Gefeliciteerdwrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha viespeuk... Gefeliciteerd hoor!wrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er idd ook sterk over te denken om de studiotijd te kopen, is helemaal niet zo duur eigenlijk, zelfs voor een studentje als ik... Lijkt me zo zwaar vet! Thera is de man
Gefeliciteerd...wrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Lyst! Ben wel benieuwd naar je verhaal hoe het daar is gegaan 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Met Thera in de studio is vet!! ... i know :p
Ik zal er wel een verhaal over typen dan, ik ga de 27ewrote:Gefeliciteerd Lyst! Ben wel benieuwd naar je verhaal hoe het daar is gegaan
4 uur?
Hoop dat dit heen en terug is voor je
Maar hoelang heb je intotaal studio tijd?
4 uur heen en 4 uur terugwrote:4 uur?Hoop dat dit heen en terug is voor je
![]()
Dat is echt super verrot! 8 uur reizen en dan maar 3 uurtjes in de studio.
Ik zou dan maar niet al te veel ouwehoeren met Pieter...
Ik zou dan maar niet al te veel ouwehoeren met Pieter...
Kudos voor jouw mail ook.wrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Hotelletje pakken etc en savonds op stap haha. Ik ga wel mee ff bieren danwrote:4 uur heen en 4 uur terugwrote:4 uur?Hoop dat dit heen en terug is voor je
![]()
Maar hoelang heb je intotaal studio tijd?en in totaal 3 uur in de studio
We houden de klok niet zo nauwlettend in de gaten hoor Lyst
Dus komt helemaal goed!
Morgen Theracords Radio Show met Matt Restless (DEN) trouwens EN twee nieuwe releases komen morgen uit!
Theracords: Geck-o - Forces of the Universe
Therabyte: Busho - Dreamers
Morgen Theracords Radio Show met Matt Restless (DEN) trouwens EN twee nieuwe releases komen morgen uit!
Ik ken Pieter een beetje, en die drie uur kunnen er zo meer worden als het gezellig is haha!wrote:We houden de klok niet zo nauwlettend in de gaten hoor LystDus komt helemaal goed!
Ik zal eens kijken of ik een gaatje kan vinden om mee te luisteren...
Geldt dat ook als je die studiotijd koopt?wrote:We houden de klok niet zo nauwlettend in de gaten hoor LystDus komt helemaal goed!
Ja ik kijk niet op 10 minuutjes ofzo en t ligt ook een beetje aan hoe lang iemand wil blijven
wrote:
Als ik ga ga ik sowieso voor 3 uurtjes, want het is ook al minstens 3a 4 uur reizen en de kosten van de reis, anders wordt het wel heel duur per uur. Ik denk er echt hard over na, maar denk je echt dat je in 2 a 3 uurtjes de basis al uit kan leggen? Dat zou dan best dik zijn..wrote:Ja ik kijk niet op 10 minuutjes ofzo en t ligt ook een beetje aan hoe lang iemand wil blijven
Volgende week: Theracords 2010 Megamix by Wavolizer. 
Makkelijkwrote:Als ik ga ga ik sowieso voor 3 uurtjes, want het is ook al minstens 3a 4 uur reizen en de kosten van de reis, anders wordt het wel heel duur per uur. Ik denk er echt hard over na, maar denk je echt dat je in 2 a 3 uurtjes de basis al uit kan leggen? Dat zou dan best dik zijn..wrote:Ja ik kijk niet op 10 minuutjes ofzo en t ligt ook een beetje aan hoe lang iemand wil blijven
Dat hoop ik dan maar, want ik heb 0,0 ervaring en heel technisch e.d ben ik nou ook weer niet. Maar ik moet eerst maar is wachten totdat ik 100+ euro bij elkaar gespaard heb. 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Hardtraxx producers groepssessie met groepskorting 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Ik kom volgende week ffies maatwrote:Ja ik kijk niet op 10 minuutjes ofzo en t ligt ook een beetje aan hoe lang iemand wil blijven
Kun je die mail niet online zetten? Ben benieuwd wat hij stuurdewrote:Kudos voor jouw mail ook.wrote:Ik heb de studiotijd gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
.