Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zoals pieter het zou zeggen:

Het is druk in onze HQ.
- Nieuwe Deetox release online:
hardstyle-releases/deetox-here-i-come-ther-093-t33786.html
- Deze week is bekend gemaakt dat Theracords een stage zal hosten op Dreamvillage:
https://www.facebook.com/events/4899231 ... 2/?fref=ts
- Ook is bekend gemaakt dat zowel Geck-o, Cellrock en Degos & Re-Done zullen draaien op Dance Valley 2013.
feesten/dance-valley-2013-03-08-2013-spaarnwoude-t33771.html
Wat natuurlijk helemaal te gek nieuws is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik zal me ook maar eens wat vaker begeven in dit topic. is wel handig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als de HQ previews van het label maar gewoon degelijk gepost blijven worden, een van de fijne kanten van het label vind ik, om niet naar een slechte $$$-youtube/soundofhardstylez rip te hoeven luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Zoals pieter het zou zeggen:
Het is druk in onze HQ.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
teupie schreef:
Ben ook wel benieuwd of andere theracords leden het ook zo ervaren!?

Ja ;-) ( ik wel iig )
Persoonlijk heb ik ook wel eens zo'n gevoel gehad van: Wat doe ik eigenlijk op deze forum.
En dat komt niet alleen door reacties op artiesten, maar ook hoe soms mensen hier met mekaar omgaan, zo weinig respect.


Hoe komt het artiesten zo snel de neiging hebben het op deze (negatieve) manier te interpreteren?

Ik zie het meer zo: als mijn aller beste vrienden, waar ik ontzettend veel respect voor heb, bepaalde gedragingen hebben en ik vind ze, laten we zeggen, "achterlijk", dan spreek ik dat tegen hen eerder en duidelijker uit dan wanneer ik iemand die een minder goede vriend is hetzelfde zie doen. Voor beide personen heb ik evenveel, al dan niet meer voor mijn beste vrienden, respect, maar mijn uiting jegens die personen is compleet verschillend. Mijn punt: Hardtraxxers voelen zich denk ik dichter bij de scene staan (terecht of onterecht), en daarvoor ook dichter bij de artiest.

Comments als "Gefeliciteerd, jullie hebben zojuist de meest valse kicks in tijden geproduceerd. Ik was aan het hopen dat het een grap was, maar dit word dus nog serieus gereleased en zal ik dus serieus misschien wel op feesten gaan horen.. you got to be kidding me.. (Wesz91) of "Na beide tracks nog eens geluisterd te hebben lijken die kicks toch aardig op die holle zooi van Headhunterz, wat totaal niet mijn smaak is! :thumbdown:" (Destination), zeggen voor mij eerder dat deze jongens, om welke reden dan ook (niet hun stijl, geen zin, te dom... noem maar op - overigens niet persoonlijk jongens ;) ), een weinig genuanceerde post schrijven, dan dat ze geen respect hebben voor de artiest. Die vrijheid hebben ze nu eenmaal.

Dit bovenstaande zal lang niet altijd op gaan natuurlijk, maar het is misschien wel een andere kijk en een andere manier van interpreteren waar artiesten bij stil kunnen staan. Het is zo makkelijk om te roepen dat commentaar te negatief is of respectloos zou zijn. The Prophet is hier een perfect voorbeeld in. Zijn laatste producties zijn naar mijn mening bagger en inspiratieloos, kan er niet meer van maken. Moet ik deze mening dan anders verpakken, omdat ik anders niet genoeg respect betuig? Nee, ik respecteer deze man heel erg, maar voel me vrij genoeg om op een forum te kunnen zeggen dat ik het bagger en inspiratieloos vind. De drempel is hier op Hardtraxx heel laag.

Nogmaals, het niet al omvattend en niet toe te passen op iedere situatie, of los te zien van andere dingen die meespelen. Overigens geldt dit ook voor de relatie onder leden zelf. Ik respecteer iedereen op dit forum, maar vind sommige comments echt idioot, bij deze. Hopelijk geld dit voor de meesten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Deetox schreef:
teupie schreef:
Ben ook wel benieuwd of andere theracords leden het ook zo ervaren!?

Ja ;-) ( ik wel iig )
Persoonlijk heb ik ook wel eens zo'n gevoel gehad van: Wat doe ik eigenlijk op deze forum.
En dat komt niet alleen door reacties op artiesten, maar ook hoe soms mensen hier met mekaar omgaan, zo weinig respect.


maar voel me vrij genoeg om op een forum te kunnen zeggen dat ik het bagger en inspiratieloos vind. De drempel is hier op Hardtraxx heel laag.


Zoals ik al zei: Ik heb het niet alleen over hoe er tegen artiesten word gepraat.

Iedereen heeft een mening over wat is respect en wat gaat TE ver.
Blijkbaar zie jij het anders dan ik of pieter of wie dan ook, dat kan en dit moet ook gerespecteerd worden, net zoals dat het gerespecteerd moet worden dat pieter het zo ziet en deze keuze heeft gemaakt :)

Uiteindelijk draaien veel dingen om een eigen mening & gevoel, iedereen voelt zich anders bij een situatie.
En ook ik maak nu de fout om weer offtopic te gaan, daarom vraag ik om vanaf nu gewoon lekker Ontopic te blijven want het heeft geen enkele zin om hierover te blijven praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk, zal weer OT gaan, maar hier MOEST ik op reageren!

mr_vertigo schreef:
Overigens geldt dit ook voor de relatie onder leden zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het helemaal eens met Deetox, het is (te) vaak kinderachtig en hier en weinig er is weinig respect. Maar ik vind het een leuk forum, vanwege alle nieuwtjes en ontwikkelingen in de hardstyle/hardcore scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik ben het helemaal eens met Deetox, het is (te) vaak kinderachtig en hier en weinig er is weinig respect. Maar ik vind het een leuk forum, vanwege alle nieuwtjes en ontwikkelingen in de hardstyle/hardcore scene.


Ik vind dit echt een schande. Een oproep aan alle mod's en Jor-D, zijn jullie het hiermee eens? Moet hier een topic over komen, een conferentie, de mannen van de ronde tafel? Want als ik hier door kinderachtige comments, trolls, of ongenuanceerde comments word gezien als een respectloos persoon ben ik hier snel weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik ben het helemaal eens met Deetox, het is (te) vaak kinderachtig en hier en weinig er is weinig respect. Maar ik vind het een leuk forum, vanwege alle nieuwtjes en ontwikkelingen in de hardstyle/hardcore scene.


Ik vind dit echt een schande. Een oproep aan alle mod's en Jor-D, zijn jullie het hiermee eens? Moet hier een topic over komen, een conferentie, de mannen van de ronde tafel? Want als ik hier door kinderachtige comments, trolls, of ongenuanceerde comments word gezien als een respectloos persoon ben ik hier snel weg!

Ik denk niet dat Stefan doelde op jou specifiek. Echter vind ik dat de discussie omtrent het respectgehalte hier elders mag worden gevoerd. Theracords blijft Theracords. Ook nu Pieter niet meer actief is op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jonge, als ik geen respect voor de muziek/artiesten had gehad had ik niet zoveel van mijn tijd op dit forum besteed of wel.. ongeacht wat de inhoud van mijn posts is dus. Oh, en ik voer deze discussie dolgraag ergens anders dus maak aub een topic aan. Ik doe het alleen niet meer want je hebt de kans dat het binnen een dag dicht is omdat er weer wordt gevreesd voor imagoschade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik ben het helemaal eens met Deetox, het is (te) vaak kinderachtig en hier en weinig er is weinig respect. Maar ik vind het een leuk forum, vanwege alle nieuwtjes en ontwikkelingen in de hardstyle/hardcore scene.


Ik vind dit echt een schande. Een oproep aan alle mod's en Jor-D, zijn jullie het hiermee eens? Moet hier een topic over komen, een conferentie, de mannen van de ronde tafel? Want als ik hier door kinderachtige comments, trolls, of ongenuanceerde comments word gezien als een respectloos persoon ben ik hier snel weg!

Ik bdoelde het over het algmeen gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/discussietopic-respect-op-hardtraxx-wat-moet-er-veranderen-t33823.html


Astu. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Bart/Rik Is er al meer bekent over Pan-Demic? Wat een heldige plaat is dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:32 
 
Artiest

jordifcg schreef:
@ Bart/Rik Is er al meer bekent over Pan-Demic? Wat een heldige plaat is dat :loving:

Blackburn schreef:
Die houden wij voorlopig nog even exclusief ;)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Respect moet je verdienen, dat hoef ik niet zomaar voor iedereen te hebben.

Dus laten we het woord 'respect' vooral niet te pas en te onpas te gemakkelijk gebruiken bij iedere discussie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit man Thera is weg nu kan ik niet meer slapen vannacht. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Respect moet je verdienen, dat hoef ik niet zomaar voor iedereen te hebben.

Dus laten we het woord 'respect' vooral niet te pas en te onpas te gemakkelijk gebruiken bij iedere discussie. :)


harde woorden mang, respect....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay, gratis trackje van Deetox op haar soundcloud: Drop that Bass :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Yay, gratis trackje van Deetox op haar soundcloud: Drop that Bass :yay:

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
The Skribbler schreef:
Yay, gratis trackje van Deetox op haar soundcloud: Drop that Bass :yay:

^^


En hij is heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik. Jij hebt een tijdje geleden bij Willem in de studio gezeten. Is daar nog wat moois uit gekomen? En kunnen we binnenkort misschien een preview daarvan verwachten. Ik ben daar eigenlijk wel heel benieuwd naar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:18 
 
Hardtraxxer

Dat was het plan ja, maar is nog niet gebeurt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle4life schreef:
Dat was het plan ja, maar is nog niet gebeurt :D


Geck-O is al bij Heady in de studio geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 18:35 
 
Hardtraxxer

Oh, dacht is gelezen te hebben dat dat nog niet was gebeurt, nu schijnbaar wel dus :P
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen