Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook niks met Caine zijn nummers :$ . Wens hem evengoed veel succes bij Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat hij tot nu toe redelijke tracks heeft gemaakt, zei toevallig laatst tegen een paar vrienden van me dat zo'n Schotse viking natuurlijk erg vet eruit ziet op de posters en de social media promotie dingen.

Als z'n producties heel iets interessanter worden geloof ik best dat hij meer dan prima toevoeging is op Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Heb ook niks met Caine zijn nummers :$ . Wens hem evengoed veel succes bij Theracords

Heb hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
en het blijven naar mijn mening een stel leuke mensen. Vind het ook heel tof voor ze dat ze het zo goed doen tegenwoordig.


Helemaal mee eens, ik vind het zelf ook jammer dat ik begin af te haken.

TC geeft mij ook geen TC gevoel mee, maar tijden veranderen, in dit geval 'helaas'.

Maar leuke mensen zijn en blijven het. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig houden o.a Thera, Prefix & Density, Degos & Re-done en Psyched de diversiteit er nog in. Vind de platen van Caine erg vet dus dat is imo een prima toevoeging bij Theracords :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Brutale vraag, maar waarom zijn de verzendkosten bij de nieuwe shop ineens 6.95 geworden? Dat vind ik namelijk vrij prijzig, op de oude site was het volgens mij 2.95,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Brutale vraag, maar waarom zijn de verzendkosten bij de nieuwe shop ineens 6.95 geworden? Dat vind ik namelijk vrij prijzig, op de oude site was het volgens mij 2.95,-

Blame Post NL. Een pet duw je niet in een envelop en dat kost nou eenmaal 6,95. Er wordt geen geld verdiend aan de verzendkosten en deze shop doen we ook echt helemaal zelf dus is niet uitbesteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Andromeda schreef:
Brutale vraag, maar waarom zijn de verzendkosten bij de nieuwe shop ineens 6.95 geworden? Dat vind ik namelijk vrij prijzig, op de oude site was het volgens mij 2.95,-

Blame Post NL. Een pet duw je niet in een envelop en dat kost nou eenmaal 6,95. Er wordt geen geld verdiend aan de verzendkosten en deze shop doen we ook echt helemaal zelf dus is niet uitbesteed.


En pet kan makkelijk door de brievenbus, je hebt namelijk ook nog andere verpakking dan enveloppen die door de brievenbus gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6,95 verzend kosten voor een waaier is natuurlijk best veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
6,95 verzend kosten voor een waaier is natuurlijk best veel

Ik weet de verzend prijzen niet uit mn hoofd maar volgens mij is die 6,95 alleen voor de pet. Andere items hebben lagere verzendkosten. Een waaier kan je overigens wel in n envelop duwen maar dan komt ie niet heelhuids aan. Tis ook wel belangrijk dat iets heel aan komt dus dan moet t ook anders verpakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Norther66 schreef:
6,95 verzend kosten voor een waaier is natuurlijk best veel

Ik weet de verzend prijzen niet uit mn hoofd maar volgens mij is die 6,95 alleen voor de pet. Andere items hebben lagere verzendkosten. Een waaier kan je overigens wel in n envelop duwen maar dan komt ie niet heelhuids aan. Tis ook wel belangrijk dat iets heel aan komt dus dan moet t ook anders verpakt zijn.


Waarom staat dat dan niet zo op de site :) ? Zou toch wat aantrekkelijker zijn zo :)

Moest ik in België dat stickerpackje willen kopen voor 3,99 tel ik uiteindelijk een kleine 20€ neer inclusief verzendingskosten, zie er geen andere verzendingskosten bij verschijnen dan 15€.

Toch wel een beetje te veel van het goede toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Norther66 schreef:
6,95 verzend kosten voor een waaier is natuurlijk best veel

Ik weet de verzend prijzen niet uit mn hoofd maar volgens mij is die 6,95 alleen voor de pet. Andere items hebben lagere verzendkosten. Een waaier kan je overigens wel in n envelop duwen maar dan komt ie niet heelhuids aan. Tis ook wel belangrijk dat iets heel aan komt dus dan moet t ook anders verpakt zijn.


Ah, nu hebben andere producten idd wel lagere verzendkosten, toen ik gisteren keek was dit nog niet het geval..
Ik heb niks gezegd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zoals wel vaker bij een lancering stonden sommige dingen nog niet goed. Nu wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 17:05 
 
Hardtraxx Elite

Geen probleem, bedankt voor de opheldering. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar kan je snapbacks van Delete kopen en zijn er ook t-shirts van Prefix & Density? Niet die WUFU of Brain Meets Brutal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amtwoord op je eerste vraag: http://www.deletemerch.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit Deetox nog wel bij Theracords? Het viel me op dat er vanuit TC akelig weinig nieuws naar buiten kwam over haar optreden op Qlimax, en bij Jason Payne meteen een bericht dat ze trots zijn op hem dat hij hardbass afsluit.

Ook al heeft ze Theracords verlaten, ze is toch een TC product lijkt me, lijkt haast alsof er wat is voorgevallen ofzo.

Kan me voorstellen dat hier niets over naar buiten wordt gebracht, en wil ook geen geroddel veroorzaken :P maar ben toch benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:19 
 
Hardtraxxer

Misschien dat ze te groot is geworden voor Theracords met al die grote boekingen de laatste tijd.

En/of ze is misschien in onderhandeling met Roughstate, om daar te tekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Misschien dat ze te groot is geworden voor Theracords met al die grote boekingen de laatste tijd.

En/of ze is misschien in onderhandeling met Roughstate, om daar te tekenen.


Denk niet dat ze naar Roughtstate zal gaan

provehito schreef:
haar tegenwoordige tracks lijken ook niet meer op de oude deetox, zou me niets verbazen als ze toch richting nightbreed/a2 zou gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:24 
 
Hardtraxxer

Roughstate bezit veel waardevolle raw hardstyle artiesten. Waarom zou Deetox daar niet tussen passen? Verbreed hun publiek alleen maar meer + dan hebben ze 1 van de meest geboekte/populaire vrouwelijke raw hardstyle artiest. En zoals je zelf al zegt wordt haar sound steeds toegankelijker en commerciëler, dus zie haar ook nog wel naar Roughstate gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

omdat deetox die artiesten niet support en andersom ook niet?

Ze neigt meer richting die andere labels omdat het daarbij wel zo is,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:45 
 
Hardtraxxer

Kan nog komen als de muziek nog meer gaat aansluiten bij de artiesten van Roughstate. Zou wel nieuwsgierig zijn naar een collab tussen Deetox en bijvoorbeeld een B-Front/Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is tegenwoordig ook niks op tegen om een beetje tussen de labels te zweven, een track als Rawness op Loudness records, en tracks met Delete op Theracords.

Kan ook zijn dat dat het gewoon een beetje is, net als met Geck-O nu, en net als Noisecontrollers die een tijd had dat hij eigenlijk alleen maar tracks op Q-dance records uitgaf.

Maar ben toch benieuwd hoe dit zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:48 
 

Zephyrus schreef:
Waarom zou Deetox daar niet tussen passen?


Nu zeker nog niet! Dan moeten de producties echt nog naar een hoger niveau vind ik! En een reeks sterke tracks weten te maken! Maar goed buiten dat zal het never nooit gebeuren ;)

Ik zie haar ook wel kans maken bij A2 inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox zit nog altijd bij Theracords :) denk niet dat het de bedoeling is geweest om het idee te wekken dat ze minder aandacht krijgt dan de rest van de artiesten.
Boekingen worden volgens mij tegenwoordig via Platinum geregeld.
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen