Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox released tot zover gewoon nog steeds bij Theracords alleen zit ze ipv Limitless bij Platinum Next (in line).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zit Deetox nog wel bij Theracords? Het viel me op dat er vanuit TC akelig weinig nieuws naar buiten kwam over haar optreden op Qlimax, en bij Jason Payne meteen een bericht dat ze trots zijn op hem dat hij hardbass afsluit.

Ook al heeft ze Theracords verlaten, ze is toch een TC product lijkt me, lijkt haast alsof er wat is voorgevallen ofzo.

Kan me voorstellen dat hier niets over naar buiten wordt gebracht, en wil ook geen geroddel veroorzaken :P maar ben toch benieuwd.

Dan heb je niet goed opgelet! Bijv:
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... 767048599/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Morgen om 19.00 uur weer een nieuwe Theracords Radio Show om 19.00 - Q-dance Radio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.

Dan kun je je bron sinds september niet meer vertrouwen :lol:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
DL22 schreef:
Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.

Dan kun je je bron sinds september niet meer vertrouwen :lol:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:


Ik weet wat ik weet en vertrouw mijn bron. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Deetox schreef:
DL22 schreef:
Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.

Dan kun je je bron sinds september niet meer vertrouwen :lol:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:


Ik weet wat ik weet en vertrouw mijn bron. :)

Haha prima joh :thumbsup: Wel bijzonder dat hij meer weet dan mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Deetox schreef:
DL22 schreef:
Heb via een goed betrouwbare bron in september vernomen dat Deetox weg zou willen bij Theracords.

Dan kun je je bron sinds september niet meer vertrouwen :lol:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:


Ik weet wat ik weet en vertrouw mijn bron. :)


De bron geeft zelf toch erg duidelijk antwoord? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:

De bron geeft zelf toch erg duidelijk antwoord? :lol:


Deze antwoord ga ik niet bevragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat lijkt me in dit geval ook best verstandig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:58 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

De enige bron die ik vertrouw !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We zullen wel zien wat er gebeurd dan he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
We zullen wel zien wat er gebeurd dan he. Tot wanneer loopt dat contract dan?

Kun je dat niet beter aan jouw bron vragen, gezien hij het volgens jou beter weet dan Deetox zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
DL22 schreef:
We zullen wel zien wat er gebeurd dan he.

Kun je dat niet beter aan jouw bron vragen, gezien hij het volgens jou beter weet dan Deetox zelf?


Wie zegt dat mijn bron een 'hij' is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus Deetox is je bron?

Effe massale verwarring zaaien hierzo. Ik heb jullie wel door, illuminati enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Zit Deetox nog wel bij Theracords? Het viel me op dat er vanuit TC akelig weinig nieuws naar buiten kwam over haar optreden op Qlimax, en bij Jason Payne meteen een bericht dat ze trots zijn op hem dat hij hardbass afsluit.

Ook al heeft ze Theracords verlaten, ze is toch een TC product lijkt me, lijkt haast alsof er wat is voorgevallen ofzo.

Kan me voorstellen dat hier niets over naar buiten wordt gebracht, en wil ook geen geroddel veroorzaken :P maar ben toch benieuwd.

Dan heb je niet goed opgelet! Bijv:
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... 767048599/

Deetox schreef:
Ik ben helemaal niet bezig met dat soort zaken, momenteel is het voor mij vooral belangrijk dat ik gewoon tracks maak en release. Daarnaast heb ik heb gewoon een contract bij TC en aan het einde van die contract zien we wel weer :thumbsup:


Oke duidelijk! My bad :) Dat is het voordeel dat jullie nog steeds reageren hier, scheelt een boel onduidelijkheden en mensen met 'betrouwbare' bronnen. :P

Lijkt me toch dat het niet veel duidelijker wordt dan dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:15 
 
Hardtraxxer

Tenzij ze meer weet, maar nog niks kan/mag zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Tenzij ze meer weet, maar nog niks kan/mag zeggen. ;)

Dan had ik ook niet kunnen reageren :P .. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik daar gewoon niet mee bezig ben :) Ik ben met Loudness, X-Qlusive & Qlimax minstens een half jaar zoet geweest aan produceren, produceren en nog eens produceren en heelveel stress. Al zou ik t willen dan had ik niet eens tijd gehad om me daar mee bezig te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
We zullen wel zien wat er gebeurd dan he. Tot wanneer loopt dat contract dan?

Ah ik zie dat je ook hier weer lekker onzin aan het verkondigen bent, echt fijn gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dat contracten enzo lekker behandeld moeten worden door de agencies en niet door een forum wat daar weinig mee te maken heeft. Dus een ander onderwerp lijkt me een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 13:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is inderdaad jammer dat er individuen zijn die op deze manier Hardtraxx er niet beter op maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.

Het is toch te triest voor woorden dat zelfs wanneer de artiest zelf een verklaring aflegt de persoon op zo'n misselijke wijze voet bij stuk houdt en zo'n gerucht de wereld in helpt. Met je "bron". :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.


Gelukkig gaat het maar om 1 gast en druist de rest er tegenin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
Lijkt inderdaad op opzettelijk drama creëren. Krijg daar toch n beetje een vieze smaak van in mn mond en dat zet mijns inziens hardtraxx voor de zoveelste keer in een slecht daglicht.


Gelukkig gaat het maar om 1 gast en druist de rest er tegenin.

Niet mee eens, werd ook gesuggereerd dat we als Theracords geen aandacht aan Deetox geven terwijl we dat gewoon wel doen
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen