Hahhhhhhahahaha nou in ieder geval well memed je had ons allen tuk
ben benieuwd volgend jaar of het z’n vruchten heeft afgeworpen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lees het nu pas en moest wel hardop lachen 
Ik ook niet. Wie zijn dat op die foto's?wrote:Ik snap m niet.
Killshot en Theo Gobensenwrote:Ik ook niet. Wie zijn dat op die foto's?wrote:Ik snap m niet.
Flink werk geweest ditTheracords year 1!
The year were we started releasing the music we love, regardless putting everything in boxes. Starting off our label with the track "Serotonin" and we went from the techno influences, hardtrance vibes, heavy hardcore hitting stuff to dark acid music. Basically exploring the full range of hard dance music!
Now you can check our first year, fully remastered in nice stream friendly cuts on Spotify!
Here is Theracords Year 1: 2008 - 2009: the first 72 tracks we ever released!
http://bit.ly/TCyear1
Nice!! Top idee! Nu hopen dat andere labels dit idee gaan volgen. Luistert toch wat lekkerder. 
Eindelijk goed nieuws over een DJ THERA SOLO avond! Locatie is gevonden, optie op datum staat! Zodra dat 100% bevestigd is, kan het eindelijk gaan plaatsvinden 
Weer een lokale onderneming die kopje ondergaat duswrote:Eindelijk goed nieuws over een DJ THERA SOLO avond! Locatie is gevonden, optie op datum staat! Zodra dat 100% bevestigd is, kan het eindelijk gaan plaatsvinden
Last edited by Lennard95 on 11 Jul 2018 18:36, edited 1 time in total.
Wij zijn nooit de oorzaak geweest van een faillissement. Sterker nog, de keren dat we iets hebben georganiseerd, werd het ook goed bezocht...
Als je het als grapje bedoelde, gebruik voortaan een smiley en dan typ ik wel: haha
Als je het als grapje bedoelde, gebruik voortaan een smiley en dan typ ik wel: haha
Verdomme Lennart dit bent geen grappm
Bedoel het ook als grapjewrote:Wij zijn nooit de oorzaak geweest van een faillissement. Sterker nog, de keren dat we iets hebben georganiseerd, werd het ook goed bezocht...
-
RHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2010
- last seen 8 hours ago
hahawrote:Bedoel het ook als grapjewrote:Wij zijn nooit de oorzaak geweest van een faillissement. Sterker nog, de keren dat we iets hebben georganiseerd, werd het ook goed bezocht...
Oh ik dacht dat je serieus waswrote:Bedoel het ook als grapjewrote:Wij zijn nooit de oorzaak geweest van een faillissement. Sterker nog, de keren dat we iets hebben georganiseerd, werd het ook goed bezocht...
Maar fijn om te lezen dat jullie ook enthousiast zijn over mn solo avond

haha[/quote]wrote: Bedoel het ook als grapje
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Mits in de buurt aanwezigwrote:Maar fijn om te lezen dat jullie ook enthousiast zijn over mn solo avond![]()
Hopelijk wel weer in Gelderland.
dan zeker aanwezig, maar anders nog steeds grote kans 
Ik snap alleen niet waarom het DJ THERA SOLO heet terwijl er dan nog onder staat "With special guests and appearances". Dan is het toch geen solo meer?
Verder gefeliciteerd hoor. Alleen jammer dat t altijd zo ver weg is (te ver weg vanuit Zeeland).
Verder gefeliciteerd hoor. Alleen jammer dat t altijd zo ver weg is (te ver weg vanuit Zeeland).
Die guests draaien hooguit een paar plaatjes mee, dus het zal wel degelijk voornamelijk solo zijn!
Kan dit buiten de spits oktober-december gepland worden?
Oktober tot december staat nu al veel te vol gepland en ik moet nu aan mijn studie gaan denken haha
Oktober tot december staat nu al veel te vol gepland en ik moet nu aan mijn studie gaan denken haha