even ontopic te blijven
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wappa!wrote: The Theracords Megamix 2010 by Wavolizer starting in 50 mins at http://www.hardstation.fm ! Don't miss it!!!
DJ Thera draait van 19.00 - 20.00 @ LukasH - Bdaybash. 
En die set staat alweer mooi bij de livesets sectie :-)
Dat is maar goed ook, want ik was Studio sport kijken.