Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Nerazzurro, Ik dacht dat jij 3 pagina's geleden al genoeg onzin had gepraat in dit topic, maar het gaat maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Phase 2 schreef:
verhaal

Zoals ik al zei: wellicht en de juiste mensen, al denk ik dat mijn kwaliteiten ergens anders liggen. En te weinig tijd staat nergens in het verhaal vermeld, die conclusie trek je zelf. Vandaar dat ik zeg dat ze het dan wel wat beter mochten verwoorden.


Er staat in het bericht toch ook niet dat therabyte niet het succes brengt dat theracords wel brengt en het daarom is gestopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:53 
 

Ik persoonlijk trek mijn conclusies uit het feit dat ze stoppen met dingen te doen waar ze heel veel passie voor hebben omdat het te weinig oplevert. Maar als je iets doet wat je leuk vind levert het altijd wat op. Dus passie voor de muziek is niet de enige drijfveer voor het maken van muziek. Ik denk dat ze muziek willen maken die mensen leuk vinden. Je kunt daarnaast toch ook muziek maken die iedereen lelijk vindt? Maar dan is het te tijdrovend en heeft het geen bestaansrecht. Ik vind Theracords niet helemaal integer, maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik persoonlijk trek mijn conclusies uit het feit dat ze stoppen met dingen te doen waar ze heel veel passie voor hebben omdat het te weinig oplevert. Maar als je iets doet wat je leuk vind levert het altijd wat op. Dus passie voor de muziek is niet de enige drijfveer voor het maken van muziek. Ik denk dat ze muziek willen maken die mensen leuk vinden. Je kunt daarnaast toch ook muziek maken die iedereen lelijk vindt? Maar dan is het te tijdrovend en heeft het geen bestaansrecht. Ik vind Theracords niet helemaal integer, maar dat is mijn mening.


Waar staat dat het te weinig oplevert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:03 
 

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik persoonlijk trek mijn conclusies uit het feit dat ze stoppen met dingen te doen waar ze heel veel passie voor hebben omdat het te weinig oplevert. Maar als je iets doet wat je leuk vind levert het altijd wat op. Dus passie voor de muziek is niet de enige drijfveer voor het maken van muziek. Ik denk dat ze muziek willen maken die mensen leuk vinden. Je kunt daarnaast toch ook muziek maken die iedereen lelijk vindt? Maar dan is het te tijdrovend en heeft het geen bestaansrecht. Ik vind Theracords niet helemaal integer, maar dat is mijn mening.


Waar staat dat het te weinig oplevert?
Therabyte is niet geworden wat ze ervan verwacht hadden, zoals Theracords dat wel is. Mijn aanname is dat de reden daarvan is dat het te weinig steun krijgt van liefhebbers en dus is het label niet 'succesvol'. Het levert te weinig op. Dat is mijn gedachte hierover

Daarbij komt nog dat Theracords een label is dat zich af wil zetten tegen de gevestigde orde van organisaties en labels die de hardstyle scene in hun greep hebben. Ze vinden de early sound geweldig en ze willen dat laten voortbestaan. Is het dan niet frappant dat juist het enige dat mij doet denken aan de early sound: Therabyte, nu op geheven wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Daarbij komt nog dat Theracords een label is dat zich af wil zetten tegen de gevestigde orde van organisaties en labels die de hardstyle scene in hun greep hebben. Ze vinden de early sound geweldig en ze willen dat laten voortbestaan. Is het dan niet frappant dat juist het enige dat mij doet denken aan de early sound: Therabyte, nu op geheven wordt?

Nah het echte doel van Theracords is diversiteit. Ook al droeg Therabyte daar voor een flink deel aan bij, kan ik je hierin geen gelijk geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het antwoord staat al in de nieuwsbrief. Vandaar dat ik er niet op in ben gegaan, maar er blijkt behoefte aan meer duidelijkheid dus wil ik hier nog eenmalig op ingaan.

We (Ingrid en ik) zijn met Theracords begonnen met een duidelijke visie, muziek uitbrengen met passie (vandaar "music produced from the heart". Wat ontstond als hobby naast 2 fulltime banen is nu 4 jaar later, o.a. met dank aan een geweldig team van artiesten/vrijwilligers uitgegroeid tot een totaal concept / bedrijfje. 4 jaar geleden waren dit dromen en we zijn dan ook heel blij en trots dat dit oa door jullie gelukt is om onze dromen te verwezenlijken.

Echter hield dit wel in dat Theracords en Therabyte steeds meer en meer tijd opeisten, waardoor we keuzes hebben gemaakt in onze privé-situatie om steeds minder te gaan werken en zelfs uiteindelijk te stoppen met werken voor de baas. Ondertussen zijn we met Theracords door blijven groeien waardoor er nog meer tijd in geïnvesteerd diende te worden, maar wat als positieve bijkomstigheid natuurlijk ook heeft dat we daardoor dus ook fulltime hiermee bezig konden zijn, echter, en dat is voor ons nog wel het belangrijkste punt: een dag heeft ook maar 24 uur en hoe deel je dat in met zoveel verschillende werkzaamheden.

We merkten dus steeds meer dat tijd een issue begon te worden. Een Therabyte release kost evenveel tijd als een Theracords release en een label runnen is sowieso erg arbeidsintensief en er komt meer bij kijken dan menigeen denkt. We hebben dus na uitvoerig sparren/discussiëren ook alle mogelijkheden met ons team besproken om na te denken of we Therabyte konden behouden. Maar na dik 3 jaar en 45 releases verder, hoeveel tijd en energie we hier ook met zijn allen in hebben gestoken met een groep fantastische artiesten, is er buiten artistieke voldoening (dat we overigens ook van Theracords releases krijgen) eigenlijk niets gebeurd.

We hebben het echt de kans gegeven maar met een nieuw jaar voor de deur de keuze gemaakt om onze tijd volledig op Theracords te richten zodat we hiermee door kunnen blijven gaan zoals we willen. Voor ons een dieptepunt, want we hadden het zo graag anders gezien, maar we hopen dat we hier sterker uitkomen!

De toekomst zal het uitwijzen! In ieder geval enorm bedankt dat jullie met elkaar jullie meningen willen delen over Therabyte en of dat nu begripvol is of juist niet, het betekent toch dat Therabyte niet alleen onze hart heeft gestolen maar ook bij jullie een plekje verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik hoop dat er nu meer duidelijkheid is zodat we weer kunnen praten over tracks/releases/evenementen/artiesten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me inderdaad dat er nu duidelijkheid is geschept. En volgens mij heb ik van meerdere TC members gehoord dat TC niet alleen voor harde HS staat, maar juist bekend staat / moet staan om haar diversiteit, dus neem ik eigenlijk aan dat er af en toe best wel eens een Hardtrance plaatje bij Theracords tussendoor kan schieten. Maar dat denk ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lijkt me inderdaad dat er nu duidelijkheid is geschept. En volgens mij heb ik van meerdere TC members gehoord dat TC niet alleen voor harde HS staat, maar juist bekend staat / moet staan om haar diversiteit, dus neem ik eigenlijk aan dat er af en toe best wel eens een Hardtrance plaatje bij Theracords tussendoor kan schieten. Maar dat denk ik dan :P

Precies mijn gedachte. Releasen op Theracords die handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:24 
 

Betekent het dat bv. de Geck-e platen gewoon op theracords gereleased zullen worden? Of dat Theracords in ieder geval een klein stukje van het therabyte gedeelte overneemt?

Daarnaast denk ik, verstandige keuze. Een argument dat je een deel van je passie laat schieten vind ik niet helemaal correct. Kijk hoe jullie allemaal achter de decks staan, als je dat ziet mag je nog niet misschien twijfelen achter jullie beweegredenen, de passie spat er vanaf.. Maar ik begrijp de teleurstelling, al heb ik zo goed als geen enkele therabyte release meegepakt.

*EDIT*

Steffnov is me voor :)

*EDIT 2*

En JVDM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Lijkt me inderdaad dat er nu duidelijkheid is geschept. En volgens mij heb ik van meerdere TC members gehoord dat TC niet alleen voor harde HS staat, maar juist bekend staat / moet staan om haar diversiteit, dus neem ik eigenlijk aan dat er af en toe best wel eens een Hardtrance plaatje bij Theracords tussendoor kan schieten. Maar dat denk ik dan :P

Helemaal waar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het is een keuze die je maakt. Wil je doorgroeien met het hoofdlabel en zodoende daar meer tijd in steken of wil je bezig blijven met je echte passie? Jullie hebben helaas voor het eerste gekozen.

Zelf vind ik het een vreemde keuze, zeker op de manier waarop altijd naar buiten is getreden. 'Music produced from the heart.' Het maakt niet uit of mensen het vet vinden, als wij/ik het maar vet vinden/vindt. We willen zo divers mogelijk zijn. Het eerste wat ik altijd maak is hard(er)trance. Om er maar een paar quotes bij te halen. Als je dan nu kiest om het label te stoppen is het erg tegenstrijdig met hetgeen wat altijd naar buiten is gebracht. Maargoed dat is een keuze die genomen is, blijkbaar is het verder groeien met het hoofdlabel toch belangrijker dan de passie voor de muziek.

Goed, dit was dan denk ik mijn laatste post. Bij deze is harddance helemaal oninteressant geworden voor mij. Huilie huilie en tot nooit meer. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Tja, het is een keuze die je maakt. Wil je doorgroeien met het hoofdlabel en zodoende daar meer tijd in steken of wil je bezig blijven met je echte passie? Jullie hebben helaas voor het eerste gekozen.

Zelf vind ik het een vreemde keuze, zeker op de manier waarop altijd naar buiten is getreden. 'Music produced from the heart.' Het maakt niet uit of mensen het vet vinden, als wij/ik het maar vet vinden/vindt. We willen zo divers mogelijk zijn. Het eerste wat ik altijd maak is hard(er)trance. Om er maar een paar quotes bij te halen. Als je dan nu kiest om het label te stoppen is het erg tegenstrijdig met hetgeen wat altijd naar buiten is gebracht. Maargoed dat is een keuze die genomen is, blijkbaar is het verder groeien met het hoofdlabel toch belangrijker dan de passie voor de muziek.

Goed, dit was dan denk ik mijn laatste post. Bij deze is harddance helemaal oninteressant geworden voor mij. Huilie huilie en tot nooit meer. :cry:


Lees jij wel? Waar staat dat therabyte hun echte passie is en theracords niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Lees jij wel? Waar staat dat therabyte hun echte passie is en theracords niet?

Soms gaat het ook om berichten interpreteren ipv letterlijk lezen wat er staat. Daarnaast staan er toch twee duidelijk peilers van mij zwart op wit waarin ze met het stoppen van Therabyte tegenin gaan:
Edwinn schreef:
We willen zo divers mogelijk zijn.

Edwinn schreef:
Het eerste wat ik altijd maak is hard(er)trance.

Ik zal ze speciaal voor jou nog eens nader toelichten:
Door het stoppen van Therabyte zal de diversiteit inkrimpen. Alle unieke platen die verder van de mainstream platen aflagen dan op het hoofdlabel werden op Therabyte uitgebracht. Als je deze dus weghaalt is er minder diversiteit.
Uit het feit dat hij aangeeft dat hij hard(er)trance als eerste maakt als hij tijd over heeft blijkt dat dit een grotere passie is dan hardstyle. Jij verkiest toch ook het leukste boven het leuke als je vrije tijd hebt?

Daarnaast nog de volgende quote:
Edwinn schreef:
Het maakt niet uit of mensen het vet vinden, als wij/ik het maar vet vinden/vindt.

Hierin gaan ze dus ook tegenin met het stoppen van het label. Ze halen dit immer juist als reden aan waarom Therabyte stopt: omdat het nooit een succes is geworden als Theracords (maw mensen vonden het niet vet genoeg/er waren niet genoeg mensen die het vet vonden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen stoppen met de muziek waar je hart in steekt en een platform voor die muziek. Het opheffen van therabyte neemt een hoop administratieve lasten weg, maar houdt Rik en Pieter in principe niet tegen om die muziek te blijven maken. Het levert toch geen boekingen op, dus heel het therabyte gedoe eromheen is nergens voor nodig, voor hun eigen producties althans. Sterker nog, Pieter heeft nu meer tijd, en dat gaat geen negatieve invloed hebben op de hoeveelheid hardertrance die hij maakt. Het niet hebben van een platform is wel eventueel een struikelpunt, maar ik stel voor dat dat soort 'fun' projectjes gewoon op de soundcloud gegooid worden, net zoals Rik doet.

Ik denk dat de meeste van jullie het ophouden van Therabyte zien als het ophouden van muziek en het in de steek laten van een passie. Slechts het platform verdwijnt, maar de muziek hoeft daarbij echt niet op te houden. Zolang Pieter de tracks kan blijven maken die hij wil maken, is er geen compromis qua creativiteit en ik ben van mening dat dat zonder therabyte nog steeds kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat je hier nog mee in discussie kunt gaan vind ik bijzonder Edwinn, je denkt dus dat DjThera de schijn ophoudt, en kiest voor de commercie ipv waar hij 'echt' van houdt ofzo? Niet te begrijpen dat je met deze post geen genoegen kunt nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@mr_vertigo: Er zijn wel meer artiesten die kiezen voor het geld en de faam ipv hun passie voor de muziek. De een komt er openlijk voor uit de ander niet, dus het zou zomaar kunnen dat hij inderdaad voor de commercie kiest.

@PNXRMX: Het gaat me niet om het feit of de muziek nou wel of niet doorgezet wordt. Het gaat me erom dat het erg tegenstrijdig is wat altijd naar buiten is gebracht. Als je de aangehaalde redenen en het eerder beweerde met elkaar vergelijkt staat de loodrecht tegen over elkaar en dat vindt ik hypocriet.
Theracords (en later Therabyte) was juist gestart omdat Pieter zijn tracks niet kwijt kon bij andere labels en zo zijn muziek die hij vet vond uit kon brengen. Daarnaast was hun slogan altijd diversiteit, die halen ze ook weg als je dat buiten het label om gaat uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt voor je post PNXRMX, klopt volledig weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk gaat ie juist tegen de commercie in als de platen niet meer worden gemaakt om geld mee te verdienen, maar om gewoon lekker bezig te zijn met hun eigen ding :P

En over die quotes: artiesten zijn wat dat betreft sowieso niet te vertrouwen Edwinn :P Ik zeg hier niet mee dat Thera niet te vertrouwen is, maar ik heb het over de gehele scene.
Ik heb Thera ook dingen horen zeggen als: wij zullen nooit aan 1-trackers doen, wij zullen nooit doen aan like-acties. Overigens maakt me dat ook geen fuck uit hoor.

Vraagje Thera: wat gaat er nu gebeuren met Pan-Demic? Die vind ik namelijk wel heel erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Over Pan-Demic moet je bij Rik/Bart zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
DjThera schreef:
Over Pan-Demic moet je bij Rik/Bart zijn

Oeps, overheen gelezen.
Geck-O/ Drivium, wat gaat er met Pan-Demic gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:18 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
DjThera schreef:
Over Pan-Demic moet je bij Rik/Bart zijn

Oeps, overheen gelezen.
Geck-O/ Drivium, wat gaat er met Pan-Demic gebeuren?


Die houden wij voorlopig nog even exclusief ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is zeer jammer :( Zou leuk zijn als die binnenkort een keer wat langer/ beter te horen is in een radioshow.
Om nu telkens die paar minuten te luisteren van de 2Dangerous show is ook zo kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:50 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Dat is zeer jammer :( Zou leuk zijn als die binnenkort een keer wat langer/ beter te horen is in een radioshow.
Om nu telkens die paar minuten te luisteren van de 2Dangerous show is ook zo kut :P


Wie weet! ^^
Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen