Een uurtje is dichtbij
Precies. Ik meestal 1,5u+wrote:Een uurtje is dichtbij
Maar zou voor geen goud ergens anders willen wonen dus mag niet klagen.
OT:
View on YouTube
Goeie handel.
Precies. Ik meestal 1,5u+wrote:Een uurtje is dichtbij
Behalve in Huusse!wrote: Maar zou voor geen goud ergens anders willen wonen dus mag niet klagen.
Dan leer ik jou Wierings en jij mij Huusses! #goalswrote:Behalve in Huusse!wrote: Maar zou voor geen goud ergens anders willen wonen dus mag niet klagen.
Da's best praat!wrote:Dan leer ik jou Wierings en jij mij Huusses! #goalswrote:Behalve in Huusse!wrote: Maar zou voor geen goud ergens anders willen wonen dus mag niet klagen.
Ah lek mien de zak kjewrote:Dan leer ik jou Wierings en jij mij Huusses! #goalswrote:Behalve in Huusse!wrote: Maar zou voor geen goud ergens anders willen wonen dus mag niet klagen.
Even ontopic aub Rik!!!!wrote: Ah lek mien de zak kje
Thanks
Lekker bezig hoor!wrote:Even weer een update hoor!
Deze week is #djtheraweek in samenwerking met Dedicated to Hardstyle
Gisteren op mn fb page een winactie online gezet voor 2 flesjes (decibel en defqon). Vandaag een speciale dj mix die ik heb opgenomen met als thema jaartallen 2000 tot en met 2009!
Link: View on SoundCloud
Tevens vanavond om 19.00u de Theracords Radio Show met juist weer veel nieuwe muziek! Waaronder de T.C.C rmx van My Initials, een nieuwe Beatfreak, Invector en mijn Dance Valley anthem. Tevens in de guestmix van Resist een nieuwe track van hemzelf
Morgen komt er weer een winactie online ivm djtheraweek
Tevens komt morgen om 12.00 uur de clip van mn anthem van Dance Valley online en vanaf augustus komt er elke woensdag weer een nieuwe Theracords release!
RE-RUN RE-RUN RE-RUN !!!!!wrote:Dat is een flink setje Thera, re-run?
Dan ga ik zoals jullie wel van me gewend zijn eens ff heel open en eerlijk hierover zijn:wrote:Waarom komen alle platen die een release op hs.com krijgen eigenlijk niet direct op Spotify, maar een week later wanneer de release op alle downloadportals beschikbaar is?
Nee, ze gaan zich eerst focussen op een nieuw Theracords Classics event. Voor een nieuw Thera Solo event wou Pieter sowieso eerst wachten tot na zijn trouwerij.wrote:Is er al meer nieuws rondom een nieuw Thera Solo event?
Het kwam echt met bakken naar beneden maar wat een sfeer hing er en deze platen zorgde hier absoluut voorwrote:Ultrasonic was gaaf gisteren! Wel heel jammer van de hoeveelheid PLENSbuien![]()
Hierbij mijn tracklist:
01 Blademasterz - Master Blade
03 TNT - Double Dutch Darkies
07 Geck-o & Stana - Mess With Me (was dit niet de T.C.C remaster?)
08 B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
10 Dj Thera feat. Yuna-X - Feel Alive
13 Deetox - Still Here (Delete Remix)
16 Donkey Rollers - LMPSJNK Original Mix
18 Dj Thera – Welcome to the Valley (Dance Valley Hard Anthem 2017)
21 Donkey Rollers - What We Are
23 Bulldozer Project -Arise (The Beholder & Zany Remix)
25 Dj Thera - The Ultimate Warface Mash-Up
26 Alphaverb & The Machine - Smokemachine
28 Dj Thera - Abuse Of Power
30 Miss K8 - Icebreaker
31 [KRTM] - Chaser (Monkey With Shotgun)
32 The Machine - Dont Touch My Stereo
33 Ophidian - Butterfly VIP
35 Invector - Tatatatata
Ah voor mij jammer. Maar leuk om te lezen dat hij gaat trouwen. Dat moet natuurlijk de mooiste dag van z'n leven worden( zeggen ze) en dat zal ten alle tijde wel voor een feest gaan.wrote:Nee, ze gaan zich eerst focussen op een nieuw Theracords Classics event. Voor een nieuw Thera Solo event wou Pieter sowieso eerst wachten tot na zijn trouwerij.wrote:Is er al meer nieuws rondom een nieuw Thera Solo event?
Klopt, al is dat niet echt een andere versie, alleen dus een betere masteringwrote:(was dit niet de T.C.C remaster ?)
Inderdaad! Echt respect voor diegene die gewoon in de regen bleven stampen!wrote:maar wat een sfeer hing er
Dat is wel de bedoeling jawrote:Dat moet natuurlijk de mooiste dag van z'n leven worden( zeggen ze)
Ja het is toch een heel stuk lastiger gebleken om daar een locatie/organsatie voor te vinden die hier ook echt aan mee wil werken helaas! Dus vandaar dat het nu op de lange baan is geschoven, het gaat natuurlijk ook alleen werken als de locatie/organisatie hier net zo enthousiast over is dan ik.wrote:Des ondanks kijk ik zeer uit naar wanneer dan toch echt die solo komt.
Zeer begrijpelijk. Wil je ook met ons delen of je bijvoorbeeld al organisaties/locaties hebt benaderd. En heb jij dan ook nog bijvoorbeeld specifieke eisen waar zo'n locatie/organisatie aan moet voldoen.wrote:Des ondanks kijk ik zeer uit naar wanneer dan toch echt die solo komt.
Ja het is toch een heel stuk lastiger gebleken om daar een locatie/organsatie voor te vinden die hier ook echt aan mee wil werken helaas! Dus vandaar dat het nu op de lange baan is geschoven, het gaat natuurlijk ook alleen werken als de locatie/organisatie hier net zo enthousiast over is dan ik.