Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkwrote:Pieter kan je zaterdag Goddamn Therafied draaien?xD
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Iemand-anders-dan-Pieter-maar-die-wel-op-GZ-moet-draaien: kan je Goddamn Therafied draaien? 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Nee, alsjeblieft niet. Kom maar gewoon met eigen platen, wat vergeten harde platen. En niet te vergeten de nieuwe platen van D&R/Thera. Laat die mashups maar thuiswrote:Iemand-anders-dan-Pieter-maar-die-wel-op-GZ-moet-draaien: kan je Goddamn Therafied draaien?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Stond dit er al? Thera on a roll! 
Dj Thera
Dj Thera
Likes at Facebook is the new artist currency. At xxxx likes an artist gives wanted track y away. Now let's switch it up: when I reach 6000 I will give a brand new fresh made track away and again at 7000, 8000 etc! Spread the word! The challenge is accepted!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Eens. Battle, Lady of the Lake Remix, Synthgeweld en Crisis wil ik erg graag horenwrote:Nee, alsjeblieft niet. Kom maar gewoon met eigen platen, wat vergeten harde platen. En niet te vergeten de nieuwe platen van D&R/Thera. Laat die mashups maar thuiswrote:Iemand-anders-dan-Pieter-maar-die-wel-op-GZ-moet-draaien: kan je Goddamn Therafied draaien?
Ja ok, mss is de originele goddamn wek vetter... Ik wil eigenlijk veel te veel platen horemn 
So just make us move!
So just make us move!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
ik
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Should the artists from Theracords be given a shot at Qlimax 12?
https://www.facebook.com/questions/343367979089312/
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Scheelt dat die Lineup al lang bekend is bij de artiesten
De page waardoor dat gevraagd wordt is buitengewoon verschrikkelijk.wrote:Should the artists from Theracords be given a shot at Qlimax 12?
Laat maar ben er nietwrote:Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkwrote:Pieter kan je zaterdag Goddamn Therafied draaien?xD
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Dus jij gunt anderen die plaat niet, lekker sociaal
.
Ja stom hoor! Want nu draai ik m natuurlijk nietwrote:Dus jij gunt anderen die plaat niet, lekker sociaal.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
!%(*@)%)@%*)@%*)%*#)9. Geen GZ for my.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ahum.. *Kan de grammer nazi in zich niet bedwingen*wrote:!%(*@)%)@%*)@%*)%*#)9. Geen GZ for mE.
En na die tweede * hoort toch n @?wrote:Ahum.. *Kan de grammer nazi in zich niet bedwingen*wrote:!%(*@)%)@%*)@%*)%*#)9. Geen GZ for mE.
Nee als ik em zelf niet kan horen heb ik liever ook niet dat anderen er wel op los kunnen gaan.wrote:Ja stom hoor! Want nu draai ik m natuurlijk nietwrote:Dus jij gunt anderen die plaat niet, lekker sociaal.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wow grammer supreme hier hoorwrote:En na die tweede * hoort toch EEn @?wrote:Ahum.. *Kan de grammer nazi in zich niet bedwingen*wrote:!%(*@)%)@%*)@%*)%*#)9. Geen GZ for mE.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee niks leuks aan drolletjes.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Al zijn we dan toch bezig...wrote:Wow, grammer supreme hier hoor.wrote:En na die tweede * hoort toch EEn @?wrote: Ahum.. *Kan de grammer nazi in zich niet bedwingen*
Alles doet pijn
Wavo, Geck-o, Deetox, Phrantic, wat een bazen!
Deetox vs. Phrantic
Jammer van de gain die bij oudere platen te laag was. Elke oude plaat kwam niet door. Wel een hele vette tracklist!
Prefix & Density
La Musica/ Prepare Yourself/ Black Is/ nieuwe platen
Mixwerk moet nog aan gewerkt worden, volgens mij was vooral Density een beetje slordig aan het mixen.
Wavolizer
Hij moest er eventjes inkomen, leek alsof hij de apparatuur niet kende. Maar wát een gekkenhuis op het einde. Mixwerk was baas, en de platen die gedraaid werden waren stuk voor stuk snoeihard!
Dying Star/ Debt of Blood/ Excitement Initiated/ Retalliate/ Vermin/ Nothing Remix/ Done
Prefix & Density
Wavolizer
Dying Star/ Debt of Blood/ Excitement Initiated/ Retalliate/ Vermin/ Nothing Remix/ Done