Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:48 

Artiest

GZ van 22.00 tot 01.00 en van 05.00 tot (ong) 06.30 meegemaakt ivm boeking in Takens, die overigens nog verrassend leuk was! Heb sowieso even moeten bijkomen dat de laatste plaat daar voor me Gangnam Style was :lol:

Betreft Wavolizer en
Daveytl schreef:
Hij moest er eventjes inkomen, leek alsof hij de apparatuur niet kende.
Wat ik heb gehoord, was dat een vd Fader start knoppen aanstonden waardoor als je de schuif open doet de cd meteen afspeelt. Die fader start knoppen staan normaliter echt altijd uit dus ik kon me voorstellen dat t dan ff een valse start is. Ik kwam zelf overigens 'pas' binnen bij Dat Tape, zijn 2e(?) track dus ik heb echt alleen maar supergruwelijk strak mixwerk gehoord van hem :worship:

Wel baal ik ontzettend dat ik Geck-o live en P&D heb moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:56 

Thera, eerlijk gezegd vind ik die nieuwe crossbreed plaat van wavo echt gruwelijk vet.

De vetste plaat die ik gehoord heb op de theracords stage, en ben er toch wel bijna 3 uur geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Ja z'n eigen Crossbreed plaat was echt monster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:03 

Dakpan schreef:
Ja z'n eigen Crossbreed plaat was echt monster.

dit spul kun je beter uitbrengen dan 90% van alle "crossbreed" platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Betreft Wavolizer en
Daveytl schreef:
Hij moest er eventjes inkomen, leek alsof hij de apparatuur niet kende.
Wat ik heb gehoord, was dat een vd Fader start knoppen aanstonden waardoor als je de schuif open doet de cd meteen afspeelt. Die fader start knoppen staan normaliter echt altijd uit dus ik kon me voorstellen dat t dan ff een valse start is. Ik kwam zelf overigens 'pas' binnen bij Dat Tape, zijn 2e(?) track dus ik heb echt alleen maar supergruwelijk strak mixwerk gehoord van hem :worship:

Eerste overgang ging mis, vanaf de 2e was het prima, maar je zag hem nog wel moeilijk kijken. Daarom dat ik zei dat hij er ff in moest komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Serieus wat is wavolizer een held _0_ vermin, dat tape debt of blood done fancy edit zijn crossbreed plaat wat een kapot zieke plaat is dat he!!_0_ deetox & phrantic hadden ook echt een hele.dikke set!!
Haha mark eg wat een clown op het podium geniaal xD owjaa favorite sin werd ook nog gedraaid die ging ook echt niet normaal hard _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
Serieus wat is wavolizer een held _0_ vermin, dat tape debt of blood done fancy edit zijn crossbreed plaat wat een kapot zieke plaat is dat he!!_0_ deetox & phrantic hadden ook echt een hele.dikke set!!
Haha mark eg wat een clown op het podium geniaal xD owjaa favorite sin werd ook nog gedraaid die ging ook echt niet normaal hard _0_

Blijft me een raadsel waar jij een Theracords shirt vandaan hebt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:26 

jij bent toch wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:30 

kaboem schreef:

jij bent toch wavolizer

Dit weet ik wel zeker, anders kan hij natuurlijk geen theracords shirt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer, you can send jor-d a pm so you can change your username and request an artist profile :thumbsup:
Great set btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:15 

Hardtraxx Veteran

serieus wat een geouwehoer :lol: mensen die naar mij toe kwamen pff hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:02 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Is dit Thera samen met Geck-o?

https://partyflock.nl/party/228284:Beatbusters.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:36 

Artiest

Jolle schreef:

Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Jolle schreef:

Nope

Nice, des te langer Theracords. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 21:36 

nieuwe-tracks-hc/dj-thera-jammer-joh-t29233.html

Anders zal iedereen hem wel missen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:52 

Hardtraxx Veteran

Prefix & Density @ Ground Zero 2012 Aftermovie:

Phrantic & Deetox @ Ground Zero 2012 Aftermovie:

erg vette filmpjes :D zie mezelf in beide even voorkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Prefix & Density @ Ground Zero 2012 Aftermovie:

Phrantic & Deetox @ Ground Zero 2012 Aftermovie:

erg vette filmpjes :D zie mezelf in beide even voorkomen :P

Komt er nog een filmpje van jouw optreden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Misschien maar misschien ook niet:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 09:12 

Hardtraxx Veteran

Het lukt mij met mijn mac niet om de Radio Show's van Theracords te downloaden. Iemand hulp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:10 

Donateur

JVDM schreef:
Het lukt mij met mijn mac niet om de Radio Show's van Theracords te downloaden. Iemand hulp?

Met mijn Mac gaat het zonder problemen, vreemd.

Wat gaat er precies niet goed dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
JVDM schreef:

Als je die link opent gebeurd er niks, en na een paar minuten gaat ie dan pas afspelen, maar dan kan ik met rechtermuisknop op dat balkje klikken wat ik wil, maar er verschijnen geen opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:45 

Hardtraxxer

Pieter, zou het misschien mogelijk zijn dat je de oude Theracords Radio Shows ook op the theracords.com server zet, want heel veel Zippyshare links zijn verlopen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 00:46 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
hoebedoelje schreef:
JVDM schreef:

Als je die link opent gebeurd er niks, en na een paar minuten gaat ie dan pas afspelen, maar dan kan ik met rechtermuisknop op dat balkje klikken wat ik wil, maar er verschijnen geen opties.

Rechtermuis knop op de link klikken en dan opslaan als. Dus niet eerst op de link klikken en dan proberen met die player.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 08:01 

Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
Pieter, zou het misschien mogelijk zijn dat je de oude Theracords Radio Shows ook op the theracords.com server zet, want heel veel Zippyshare links zijn verlopen :(

Zou ik ook graag willen.
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen