Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Deetox released tot zover gewoon nog steeds bij Theracords alleen zit ze ipv Limitless bij Platinum Next (in line).
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Zit Deetox nog wel bij Theracords? Het viel me op dat er vanuit TC akelig weinig nieuws naar buiten kwam over haar optreden op Qlimax, en bij Jason Payne meteen een bericht dat ze trots zijn op hem dat hij hardbass afsluit.

Ook al heeft ze Theracords verlaten, ze is toch een TC product lijkt me, lijkt haast alsof er wat is voorgevallen ofzo.

Kan me voorstellen dat hier niets over naar buiten wordt gebracht, en wil ook geen geroddel veroorzaken :P maar ben toch benieuwd.
Dan heb je niet goed opgelet! Bijv:
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... 767048599/
Artiest
last seen 5 days ago
Morgen om 19.00 uur weer een nieuwe Theracords Radio Show om 19.00 - Q-dance Radio!
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.
Artiest
557 posts member since 2010
DL22 wrote:Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.
Dan kun je je bron sinds september niet meer vertrouwen :lol:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Deetox wrote:
DL22 wrote:Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:
Ik weet wat ik weet en vertrouw mijn bron. :)
Artiest
DL22 wrote:
Deetox wrote:
Haha prima joh :thumbsup: Wel bijzonder dat hij meer weet dan mij :thumbup:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
DL22 wrote:
Deetox wrote:
De bron geeft zelf toch erg duidelijk antwoord? :lol:
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Unknown wrote:
De bron geeft zelf toch erg duidelijk antwoord? :lol:
Deze antwoord ga ik niet bevragen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nee dat lijkt me in dit geval ook best verstandig >.<
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
Theracords topic

De enige bron die ik vertrouw !
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
We zullen wel zien wat er gebeurd dan he.
Last edited by DL22 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DL22 wrote:We zullen wel zien wat er gebeurd dan he. Tot wanneer loopt dat contract dan?
Kun je dat niet beter aan jouw bron vragen, gezien hij het volgens jou beter weet dan Deetox zelf?
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Joey wrote:
DL22 wrote:We zullen wel zien wat er gebeurd dan he.
Kun je dat niet beter aan jouw bron vragen, gezien hij het volgens jou beter weet dan Deetox zelf?
Wie zegt dat mijn bron een 'hij' is?
Last edited by DL22 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Dus Deetox is je bron?

Effe massale verwarring zaaien hierzo. Ik heb jullie wel door, illuminati enzo.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
DjThera wrote:
Rickzel wrote:Zit Deetox nog wel bij Theracords? Het viel me op dat er vanuit TC akelig weinig nieuws naar buiten kwam over haar optreden op Qlimax, en bij Jason Payne meteen een bericht dat ze trots zijn op hem dat hij hardbass afsluit.

Ook al heeft ze Theracords verlaten, ze is toch een TC product lijkt me, lijkt haast alsof er wat is voorgevallen ofzo.

Kan me voorstellen dat hier niets over naar buiten wordt gebracht, en wil ook geen geroddel veroorzaken :P maar ben toch benieuwd.
Dan heb je niet goed opgelet! Bijv:
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... 767048599/
Deetox wrote: Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:
Oke duidelijk! My bad :) Dat is het voordeel dat jullie nog steeds reageren hier, scheelt een boel onduidelijkheden en mensen met 'betrouwbare' bronnen. :P

Lijkt me toch dat het niet veel duidelijker wordt dan dit >.<
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Tenzij ze meer weet, maar nog niks kan/mag zeggen. ;)
Artiest
Zephyrus wrote:Tenzij ze meer weet, maar nog niks kan/mag zeggen. ;)
Dan had ik ook niet kunnen reageren :P .. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik daar gewoon niet mee bezig ben :) Ik ben met Loudness, X-Qlusive & Qlimax minstens een half jaar zoet geweest aan produceren, produceren en nog eens produceren en heelveel stress. Al zou ik t willen dan had ik niet eens tijd gehad om me daar mee bezig te houden.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
DL22 wrote:We zullen wel zien wat er gebeurd dan he. Tot wanneer loopt dat contract dan?
Ah ik zie dat je ook hier weer lekker onzin aan het verkondigen bent, echt fijn gewoon.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lijkt me dat contracten enzo lekker behandeld moeten worden door de agencies en niet door een forum wat daar weinig mee te maken heeft. Dus een ander onderwerp lijkt me een goed idee.
Artiest
last seen 5 days ago
Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
het is inderdaad jammer dat er individuen zijn die op deze manier Hardtraxx er niet beter op maken
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
DjThera wrote:Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.
Het is toch te triest voor woorden dat zelfs wanneer de artiest zelf een verklaring aflegt de persoon op zo'n misselijke wijze voet bij stuk houdt en zo'n gerucht de wereld in helpt. Met je "bron". :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
DjThera wrote:Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.
Gelukkig gaat het maar om 1 gast en druist de rest er tegenin.
Artiest
last seen 5 days ago
PNXRMX wrote:
Gelukkig gaat het maar om 1 gast en druist de rest er tegenin.
Niet mee eens, werd ook gesuggereerd dat we als Theracords geen aandacht aan Deetox geven terwijl we dat gewoon wel doen