Ben ik ook best nieuwsgierig naar!
Misschien kunnen we zelfs helpen
Misschien kunnen we zelfs helpen
Heb gelezen dat ze iets zoeken binnen de driehoek Arnhem-Eindhoven-Venlowrote:Wat klapstoel zegt!![]()
Verder, ik gok dat het een ja is, maar de P60 al bedacht als mogelijke locatie? Vrij centraal en TFC en Club r_AW altijd prima geluid.
wrote:Heb gelezen dat ze iets zoeken binnen de driehoek Arnhem-Eindhoven-Venlowrote:Wat klapstoel zegt!![]()
Verder, ik gok dat het een ja is, maar de P60 al bedacht als mogelijke locatie? Vrij centraal en TFC en Club r_AW altijd prima geluid.
En Pieter & Jessie: Gefeliciteerd
Supertof om ieders medeleven te lezen, dank jullie wel! Wij zijn uiteraard al druk bezig met t zoeken voor andere locaties maar dus ook een andere datum om de kwaliteit van de avond en de aanloop er naar toe te waarborgen.
Rickzel schreef:
Waar zitten de meeste TC fans dan?
Wij zitten zelf natuurlijk in zuid-oost Nederland, dus de driehoek Eindhoven - Arnhem - Venlo is altijd wel n beetje ons gebied geweest
Had iig laatst al zo'n vermoeden, aangezien MC I See veelal de vocale ondersteuning (hostings & tracks) van TC deed de afgelopen tijd.wrote: Livid, the voice you hear when walking into a Raw Hardstyle event these days. His passion and endless energy for RAW Hardstyle goes beyond your imagination. He breaths, rocks and lives it.
Livid has been working as a vocalist on tracks like: Do or Die, Fight Your Fears, The Hunt and Armageddon. When Livid goes wild the crowd does, and vice versa, so keep a close eye on this MC, and go RAW through the fullest.
The Wishlist Agency is proud that from this day on, we will take care of MC Livid's bookings.
Dat is wel het beste nieuws van afgelopen weekwrote:Haaaai
Tijd voor weer eens een update! We zijn druk bezig met een nieuwe Theracords Classics avond, ik hoop dat we daar aankomende week meer nieuws over hebben![]()
wrote:Dat is wel het beste nieuws van afgelopen weekwrote:Haaaai
Tijd voor weer eens een update! We zijn druk bezig met een nieuwe Theracords Classics avond, ik hoop dat we daar aankomende week meer nieuws over hebben![]()
wrote: Remix afgerond voor Dj Activator
wrote:wrote: Remix afgerond voor Dj Activatorén Mani
Thanks! Toegevoegdwrote:Parallel Worlds en Ahead of Things
wrote:Voor diegene die ons zouden willen helpen: http://bit.ly/TheracordsForm
We hebben een klein onderzoekje naar onszelf en de huidge markt. Als jullie m in zouden willen vullen, graag
Bring back Theracords TV!