Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand zich nog het "Scantraxx leegloop topic" herinneren?

Wat voor zinnigs valt er te zeggen over het vertrekken van D&R, Delete en mogelijk nog meer namen?

Ik vind het op de een of andere manier enorm jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kan iemand zich nog het "Scantraxx leegloop topic" herinneren?

Wat voor zinnigs valt er te zeggen over het vertrekken van D&R, Delete en mogelijk nog meer namen?

Ik vind het op de een of andere manier enorm jammer.

Waarom? Net of de muziek die ze maken ineens ontzettend veranderd.
Wat maakt het uit op welk label ze releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 maanden terug werd mijn verwachting dat Delete naar EoL zou gaan hier volledig onmogelijk geacht haha.

Zie nu, Delete heeft bij EoL getekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
2 maanden terug werd mijn verwachting dat Delete naar EoL zou gaan hier volledig onmogelijk geacht haha.

Zie nu, Delete heeft bij EoL getekend.


Yep, vgm heb ik daar ook het een en ander over gezegd, goeie speculaas :P

@Henk-Jan
Nee ik weet dat het in principe geen bal uitmaakt, maar Theracords was zo'n beetje het laatste label waar ik mezelf echt als fan van beschouwde, veel andere labels bestaan voor een groot deel uit namen die mij minder boeien, en Theracords was een periode gewoon 100% helemaal mijn ding.

Als dan een paar van de namen weg gaan die me al die jaren het meest hebben weten te boeien dan vind ik dat best een dingetje, hoe kinderachtig het misschien ook is :P

Ik heb volste vertrouwen in bijv Psyched en Project Exile, en het huidige stijltje van Thera vind ik msischien nog wel beter dan wat hij hiervoor deed. Maar toch vind ik het jammer op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Rickzel schreef:
Kan iemand zich nog het "Scantraxx leegloop topic" herinneren?

Wat voor zinnigs valt er te zeggen over het vertrekken van D&R, Delete en mogelijk nog meer namen?

Ik vind het op de een of andere manier enorm jammer.

Waarom? Net of de muziek die ze maken ineens ontzettend veranderd.
Wat maakt het uit op welk label ze releasen?


Zal meer collabs op gaan zoeken met leden van EOL ipv TC artiesten nu, waarbij ik vrees voor nog toegankelijkere sounds bij Delete, mja dat is ook pure speculatie natuurlijk :P . En je kan toch ook bepaalde affiniteit met een label hebben, waarbij je graag (een van) je favoriete artiesten er op ziet releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer dit, misschien dat jij kunt toelichten Pieter waarom hij deze keuze gemaakt heeft? Lijkt me alles behalve een vooruitgang (correct me if i'm wrong). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen Delete/D&R/Deetox bij Theracords kwamen waren ze ook geen grote namen he. Theracords/Limitless is qua 'macht' niet zo groot als andere labels dat ze grote namen kunnen vastleggen of wegkapen. Theracords is echter wel een powerhouse wat betreft ontwikkeling van artiesten. Kijk waar de mensen die nu door zijn gestroomd naar andere labels 5 jaar geleden stonden, dat is absoluut een verdienste van wat Thera en de rest van het Theracords en Limitless team hebben gedaan voor hen.

Ze moeten het ook niet hebben van die grote naam, maar juist nieuwe gasten die de potentie hebben om hun eigen ding te doen. Ik weet dat niet iedereen Caine of Jason Payne in die gedachte vindt passen, maar qua mindset zijn dat juist jongens die bij Theracords passen. Muzikaal is dat misschien niet meer hetzelfde als 5 jaar geleden, maar de scene is ook niet meer zoals 5 jaar geleden, vergeet dat niet.

Natuurlijk zal er met het verlies van enkele 'grote' namen even een leegte zijn, maar als ik zie dat ze zo'n talent als Invector ergens weten op te vissen en hoe die nu al produceert, wie zegt dat hij over 3 jaar ook niet een dragende Theracords-kracht is? Ik denk dat de vergelijking van Thera met voetbal helemaal niet zo gek is. Je hebt Barcelona, Bayern en Real als absolute top die uiteindelijk altijd de grootste zullen zijn en de grootste talenten en vedettes zullen hebben. Maar die moeten wel ergens vandaan komen. En hoe vet is het dat dan zo'n team als Theracords/Limitless het toch telkens voor elkaar krijgt mee te doen in de halve finale of finale van de Champions League :P En ja, shit happens, je sterspeler komt dan uiteindelijk onder de aandacht van die grote ploegen en die nemen hem dan op een gegeven moment over om de 'beste' te blijven. Zo gaat dat. Nu even weer de Theracords-selectie op orde brengen en dan weer opbouwen naar nieuwe successen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Heel jammer dit, misschien dat jij kunt toelichten Pieter waarom hij deze keuze gemaakt heeft? Lijkt me alles behalve een vooruitgang (correct me if i'm wrong). :D


Most wanted dj is een vooruitgang alleen zie ik Delete niks leren van de andere producers in EoL. Natuurlijk weet ik niet wat er precies daar afspeeld maar ik weet nu zeker dat Delete zijn sound alleen maar zal veranderen. Het ding wat hem uniek maakte werd een stuk minder toen hij naar Theracords ging. Invloed van andere mensen krijg je dat, ook al gaat het compleet onbewust.

Zijn eerste VIP delete set was echt geweldig. Ik dacht toen echt dat hij zijn sound weer had te pakken. Latere sets verdween die echt spoontech kicks zoals je die hoorde in de eerste VIP set. Als hij die sound houd. Zal hij echt op B-front/Noisecontrollers lvl komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beter dan Seneeq kan het niet uitgelegd worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Toen Delete/D&R/Deetox bij Theracords kwamen waren ze ook geen grote namen he. Theracords/Limitless is qua 'macht' niet zo groot als andere labels dat ze grote namen kunnen vastleggen of wegkapen. Theracords is echter wel een powerhouse wat betreft ontwikkeling van artiesten. Kijk waar de mensen die nu door zijn gestroomd naar andere labels 5 jaar geleden stonden, dat is absoluut een verdienste van wat Thera en de rest van het Theracords en Limitless team hebben gedaan voor hen.

Ze moeten het ook niet hebben van die grote naam, maar juist nieuwe gasten die de potentie hebben om hun eigen ding te doen. Ik weet dat niet iedereen Caine of Jason Payne in die gedachte vindt passen, maar qua mindset zijn dat juist jongens die bij Theracords passen. Muzikaal is dat misschien niet meer hetzelfde als 5 jaar geleden, maar de scene is ook niet meer zoals 5 jaar geleden, vergeet dat niet.

Natuurlijk zal er met het verlies van enkele 'grote' namen even een leegte zijn, maar als ik zie dat ze zo'n talent als Invector ergens weten op te vissen en hoe die nu al produceert, wie zegt dat hij over 3 jaar ook niet een dragende Theracords-kracht is? Ik denk dat de vergelijking van Thera met voetbal helemaal niet zo gek is. Je hebt Barcelona, Bayern en Real als absolute top die uiteindelijk altijd de grootste zullen zijn en de grootste talenten en vedettes zullen hebben. Maar die moeten wel ergens vandaan komen. En hoe vet is het dat dan zo'n team als Theracords/Limitless het toch telkens voor elkaar krijgt mee te doen in de halve finale of finale van de Champions League :P En ja, shit happens, je sterspeler komt dan uiteindelijk onder de aandacht van die grote ploegen en die nemen hem dan op een gegeven moment over om de 'beste' te blijven. Zo gaat dat. Nu even weer de Theracords-selectie op orde brengen en dan weer opbouwen naar nieuwe successen. :cool:


Hier heb je absoluut 100% gelijk in, snap alleen de keuze voor End Of Line niet en zie het niet echt als de stap omhoog die Delete verdiend! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals ik aangaf in het wjd topic. Het gaat misschien niet zo zeer om de keuze voor end of line maar meer omdat het label van warface is, en die twee kennen elkaar al langer. Bovendien een gunstige bookings agency die hij er zo bij krijgt.

Misschien pakken ze samen wel weer een keer een studio sessie in de stijl van de oude spoontech tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even hulde voor het stukje van Seneeq. Mooi verwoord kerel!

Psyched z'n re-run staat op het moment aan (http://radio.q-dance.nl/) Wat een goede herinneringen heb ik aan dit setje zeg :$ Zoveel onverwachte plaatjes, live was dat iets totaal nieuws voor me :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P&D 2016. Time to make the change.

https://instagram.com/p/BK3ByEIBLGy/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
P&D 2016. Time to make the change.

https://instagram.com/p/BK3ByEIBLGy/

Dat kan ook nog wel eens een aankondiging zijn dat ze vertrekken zoals ik misschien al een beetje had verwacht hoe het zou gaan als al 2 sterkhouders van TC zouden vertrekken. P&D een van mijn favoriete hardere producers van de afgelopen 2 jaar, dit zou ook een groot verlies zijn voor Theracords en een aanwinst voor een ander label. Ben dan wel benieuwd als ze vertrekken naar wie het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het verhaal van Seneeq, mooi verwoord inderdaad. Maar als je Geck-O, Deetox, Degos & Re-Done, Delete en Prefix & Density niet meer bij Theracords hebt, is dat toch echt een einde van een tijdperk :P (ook al zijn eerst genoemden al een tijdje "weg")
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Naja in de tijd dat Geck-o weg ging is Delete erbij gekomen (overigens zijn beide artiesten nooit volledig weg, daarvoor is onze vriendschap ook te groot voor)

Ff de feiten
- DnR en Delete weg
- Invector erbij
- Okt nieuwe naam erbij
- nov/dec nieuwe naam erbij

Ons logo/vid art is ook vernieuwd met de release preview v Invector :) Erg blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Pieter, je gaat nu voorbiji aan het feit of het jammer is dat ze weg zijn. Misschien wil je er geen antwoord op geven, dat is prima, maar misschien mag je ook gewoon zeggen dat ze helaas een andere weg in zijn geslagen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de huidige weg van Geck-O, dan past dat totaal niet meer bij Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich goed verwoord van Seneeq, maar ik vind Theracords nou juist een van de grootste labels. Op (misschien) Minus is More na zie ik geen enkel ander label dat zo'n sterk merk is en waar zo veel mensen fan van zijn als Theracords in de afgelopen 3 jaar. Als er één label de Bayern, Barcelona of RM is van de Hardstyle is Theracords dat wel imo.
Maar aan de andere kant is Delete inmiddels populair en gevestigd genoeg om zonder zo'n label een grote fanbase te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maar Pieter, je gaat nu voorbei aan het feit of het jammer is dat ze weg zijn. Misschien wil je er geen antwoord op geven, dat is prima, maar misschien mag je ook gewoon zeggen dat ze helaas een andere weg in zijn geslagen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar de huidige weg van Geck-O, dan past dat totaal niet meer bij Theracords.

Voorbij*

Dat lijkt me logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha godmiljaar xd maar dat verandert niks aan mijn vraag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Opzich goed verwoord van Seneeq, maar ik vind Theracords nou juist een van de grootste labels. Op (misschien) Minus is More na zie ik geen enkel ander label dat zo'n sterk merk is en waar zo veel mensen fan van zijn als Theracords in de afgelopen 3 jaar. Als er één label de Bayern, Barcelona of RM is van de Hardstyle is Theracords dat wel imo.
Maar aan de andere kant is Delete inmiddels populair en gevestigd genoeg om zonder zo'n label een grote fanbase te hebben.


In mijn verhaal heb ik het dan niet exclusief over het label maar de complete organisatie er achter. En dan is Limitless een kleinere speler dan Most Wanted of Headliner, omdat zij gewoon een veel grotere organisatie met meerdere labels en evenementen er achter hebben zitten. Een label is niet zo belangrijk als mensen hier denken. Een artiest moet het hebben van zijn boekingen, merchandise en marketing.

De reden van de overstap van Delete zal dan ook nooit zijn dat End of Line beter is dan Theracords oid, maar het boekingskantoor meer kansen biedt. Als je het puur over labels hebt zijn Theracords, Minus is More en (opkomend) Gearbox inderdaad de enige labels met een following. Maar met die logica zou Theracords ook veel groter (moeten) zijn en makkelijker artiesten kunnen binnenhalen. Die tijd is voorbij, het label en de muziek is niet langer het primaire product. Dat is de artiest zelf, en dan met name zijn optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Verhaal


Toekomstperspectief is er altijd wel bij Theracords, "goed transferbeleid" hebben jullie zeker, want ik verwacht ook heel veel van Invector. En die gaten die er ontstaan door de vertrekkende namen zie ik binnen no time wel ingevuld worden door Project Exile en Psyched bijvoorbeeld.

Denk ook dat de berichten in dit topic vooral uit een positieve houding richting Theracords komen, je kunt het ook zien als compliment dat (de meesten hier?) Theracords helemaal niet onder vinden doen dan van de andere labels. Maar dan weten we natuurlijk ook weinig van het zakelijke gedeelte af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete staat in principe toch gewoon op elk groot feest/festival als Theracords artiest? Je kan dan wel toegeven aan clubs al Real Madrid maar moet je zelf niet de ambitie hebben om even groot te worden?

Ik vind dat Theracords serieus aan kwaliteit heeft ingeboet. Een Theracords bunker op Q-Base 2017 kunnen we sowieso wel op onze buik schrijven hierdoor.

Achja het zal niet anders zijn, maar vind Theracords nu toch een stuk minder interessant geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als een contract is afgelopen en je een onderhandeling aangaat en de artiest kiest voor een andere agency dan kunnen wij wel van alles willen, maar dan houdt t ook gewoon op he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:44 
 
Hardtraxxer

In principe is dit niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Om het algemeen/hetscantraxx-leeglooptopic-t26235.html er maar even bij te pakken.

Vind het zelf ook jammer hoor daar niet van. :/

Edit: Nou is Scantraxx qua grootte niet echt vergelijkbaar met Theracords maar toch
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen