Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Pff, ook echt helemaal niet zien aankomen. 1 van de weinige lichtpuntjes in de scene. Ik hoop echt dat hij op classic feesten, zoals een Theracords classics feest nog zal draaien. Zo zonde dit...
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Niet aan zien komen? Hoe dan? Buiten dat het voor de meste HT’ers een zeer interessante naam is, wordt hij natuurlijk maar heel minimaal geboekt. Dat is tenslotte toch waar je het voor doet.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
En ik maar denken dat Hardtraxx het leven was :(
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dat is ook zo, voor Fothermucker bijvoorbeeld xD
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
Zamble wrote:Niet aan zien komen? Hoe dan? Buiten dat het voor de meste HT’ers een zeer interessante naam is, wordt hij natuurlijk maar heel minimaal geboekt. Dat is tenslotte toch waar je het voor doet.
Omdat hij de laatste tijd toch wel redelijk vlot tracks uitbracht. Ik snap z'n keuze ook wel hoor, daar niet van. Maar ik ben er echt van geschrokken.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2025
iRon wrote:Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.
Hij zei het zelf, hardstyle evolueert en hij wil de kant die hardstyle nu op gaat niet volgen. Hij wil bij die oude sound blijven, maar dat brengt je vandaag de dag niet veel verder. Wat zo jammer is, verdorie. Hij gaat nu verder met techno produceren. Hij staat misschien nog open voor gigs op classic feesten, maar daar had hij nog niet over nagedacht.
Last edited by Jonas on 23 Apr 2018 20:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Godverdomme wat een slecht nieuws. Eén van mijn favoriete DJ/Producers. :cry:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
Jonas wrote:
iRon wrote:Nja, of zijn interesse ligt niet meer in de hardstyle wat ik wel zou betreuren. In de massa aan eenheidsworsten onderscheidt Psyched zich juist met zijn creativiteit en originaliteit. Ik ben wel benieuwd naar zijn redenen nu ik helaas de Instagram Q&A heb gemist.
Hij zei het zelf, hardstyle evolueert en hij wil de kant die hardstyle nu op gaat niet volgen. Hij wil bij die oude sound blijven, maar dat brengt je vandaag de dag niet veel verder. Wat zo jammer is, verdorie. Hij gaat nu verder met techno produceren. Hij staat misschien nog open voor gigs op classic feesten, maar daar had hij nog niet over nagedacht.
Hij vertelde ook iets over het mixen van techno en hoe de huidige hardstyle daarintegen in elkaar zit waarbij zijn voorkeur naar techno zou gaan?
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Mooi verwoord Jonas. De Q&A komt waarschijnlijk later nog online op andere kanalen.
Zojuist heb ik dit bericht geplaatst op mijn facebook:
Psyched, I will kill you... Literally! Because this will be my LAST hardstyle release.

What if Psyched isn't so Psyched anymore? What if everything is evolving but I'm not. What if your heart goes somewhere else? Then it's time to move on to the next chapter!

After almost a decade of hardstyle as The I's and Psyched I've lost my passion in this kind of music. I've played at massive gigs like LoudFest, Defqon 1, Ground Zero, Decibel and had a bunch of awesome Theracords label nights. Over all the years I've released 32 hardstyle tracks and done plenty of guestmixes. So for everyone who was somehow involved in anyway, a big thank you!!!

But of course an even bigger thanks to Dj Thera, Bram and everyone else at Theracords, Theracords Classics and Theracords LABS. Thanks for believing in me! ♥

I've got 2 cool gigs left so it would be nice if we meet one last time!
30-06 Veldtrip Festival, Zwolle
07-07 @Vechtival Outdoor 2018, Dalfsen

Minus 25 will be my new project (more info later). DJ-ing was always a big love from me and I've discovered new ways with other genres. I found new love in techno and started producing more and more again so "Music will always be produced from the heart"
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Zonde, maar logisch als ik zo de redenen lees. Blij dat ik je setjes op o.a. Loudfest, Q-Base en vrij recent nog Origins heb meegemaakt. Zowel qua mix werk als qua de out-of-the-box platenkeuze was het tof :) Een verlies voor de scene als je het mij vraagt.
Last edited by corneelwr on 23 Apr 2018 21:08, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Zonde! Als je ergens stond keek ik altijd wel uit naar je sets. Naast de Solutio & The I's setjes is die van Q-base 2016 in het bijzonder me altijd wel bijgebleven. Heel veel succes en hoop je nog wel eens te zien op een classics feestje ^^ .
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Wow dit zag ik inderdaad niet aankomen ook gezien de laatste platen die (hier) positief onthaald werden ...
Hopelijk kunnen we nog eens een setje van je meepakken !
Veel succes alvast :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Wat jammer zeg! Psyched op Loudfest was een van de dikste sets die ik live heb meegemaakt denk ik, om nog maar te zwijgen van dat mixwerk. :drool:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Compleet geïmproviseerd en onvoorbereid ga ik elke twee weken op maandagmiddag live op mijn Youtube channel om iedereen te updaten met de nieuwste Dj Thera en Theracords muziekjes, hierbij de tweede aflevering van afgelopen maandag met daarin ook 2 nieuwe T.C.C. tracks :)

View on YouTube

Volgende live sessie is 7 mei om 17u
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Vet en mooi idee om zo open te zijn.

Maar moest toch beetje denken aan Ruben de puben van Draadstaal in het begin. KAK! :x
Artiest
last seen 4 days ago
Parvuz wrote:Vet en mooi idee om zo open te zijn.

Maar moest toch beetje denken aan Ruben de puben van Draadstaal in het begin. KAK! :x
:lol: :lol: :lol: Nou dan is er in ieder geval ook wat te lachen, wat ik ook helemaal prima vind hoor xd
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Jezelf laten kennen als label
Image
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
:x
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wauw.
Artiest
last seen 4 days ago
:lol:

Alles serieus nemen, nee dat is leuk :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Ik vind hem wel leuk :P. Zoiets moet je toch ook niet serieus nemen.
Last edited by Svbtwee on 20 Jun 2018 13:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Nou ik nam het dus totaal niet serieus maar iemand had er <<<<secretly NO troll>>>>> bijgezet. WAT IS HET NOU PIETER behalve godsgruwelijk pijnlijk eitherway.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
DjThera wrote:
:lol:

Alles serieus nemen, nee dat is leuk :lol:
Ik neem memes heel serieus ja!!! :mad: :mad: :mad:
Artiest
last seen 4 days ago
Jordi wrote:Nou ik nam het dus totaal niet serieus maar iemand had er <<<<secretly NO troll>>>>> bijgezet. WAT IS HET NOU PIETER behalve godsgruwelijk pijnlijk eitherway.
Maar er staat secretly :woot: :woot: :woot: !! Hou het dan ook geheim !1!1!!!!1!!een! :woot: :woot: